Dit lijstje is eigenlijk van Klingel, maar daar zit inmiddels een slotje op. Ik vind het zo'n leuk lijstje, mag ik nu die weer opnieuw openen? Als het niet mag, kan ie wa mij betreft weer verwijderd worden. favo kleur? favo eten? favo drinken? favo land? favo stad? favo krant? favo boek? favo schrijver? favo tijdschrift? favo snack? favo avondje uit? favo dagje weg? favo vakantie? favo kleding? favo muzieksoort? favo muziekband? favo cd? favo film? favo acteur? favo actrice? favo cabaretier? favo wetenschapper? favo filosoof? favo uitspraak? favo levensmotto? favo tv programma? favo dier? favo bloem? favo plant? favo seizoen? favo dagdeel? favo vervoermiddel? favo parfum? favo winkel? favo schoolvak? favo onderdeel van je (eventuele) werk favo onderdeel van je opleiding favo hobby? favo mens? favo held? favo lichaamsdeel? favo lichaamsdeel partner? favo standje sex? favo baby: jongen of meisje? favo naam baby: soort naam of keihard wat je in je hoofd hebt? favo kleur? paars of deze kleur groen favo eten? stamppotje is wel lekker, maar er valt ook wel wat ze zeggen over pasta van zelfgemaakt deeg met kip, champignons en een lekker sausje. favo drinken? ijskoude karnemelk favo land? Frankrijk en Engeland favo stad? Parijs favo krant? metro favo boek? Marley and me, Harry Potter, Bridget Jones, De Weduwnaar en vele, vele anderen favo schrijver? Wim Daniels (En vele, vele anderen...) favo tijdschrift? Quest. Oh, en 'Sint' heb ik pas dit jaar voor het eerst gezien en ik heb het tijdschrift helemaal stuk gelezen. favo snack? Nonnetjes. Dat zijn gebakken champignonnetjes in een lekker sausje, geserveerd met een stokbroodje met kruidenboter. Dat serveren ze in een lunchcafeetje bij ons in de buurt en ik vreet mijn vingers er zowat bij op. favo avondje uit? Bioscoop, uit eten, bij vrienden langs of lekker een lange wandeling maken. (Yeps, ik wandel het liefst midden in de nacht.) favo dagje weg? Efteling! Blijdorp of een festival favo vakantie? Als het maar ver weg is, de natuur mooi is en ik voldoende insectenwerende middelen bij me heb. favo kleding? Combinatie van stoer en beetje sexy favo muzieksoort? Rock. En een beetje metal op z'n tijd kan ik vaak ook wel waarderen. favo muziekband? Michael jackson,Tenacious D, Depache mode, linkin park, de staat en vollbeat. favo cd? Iets van Michael jackson, waarschijnlijk. favo film? Big fish, love actually. 9wordt weer eens tijd dat ik die ga kijken.) favo acteur? Antonio Banderas,Allan Rickman en Richard Armittage favo actrice? Die truus die in My fammily speelt en Als madame Hooch in Harry Potter, weet haar naam even niet meer. favo cabaretier? Jochem Meijer, Najib Amhali en Theo Maassen. favo wetenschapper? Degene die ooit een medicijn tegen kanker gaat uitvinden... favo filosoof? Mijn vriend favo uitspraak? 'Da's net een zwemmende shasjlieck!' (Mijn vriend, die een natuurdocumontaire op discovery zit te kijken over een narwal) favo levensmotto? Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat. favo tv programma? Ik hou van Holland, Supernatural, Robin Hood op de BBC en van alles over bovennatuurlijk gespuis. favo dier? Wolf ('Woffel' zegt mijn schoonmoeder) favo bloem? Witte roos favo plant? Struik ook goed? Mijn Japanse esdoorn favo seizoen? Winter favo dagdeel? Midden-in-de-nachtdeel, in mijn geval. Mijn vriend is er soms heilig van overtuigd dat ik een halve vampier ben. favo vervoermiddel? Scooter favo parfum? Pure Poison favo winkel? Boekhandels en alternatieve schoenenzaken, tekenbenodigheden winkels hobby winkeltjes favo schoolvak? Wiskunde! Nee grapje, dat haatte ik. Tekenen, kunstgeschiedenis en taal favo onderdeel van je (eventuele) werk De vrijheid die ik daarin heb. favo onderdeel van je opleiding Kunstgeschiedenis favo hobby? Tekenen, schilderen, schrijven, gamen, boetseren, knutselen lezen forummen en tv/films/series kijken favo mens? Mijn grootouders favo held? Wolverine, maar hij kan nog niet in de schaduw staan van mijn opa favo lichaamsdeel? Van mij?? Niets! Of toch wel, mijn baarmoeder. Daar komt vroeg of laat, als het goed is, mijn kindje in te zitten favo lichaamsdeel partner? Schouders favo standje sex? favo baby: jongen of meisje? ...Jongen heeft toch wel een lichte voorkeur... favo naam baby: soort naam of keihard wat je in je hoofd hebt? Robin voor een jongen, en dat vind ik ook een leuke meiden naam trouwens.
Denk dat ik 'm al eens beantwoord heb, maar ik vind dit soort lijstjes wel heel leuk. En nou maar hopen dat ik niet te veel afwijk van m'n eerste antwoorden. favo kleur? zwart, rood en paars favo eten? Chinees, Italiaans, gewoon Hollands favo drinken? Ice Tea, Bailey's, Wodka Orange, water favo land? Indonesië, Nederland favo stad? Rotterdam favo krant? www.hln.be favo boek? Harry Potter (als ik er één moet kiezen, de Relieken van de Dood) favo schrijver? JK Rowling favo tijdschrift? Flair favo snack? Kebab of frietjes met stoofvleessaus en een kaassouflé. favo avondje uit? gewoon simpel filmpje pakken of een etentje, en daarna naar een gezellige kroeg favo dagje weg?is toch wel shoppen in een grote stad of anders de dierentuin favo vakantie? Indonesië. Maar Spanje is ook leuk!beetje cultureel en veeeeel shoppen. favo kleding? casual/trendy met een tikkeltje sexy favo muzieksoort? hangt heel erg van m'n bui af favo muziekband? euh...K3. favo cd? Heb ik niet eigenlijk...vind momenteel de nieuwe van Guus Meeuwis wel heel goed! favo film? Lord Of The Rings favo acteur? Johnny Depp favo actrice? Goh...meerdere. Keira Knightley, Audrey Tatou,... favo cabaretier? weet ik niet, ik onthou die namen nooit favo wetenschapper? Da Vinci favo filosoof? geen idee. Socrates? favo uitspraak? 'It's better to have tried en have regrets, then to have never tried at all.' favo levensmotto? zie hierboven favo tv programma? Grey's, Friends, House,... favo dier? Tijger favo bloem? Lelie favo plant? Dracaena (en cactussen vind ik ook leuk!) favo seizoen? Lente favo dagdeel? avond/nacht favo vervoermiddel? auto favo parfum? Flowers by Kenzo en True Star van Tommy favo winkel? H&M (voor Alyna), C&A (voor mij) favo schoolvak? Nederlands favo onderdeel van je (eventuele) werk? de sociale contacten favo onderdeel van je opleiding? spijbelen favo hobby? Dit.Zwangerschapspagina. favo mens? mijn papa en kindje favo held? Catwoman favo lichaamsdeel? gezicht/haar favo lichaamsdeel partner? kontje favo standje sex? ikke bovenop favo baby: jongen of meisje? meisje favo naam baby: soort naam of keihard wat je in je hoofd hebt? ALYNA
Heb je post effe doorgelezen, ik vind Alan Rickman ook leuk! Heb je 'm gezien in die Robin Hood film? Enne...mag ik dat receptje van die pasta met champignons en kip?
favo kleur? baby roze favo eten? spinazi favo drinken? cola favo land? Italie favo stad? Kerkrade favo krant? die lees ik niet af en toe eens de spits favo boek? Eclipse favo schrijver? heb niet echt een favo schijver iedere schijver heeft verschillende kwaliteiten in verhalen favo tijdschrift? Ouders van nu favo snack? Frikandel favo avondje uit? Bioscoop favo dagje weg? Dierentuin favo vakantie? in een hotel waar ik dus neit hoef te koken enzo favo kleding? alles wat gewoon lekker zit en tegelijkertijd ook een beetje sexy is favo muzieksoort? van alles eigenlijk jaren 90 is het beste favo muziekband? heb ik ook niet echt favo cd? Eros ramazotti favo film? Op dit moment new moon favo acteur? Dennis Quaid favo actrice? Kristen stewart favo cabaretier? Hansje Teeuwen favo wetenschapper? Einstein ofzo favo filosoof? ehhh favo uitspraak? dying, in the place of someone I love, seems like a good way to go favo levensmotto? kom er ff niet op favo tv programma? sneak en jensen favo dier? Poes favo bloem? Roos (wit en rood) favo plant? ik heb een favo plant maar ik weet bij god niet hoe die heet favo seizoen? winter...dan zijn al die zoemende beestjes er niet favo dagdeel? avond favo vervoermiddel? voetjes favo parfum? wish van chopard favo winkel? lief winkeltje favo schoolvak? tekenen favo onderdeel van je (eventuele) werk konten verschonen favo onderdeel van je opleiding de praktijk favo hobby? pspen favo mens? mijn kinderen favo held? spiderman favo lichaamsdeel? van mezelf? die is moeilijk ogen favo lichaamsdeel partner? kontje favo standje sex? heb niet echt een vast standje favo baby: jongen of meisje? Allebei favo naam baby: soort naam of keihard wat je in je hoofd hebt? Nou ik had vanaf kleins af aan Anastacia in me hoofd maar kreeg 3 jongens en het kon zowiezo niet als we een meisje kregen want de achternaam past er niet bij...dan zou ze afgekort met de achternaam erbij Annanas heten.
favo kleur? voor kleding bruin in het algemeen felblauw. favo eten? bloemkool met roomsaus favo drinken? golden power favo land? nl favo stad? ik ben geen stadsmens favo krant? dvhn favo boek? harry potter favo schrijver? j.k rowling favo tijdschrift? mijn geheim favo snack? ??? favo avondje uit? lekker uit eten of discotheek even helemaal los favo dagje weg?met gezin dagje dierentuin of e.d favo vakantie? liefst in eigen land in huisje met gezin favo kleding? spijkerbroek met het liefst zo wijd mogelijke pijpen favo muzieksoort?is heeeeeeel breed favo muziekband? niet echt specifiek een voorkeur favo cd?dat varieert van tijd tot tijd favo film?dances with wolves favo acteur? james masters favo actrice?geen idee favo cabaretier? najib amhali en jeff dunham favo wetenschapper? wie? favo filosoof?haha ben niet filosisch onderlegd favo uitspraak?het leven vergt van je wat het denkt dat je aankan favo levensmotto?zie boven favo tv programma? birth stories favo dier? paard en hond favo bloem? roos favo plant? hetgeen wat maar blijft leven bij mij in huis favo seizoen? lente favo dagdeel?avond/nacht favo vervoermiddel?auto of lopens met de kinderwagen favo parfum? naomi cambell favo winkel? action kun je bijna alles kopen favo schoolvak? muziek favo onderdeel van je (eventuele) werk contact met collega's favo onderdeel van je opleiding dierverzorging stage dierenartsassistent favo hobby?westernriding favo mens? mijn prachtige dochter!!!!! favo held? catwoman favo lichaamsdeel?van mezelf? mijn boven armen favo lichaamsdeel partner? zijn kont favo standje sex? heb niet echt een favo vind veel fijn. favo baby: jongen of meisje?maakt niet uit favo naam baby: soort naam of keihard wat je in je hoofd hebt? Nikki! maar vind kaylee ook errug mooi,maar mannetje wou die naam niet.
favo kleur? Blauw favo eten? Chocolade favo drinken? Thee favo land? Afrika favo stad? s'Hertogenbosch favo krant? geen favo boek? Harry Potter favo schrijver? JK Rowling favo tijdschrift? Flair, vriendin, enz favo snack? Frikadel speciaal. favo avondje uit? Uit eten en stappen. favo dagje weg? Shoppen favo vakantie? Verre reizen favo kleding? Spijkerbroek favo muzieksoort? 70-80s eigenlijk zo veel.. favo muziekband? favo cd? Anouk favo film? Harrie potter favo acteur? geen favo actrice? geen favo cabaretier? Tineke Schouten favo wetenschapper? geen favo filosoof? geen favo uitspraak? geen favo levensmotto? Alles komt goed! favo tv programma? geen favo dier? Kip favo bloem? Gerbera favo plant? Aardbeienplantje favo seizoen? Zomer favo dagdeel? Avond favo vervoermiddel? Auto favo parfum? Angel favo winkel? Sting favo schoolvak? Tekenen favo onderdeel van je (eventuele) werk? Begeleiden favo onderdeel van je opleiding? Stages favo hobby? Schilderen favo mens? m'n mannetje! favo held? Mama favo lichaamsdeel? Voeten favo lichaamsdeel partner? Kontje favo standje sex? vooral afwisseling! favo baby: jongen of meisje? Had ik er maar 1!! favo naam baby: soort naam of keihard wat je in je hoofd hebt? Mag hopen dat ik daar ooit over na mag gaan denken..