Hier regent het (nog) niet, maar op zulke dagen doen we even een boodschapje (zodat we toch ff de deur uit zijn) of we gaan ff op visite bij vrienden of familie. Vandaag wordt het hier een rustig dagje, spelletjes spelen met de oudste, schoonmaken, klein boodschapje doen, verder niet veel bijzonders.
Ik zal ook even reageren ik heb vandaag geen auto dus ik breng vanmiddag Martijn op de fiets naar de psz en hopelijk is het dan droog en is m'n fiets droog.die stond nog buiten.. Dus de zitjes zijn doorweekt. Ik ga hem zo even binnen zetten want ik kom er net pas achter. Verder staat de tv wat meer aan maar komt ook mede doordat Martijn moe is en hangerig. En ik vandaag geen zin heb in gezeur.. En verder vandaag dingen in huis doen.
wachten tot het een beetje droog wordt want ik moet boodschappen doen. ( niet dat dat gaat gebeuren vrees ik maar toch...) ik mag niet fietsen of autorijden dus moet lopend...erruug fijn op zulke dagen. en 5 wassen draaien. ik had er al 3 en we zijn allemaal ziek hier dus het bedje van de kleine zat vol snottebellen. en verder een beetje poetsen, kindje ophalen van de psz en eten en dan wat tv kijken en bank hangen denk ik. we zijn hier allemaal gaar. vriend is met de moed der wanhoop gaan werken, met 2 zieken (door de rug gegaan) kan hij zich niet ziek melden op het bedrijf.
hier is het nu ff droog! maar ik moet strakkies werken (12:00-21:00) dus van mij mag het nog wel ff droog blijven moet namelijk met het ov.
Hele dag werken... En als het droog is als ik thuis kom, even met de hond (en eventueel zoontje) gaan wandelen.
Ik heb net ff een legging en bolero gescoord voor bij een jurk die ik volgende week naar een feest met thema OntSpanje aan ga doen, (online gescoord dus ) en ga straks werken. O, en genieten van de gedachte dat ik vanavond niet zelf de tuin meer hoef te sproeien
ik kijk naar buiten en zie regen regen regen regen regen bahh ! ik verveel me erg kiara ligt op bed... en opruimen heb ik al gedaan .. was is al gedaan en wat nu ???.. pff saaie dag
Ik was van plan ff naar de dreumusochtend in chimpie champ te gaan ivm de regen en dan s middags ff snel de boodschappen... het wordt echter internetten, huishouden en de dokter aangezien smurf hier der bed weer in is.. ik denk dat ze ziek wordt/is.
Wij gaan straks even naar Amsterdam. Het regent hier wel een beetje maar de ergste bui is (hopelijk) al geweest. Dus paraplu mee en gaan, mocht het nou wel gaan storten dan zijn we zo weer thuis en gaan we koekjes bakken ofzo.
Verzuipen..... (ook al is mn nickname dan geen BLUP) Mn oudste moet toch naar school worden gebracht... dus tja... kleuter en peuter meelopen met plu.... baby in buggy onder het plastic.... en moeders..tja handen vol, dus laat die plu maar zitten... maar ach... ik smelt niet....
Hier nog droog met soms zonneschijn(ja echt waar zon) en dan huishouden doen maar en nog meer huishouden en met bezig houden met de kinderen enne oh ja huishouden doen...altijd fijn zo'n vrije dag van je werk zodat je thuis drukker bent dan op je werk :S
balen! Vanochtend eerst mijn dochter wegbrengen in de regen, lopend. Omdat manlief met de auto naar het werk ging. Dat viel gelukkig nog mee, redelijk droog gebleven. Maar toen ik naar mijn werk ging ging het nog harder regenen. Toen ik in Hilversum de trein uit kwam, viel het mee. Paraplutje opgezet en lopen maar (ongeveer 15 minuten), nou en toen kwam het ineens met bakken uit de lucht. Mijn paraplu hielp niet eens meer. Resultaat, onderkant broek doorweekt, sokken nat en balend op het werk... grrrr, volgende keer blijf ik dus thuis en werk dan wel thuis! Normaal gesproken als ik thuis ben, lekker knus op de bank, spelletjes doen, lezen, ik vermaak me altijd prima....moet alleen niet te lang duren natuurlijk...
hier, groningen, regent het nog niet... maar zal vast niet lang duren . Wij gaan straks eerst naar de 20w echo en dan naar mijn moeder waarschijnlijk. De kleintjes zijn op de creche, de oudsten op school. Dan ga ik de was doen en dan relaxen. Even borduren, geboortekaartje frutselen. Als de kids thuis zijn dan spelen ze meestal binnen en we gaan ook altijd toch naar buiten, laarsjes aan, regenjasje aan en stampen maar! Binnen gaan we dan kleien, kleuren, duplo zoiets.
Ben de convectorput aan het leegscheppen, loopt vol met water Hopelijk komt m'n schoonvader me zo assisteren. Het regent nu gelukkig niet meer zo hard. Heb ook nog een boodschappenlijstje liggen. Vermaak me wel denk ik...
Hier nog geen regen te bekennen. Vandaag tot 15.00 uur alleen met mijn zoon thuis. We hebben tot 09.00 uur in bed gelegen, aangekleed, uitgebreid ontbeten samen, nu zitten we tv te kijken en ik ben aan het bedenken om even naar het dorp in de buurt te gaan om wat te winkelen voor kleertjes voor Juliën en voor de baby nog wat te scoren. O ja tussendoor nog wat foto's gemaakt van hem. Dat kan ik nooit laten. Dan leg ik daarna Juliën op bed en ga ik de herhaling van babyboom kijken en kook ik alvast de spaghetti voor vanavond. Verder doe ik tussendoor de was en ben ik altijd wel wat aan het rommelen in huis. En op zp hangen, op msn kleppen en smsen met vriendinnen..
convectorput??? dus het water komt gewoon je huisamer binnen als je niet blijft scheppen???? jeetje succes ermee zeg pfffff
nou seth, het begint hier al aardig de bluppen hoor hahahaha. het is nog steeds donker en het komt nog steeds met bakken naar benden en inmiddels staat er bij de achterdeur al 5 cm water. gelukkig hebben we een hoge opstap.