Iedereen zegt dat het nadeel aan deze schrijfwijze is dat iedereen eerder Feeje zegt. Ik vind deze uitspraak juist wel leuk! War vinden jullie?
Ik zou het gewoon als Fee uitspreken, maar Feeje klinkt ook leuk. Mooie naam! Geniet nog van je zwangerschap!
Faje. Een bekende heet Faye en spreek je uit als Faje. Maar als je voor Fee wil gaan, zou ik toch gewoon voor Fay kiezen. Waarom de E erachter? Tenzij je voor Feeje wil gaan
Feeje? Zijj die mensen dyslectisch ofzo? Die naam spreek je wereldwijd uit als Fee (aan het eind ontspan je je mond een beetje, maar het is maar nauwelijks een j)
Spreek het ook gewoon aan als Fee, snap ook niet goed waar men Feeje vandaan haalt... Mooiste spelling vind ik sowieso 'Faye'.
Mijn vriendin beviel van Faye en ik dacht gelijk aan de uitspraak Feeje. Maar dat was het dus niet...gewoon Fee. Vind die laatste E een beetje onlogische als je het gewoon uitspreekt als Fee.
onze dochter heet Faye en wij hebben juist voor die E erachter gekozen omdat we de naam dan meer af vinden.. wij vinden het mooier! meestal wordt het gewoon goed uitgesproken, als Fee zeg maar maar soms zijn er van die domme mensen die er faaje van maken... dat snap ik nog steeds niet! maar prachtige naam en wij krijgen ook steeds leuke reacties!
Nou, ik ben echt niet dyslectisch, maar ik heb geen namen gestudeerd, dus weet ook niet dat het wereldwijd uitgesproken wordt als Fee... Ik zat zelf te twijfelen tussen Fee en Feeje. Maar het wordt dus als Fee uitgesproken.