Favorite vakantieland

Discussie in 'De lounge' gestart door toerist18, 30 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. IkenKleine

IkenKleine Bekend lid

23 mrt 2006
    975
    0
    16
    Ben zelf ook in al aardig wat landen geweest, maar mijn favoriete landen zijn de 3M's ;)

Mexico
    Mauritius
    Malediven

Naar alle 3 mag je me zo weer naar toe sturen

2. mandy80

mandy80 Actief lid

2 apr 2006
    485
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    deventer
    turkije is hier thuis favo,

spanje was leuk toen we nog jonger waren, griekenland is oowk goed vertoeven,

alst maar warm en mooi is!!

liefs mandy

3. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Kreta is mijn grote favoriet, ik ben er 2 keer geweest, in Stalis.
    Mallorca, Gran Canaria, Portugal Algarve vond ik leuk voor 1 keer, maar dan heb je het wel gezien daar.
    Dominicaanse Republiek vond ik ook super, alleen ik ben niet zo van de all inclusive resorts en die heb je daar vooral, dat is wel jammer.
    Maar het allerliefste wat ik doe is een stedentripje maken, helemaal geweldig! (met op nummer 1: Rome)
    De groetjes, Anakin.

4. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    ben helaas nog nooit buiten europa geweest....
    maar heb daarintegen wel bijna heel europa gezien!
    noorwegen, zweden, denemarken, ierland, engeland, frankrijk, spanje portugal, italie, malta, kreta, zwitserland, servie etc.

stedentripjes zijn ook erg aan ons besteed...top 5:
    parijs
    dublin
    rome (vliegen we 18 juni weer naar toe, voor 7 dagen)
    oslo
    belgrado

liefs elfje

5. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    Griekenland!!!
    En dan het niet toeristische gebied.

6. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik vind tot nu toe Spanje het leukst, maar ja ben natuurlijk nog niet overal geweest.

7. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Wij zijn al een paar jaar naar spanje geweest. Volgende week gaan we heerlijkop vakantie en gaan we Denemarken proberen. ik ben reuze benieuwd hoe het ons daar gaat bevallen.

8. Angelina

Angelina Niet meer actief

Ik ga voor :

TEXEL

Niet echt het verre buitenland, maar ik ben er zo aan verkocht... Ben er zondag nog geweest, prachtig weer! Zal foto's in mijn album zetten. In september gaan we weer een weekend.

Angelina

9. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Griekenland!!!! :)

10. sabrina

sabrina Bekend lid

13 mei 2006
    686
    0
    0
    willemstad, curacao
    Nederland!! al is het maar om de familie te zien!!

Verder ben ik in echt gemeen veel landen geweest. Door mijn werk (6 jr lang) als stewardess op int. continentale vluchten en in mijn huidige functie. Ik regel de emigratie van gezinnen.

Verde ga ik mee met de mening van kwebbeltje: Nieuw Zeeland!! en de Fijii eilanden....

Binnen europa: Italie (Toscane!!!)

11. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Selaam

Turkiye!!!

We willen ook heel graag naar cyprus en egypte gaan maar denk ik pas in 2008. Volgend jaarmaar weer naar turkiye naar mijn dorp en naar het dorp van mijn man en dan in 2008 naar egypte of cyprus.

12. ellenD

ellenD Lid

23 mei 2006
    46
    0
    0
    Verzorgende
    Kampen
    Wij gaan over 2 en een halve week lekker naar Oostenrijk...verder zijn we vorig jaar naar Zwitserland en België geweest, aangezien we beiden helemaal weg zijn van de bergen....
    We zijn geen strandmensen...wel voor een dagje, maar niet voor 2 weken of zo... Verder ben ik nog niet in zoveel andere landen geweest, we gingen altijd óf in Nederland op vakantie, óf helemaal niet en dan af en toe een dagje weg....dus vind het alleen al heerlijk om gewoon weg te zijn uit het dagelijkse leventje.... ;)

13. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    zaten we gister ander half uur op het reisbureau om een vakantie naar frankrijk te boeken, kondan we toch niks leuks meer vinden, wat nog vrij was!!
    nu zijn we met boeken van turkye en portugal naar huis gegaan.

willen liever naar turkye maar....
    weet iemand of je inentingen van hepatitus A en B mag krijgen als je zwanger bent??
    anders word het dus portugal..

14. Mijn land is echt Curacao.
    Heerlijk vind ik het daar om uit te rusten. Witte stranden blauwe zee. En een actieve vakantie vind ik ook wel leuk 2 jaar geleden naar Suriname geweest en de binnenlanden gezien. Geweldig.

Volgende week gaan we lekker voor een weekje naar Tunesie en daarna zit het er even niet in dit jaar. Dan volgend jaar op vakantie met zijn 3tjes wat we dan gaan doen weet ik nog niet.
    Ik wil nog een keer naar Thailand.

Deel Deze Pagina