Tijdens mijn vorige zwangerschap heb ik voor onder een zomerjurkje een positielegging gekocht in de kleur what-was-I-thinking wit. Paste wel bij het jurkje (zwart met witte stippen) maar twee van die melkflessen eronder... Toch niet zo charmant! Nu zit ik er aan te denken om die legging te gaan verven. Ik heb verder niks anders wat gekleurd hoeft te worden, dus ik zit te denken aan handwas. Ik heb op de site van Dylon al de gebruiksaanwijzing gelezen. Niet echt rocket-science, maar misschien zijn er nog dames met ervaring en tips? Gaat het echt zo simpel als zij beschrijven? En hoe zit het als ik dit op m'n badkamertegels of in de badkuip knoei. Is dat nog makkelijk schoon te krijgen? (Want knoeien doe ik toch wel dus als dat lijvende vlekken oplevert, koop ik liever gewoon een nieuwe.) En vraag twee: welke kleur dan wel? Ik krijg het betreffende jurkje van mijn moeder ook nog in een blauw-met-witte-stippen variant. Dus het liefst een kleur die onder zwart en onder blauw zou kunnen. Het zou trouwens gewoon hele simpele niet zo bijzonder leuke hema jurkjes. Ik hoef er niet mee naar een feestje ofzo. Maar ze zitten zo heeeeerlijk over een zwangere buik, dat ik ze toch wel graag wil hergebruiken!
Wat is het materiaal van de legging? Als er polyester in zit pakt de kleur lichter uit, of kleurt heel vreemd, dus daar zou ik mee uitkijken, anders kan je hem weggooien... (en als je het doet, altijd apart blijven wassen!)
Haha, misschien is dat inderdaad wek een beter idee. Altijd apart wassen heb ik ook niet zo'n trek in. Ben nogal een luie huisvrouw. En dan gewoon gelijk twee, is met de kleuren ook makkelijker. Aan de andere kant lijkt het me ook wel een leuk experiment.
Volgens mij is zo'n pakje verf en zout bijna net zo duur als een nieuwe legging!! Nieuwe legging dus zou ik zeggen!