38 weken en twijfelen over naam!

Discussie in 'Babynamen' gestart door rce86, 30 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rce86

rce86 Bekend lid

19 sep 2008
    605
    0
    16
    Amersfoort
    Ik ben bijna 38 weken zwanger, en begin enorm te twijfelen over de naam die we uitgekozen hebben! :confused: Waarom weet ik niet?! Hebben meer dit gehad... of moet ik maar echt snel op zoek gaan naar een andere naam?!
    Liefs

2. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    wij hadden dit ook hebben het weekend voor de keizersnee (kreeg ik maandag was gepland)
    de naam nog veranderd ben heel blij dat we dit gedaan hebben want ons meisje heet nu Esmee en die naam past precies bij haar anders had ze lynn geheten en ik vind dat nu echt geen mooie naam meer
    Ik denk dat je toch je gevoel moet volgen en het toch niet een mooi naam vind Of niet mooi genoeg meer toch wat anders moet bedenken.

groetjes

3. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Kijk of je nog wat anders kunt vinden, wat je helemaal geweldigd kunt vinden en blijf de namen hardop noemen. Wij hebben halverwege erg getwijfeld ineens aan de naam, maar we konden niets vinden wat we mooier vonden, en kwamen toen tot de conclusie, dat deze naam het blijkaar toch helemaal was voor ons.

Tot het laatste toe ben ik bang geweest dat we een verkeerde keuze gemaakt hadden hoor, (twijfelaartje hier) , maar ik ben erg blij nu met onze keuze.

4. minipi

minipi Fanatiek lid

17 mei 2006
    1.523
    0
    0
    Ik heb continu getwijfeld over de jongensnaam, bij beide zwangerschappen tot het eind toe. Maar ik ben ervan overtuigd dat wat je ook kiest, die naam uiteindelijk bij je kindje 'hoort'. Als je kindje geboren is en het voelt niet goed, kan je altijd nog wijzigen (als je tenminste een betere naam hebt) maar volgens mij is de twijfel dan toch wel weg ;)

5. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik heb dat ook gehad!
    Toen mijn vliezen braken ben ik nog veranderd van naam!
    En hier ben ik blij om Nena had anders Jaeda geheten en die naam vind ik nu echt niet leuk meer! ;)

6. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    En als je dan toch nog een alternatief vind maar het niet zeker weet kun je toch ook wachten tot de baby er is? En dat terplekke bepalen welke naam er het beste bij past? Ik zie het daar ook bij ons wel op uitdraaien ;o)

7. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    ik heb het ook gehad, vond het iedere keer moeilijk
    heb toen bewust ook het los gelaten de laatste weken en afgewacht tot ze geboren was, de naam zou dan wel komen
    toen ik 2 weken voor de uitg.datum te horen kreeg dat ze die dag moest komen, en ze snachts is geboren vroegen ze hoe gaat ze heten, en mijn antwoord was, weten we nog niet, we willen nog even er over denken. 10 min. later had ze een naam.

Deel Deze Pagina