Wat is die van jullie? Ik vind deze altijd erg leuk: YouTube - Best of America's Got Talent - Terry Fator Terry Fator
Van Nederlandse bodem YouTube - AMADEUS America's Got Talent 2010, Pianist, Orlando Simeon Mulder
Eentje nog dan, omdat ik m zo mooi vind. Uit Glee. Kurt zingt voor zijn vader die in het ziekenhuis ligt na een hartaanval. YouTube - GLEE 2x03 - I want to hold your hand (The Beatles)
Deze is (vind ik) hilarisch: YouTube - Facebook, Twitter Revolutionizing How Parents Stalk Their College-Aged Kids
Hahaha, die ga ik aan mijn moeder laten zien. Zij leest soms ook dingen van mijn broertje online en komt dan meteen tot de verkeerde conclusie.(Doekoe was in haar gedachtegang drugs)
Nog stééds de super blije wedding entrance op het liedje van Chris Brown YouTube - JK Wedding Entrance Dance
Ik heb er ook een, nou nu ik er over nadenk heb ik er eigenlijk wel 2!!! Leuk leuk leuk!!! (tenminste dat vind ik ) http://www.youtube.com/watch?v=WkBepgH00GM http://www.youtube.com/watch?v=mUZrrbgCdYc&feature=related Is heel aanstekelijk! Veel plezier! Dat filmpje van die turners vond ik ook fantastisch, wat zijn die goed zeg!
YouTube - PHILIPPINES GOT TALENT - FREAK - SOY UN CABALLO - BIG MOUTH Deze op dit moment ,wat heb ik toch gelachen!!! Eng en grappig! (auditie)
YouTube - Jovit - Faithfully (Journey cover) Pilipinas Got Talent (Now with ENGLISH Closed Captions) Deze was ook goed!
Vond deze wel errug leuk gisteravond! YouTube - Funny Talking Animals - Walk On The Wild Side - Episode Three Preview - BBC One
Het filmpje waar ik erg hard om heb gelachen is deze: YouTube - Treadmill Fail Ze bouwen de spanning op, maar het is het zeker waard om even te blijven kijken
bah dit vind ik helemaal geen fantastisch mooi filmpje.. in de natuur is het het nou eenmaal zo dat er dieren opgegeten worden.. Dat weet ik wel.. maar ik wil het echt niet zien.. eerst het diertje bijten en krabben, door een krokodil gebeten worden... en daarna de leeuwen ook niet bijna doorboord zien worden... nee dankje ! had ik het maar niet gekeken !
Ik vind dat battle at Kruger filpje juist prachtig, maar goed deze kan ook zeker voor de wat gevoeligeren onder ons, hij zorgt elke keer voor een glimlach op mijn gezicht YouTube - Surprised Kitty (Original)
Dit zijn mijn favorieten: YouTube - "In the Bath?" YouTube - Sneezing Panda YouTube - Christian The Lion- The Beautiful Reunion (MOOI)
Geweldig idd Om maar in die trand te blijven vind ik deze altijd erg leuk en kan er nog steeds om lachen. YouTube - Wedding Dance First As A Couple FUNNY Baby Got Back