Hoi Meiden, Ik ben mss wel erg vroeg, want heb nog geen eens een posi test in handen, maar ik vind het leuk om me alvast wat te orienteren. Een jongensnaam hebben we al, want anders had onze dochter zo geheten, maar vind een meisjesnaam wel lastig. Onze dochter heet Yara(linde). Wat past daar leuk bij? Over het algemeen houd ik van wat kortere, krachtige namen. En geen top 10 namen, dus tikkeltje ''apart''/ origineel. Ik ben benieuwd naar jullie ideeen! Groetjes Vlinderr
Best lastig! Leuke naam Yara! Een kleine poging.. Ajla Amber Bente Chloë Daphne Ella/Elle Fiona Fien(e) Isis Ilse Izzy Ivy Jenna June Juul(tje) Loïs Luna Mara/Mare Milla/ Mila/ Milly/Miley Ninthe Noa Nova Nine/Nina/Ninet(te) Olivia Puck Quinn Rosa/Rosie Stella Saar Teddie Vajen Vienna Venna Veerle/ Vera Wies Zoé/ Zoey/ Zoë
Yara is al superleuk! Ook leuk vind ik: Noa Tess Liv Zoë Nina Mila Liz Indy Jill Amy Lois Misschien heb je er iets aan
Zitten wel een paar leuke tussen. Vind de volgende namen uit jullie rijtjes leuk; Indy, Noa, Bent(h)e, Nova, (Yinthe vind ik ook leuk, maar minder bij Yara passen vanwege de voorletter). Mette staat er niet tussen, maar zag ik gisteren ook staan. Vind ik ook wel een leuke...