zal wel weer niet de meest intelligente vraag wezen van deze pc-nerd maar ik ben nu altijd een beetje huiverig om wat uit te proberen op de pc, bang dat ik wat fout doe of kwijt raak of ineens niet meer kan vinden, dus leg ik de vraag maar ff bij jullie voor. mijn lijst met favorieten is inmiddels zolang dat ik sneller ben met het adres intikken als dat ik een pagina heb gevonden tussen mijn favorieten. nu wil ik ze dus ordenen, dat ik alles per onderwerp bij elkaar kan doen. bv. sites van tijdschriften, sites van genealogie, receptensites enz. hoe doe ik dat?
hoi hoi allereerst ga je naar favorieten en klik je op favorieten indelen dan wijst het zichzelf denk ik maak je een aparte map aan dus nieuwe map aanmaken die geef je een naam bijvoorbeeld zwangerschap en dan kopieer je de linken die je heb staan naar die map rechtermuisknop en dan verplaatsen naar en klik je de map zwangerschap aan en dan verplaatsen succes groetjes nathalie
okee nathalie, hardstikke bedankt. zoals ik al zei ben ik altijd bang dat ik het ergens naartoe verplaats waar ik het never nooit meer kan vinden, dus deze vraag was meer om er zeker van te zijn dat het goed gaat mag wat mij betreft een slotje op voordat ik het predikaat "meest duffe en niet intelligente topicstarter" krijg
Als je de mappen hebt aangemaakt en ze staan in je lijst, kun je de verschillende pagina's naar de desbetreffende map slepen.
Weet je wat nog makkelijker is? Gewoon je eigen startpagina maken, super makkelijk en nooit geen problemen meer met het zoeken van je linken. Kijk eens op www.linktipper.nl Een voorbeeld eigenstartpagina is: http://www.linktipper.nl/leden/start.php?lid=4541 Ik doe het al jaren, het is echt heel makkelijk, alleen in de meest rechter kolom zijn de bovenste twee rubriekjes 'mijn linktipper' en 'leuke tips' standaard en reclame, de rest mag je geheel zelf bedenken en aanpassen zo vaak je wilt.