cola light, cristal clear, thee, water zijn een beetje de dingen die ik op een dag drink. Alcoholische dranken drink ik af en toe en dan heb ik de voorkeur voor bier, wijn, rose. Groetjes Senna
Ik vind roosvicé heerlijk en Cool Best de smaak sinaasappel/aardbei. Verder drink ik nooit alcohol omdat ik het vies vind smaken.
Thee! Vooral jasmijnthee en rooibos. En dan los, met een thee-ei, is ook nog leuk. Verder water en karnemelk! alcohol vind ik niet echt lekker en ik kan er niet tegen.
water drink ik heel veel en aanmaaklimo. wat alcohol betreft een lekker koud biertje of amaretto cola, mmmmm! Maar dat mag nou voorlopig niet meer!
Wijn! Ben een echte wijnliefhebber, flink droog: zowel de witte als de rose want ik hou er niet van als ze zoet zijn. Of anders een zware vlezige rode wijn maar op z'n tijd een Baileys gaat er ook wel in. Maar de wijn mis ik het meest, nu ik niet meer drink. Verder ben ik gek op espresso en drink ik me helemaal suf aan heel waterig aangelengde Lessini siroop, die met lychee die ze helaas alleen nog maar in de zomermaanden verkopen. Verder lust ik niet zoveel drankjes, de meesten vind ik te zuur of te zoet.
eigenlijk alles behalve limonade. mmm jammie ice thee met of zonder bubbels, maakt niks. spa en fruit mmmmmm en vooral MELK een dag geen melk gedroken is een dag niet geleefd! En alcoholisch-> bailey's, wodka redboel, passoa jus, psiang 7up, safari 7up. mmmm alleen als ik er al aan denk. ik ga maar ophouden want ik mag nog lang niet! hahahahahaha
Rode wijn, rosé, allerlei soorten cocktails, tequilla, wodka, rum, whisky, bier, schelvispekel, op een gegeven moment maakt het me zelfs niks meer uit Ik ben wel een beetje een zuipie En nu alleen maar water, appelsap en koffie.
ik ben verslaafd aan cherry coke en groene limonade. en op zijn tijd een zoet wit wijntje groetjes yvonne