Robijn. En welke kleur? Ehh (ja ik weet het, ik heb een tic, maar ik zal het opbiechten) Ik gebruik voor elke kleur wasgoed de bijpassende kleur wasverzachter. Voor de rode was roze, of oranje. Voor de lichte was de gele. Donkere was de blauwe en voor de witte was de witte. Beddengoed was ik het liefste met de zwarte wasverzachter. Niet allemaal nu gaan lachen hé?!
Ik koop meestal wat in de aanbieding is, meestal robijn of lenor. Maar gebruik vaak van die robijn capsules, heb dan geen wasverzachter nodig. Vind het dan zonder al lekker ruiken.
Robijn, ik wissel steeds van kleur zodat ik he beter blijf ruiken haha. Heb nu al een paar weken die witte hypoallergene (jongste kreeg opeens eczeem) en ruik hem amper meer..
Heb nog wat flessen robijn staan (allemaal zelfde geur) waarvan 1 geopend maar kan niet echt goed tegen de geur i.v.m zwangerschap. Dus gebruik of niks of azijn. Vooral als je een A-merk wasmiddel hebt (ik heb omo vloeibaar op het moment) dan blijft die geur ontzettend lang in het wasgoed zitten!
Lenor vond ik heerlijk, maar ik gebruik hem nu nooit meer. Toen ik zwanger was van mijn tweede werd ik erg misselijk van die intense geur.. en wanneer ik nu Lenor ruik doet het me denken aan die vreselijke zwangerschapsmisselijkheid! Dus ik koop hem nooit meer!! Ik blijf Robijn heerlijk vinden, maar die koop ik alleen tijdens acties. 3 flessen voor 5 euro actie! Spotgoedkoop. Nu gebruik ik huismerk wasverzachter van Deen....en ik moet zeggen: het overtreft mijn verwachtingen! ruikt echt net zo naar parfum als Robijn en het ruikt echt heerlijk!!!!!!!! En zo een fles kost maar 1,50. En ik heb gisteren de AH supergecontreerd wasmiddel gekocht (AH langer fris) en die ruikt toch lekkerrrrr...Wow. Doet niet onder voor een A-merk. Sterker nog, ik vind deze lekkerder ruiker dan bijv. Robijn wasmiddel. En dat voor 3 euro nog wat.
Haha verstandig om nu geen wasverzachter te gebruiken..anders vind je Robijn voorgoed smerig En Omo vloeibaar (voor witte was) heb ik ook., ruikt ook lekker sterk en de geur blijft lang in je wasgoed zitten idd. Maar wasverzachter is hier echt nodig want anders ben ik continu statisch! Mijn haren staan dan ook continu recht overeind op mijn kop. Sinds ik weer wasverzachter gebruik is dat probleem over.
Ik ben helemaal weg van die korrels van lenor. Liefst de witte. Maar de blauwe zijn goede vervanging.
Haha... Nou ik was sowieso wel van plan om geen verzachter meer te gaan gebruiken als ik door m'n voorraad heen ben hoor, maar nu wacht ik dus maar even ermee. En dat probleem heb ik gelukkig niet. Wel dat het met wasverzachter sneller droogt als ik het ophang binnen, maargoed dat is ook niet erg want nu kan het meestal wel buiten hangen.
Geen, scheutje azijn is voldoende. Was mooi zacht, zweetlucht uit sportkleding en maar 45 cent voor een anderhalve liter fles