Wij zijn aan het zoeken voor een Jongens en Meisjes naam. Wij hebben allebei een Hollandse naam dus willen we ook een leuke Hollandse naam voor onze kleine "Puck". Ik ben erg benieuwd wat jullie het mooiste/leukste vinden voor een Jongen Om te helpen ik heet E.efje en mijn man heet K.oen
Ik vind Thijs het leukst. Sjoerd vind ik een beetje ouderwets, waar ik ben opgegroeid in Zeeland hoorde je het wel meer.
Sam had bijna Bram geheten, maar het was meereen Sammetje, absoluut niet Hollands ik vind Tim een hele leuke naam, maar bij Puck vind ik Bram of Thijs het mooist staan.
Ik vind ze allevier leuk, en heb op Sjoerd gestemd omdat je die nu het minste hoort. Maar je kunt niet verkeerd kiezen denk ik, ze zijn allemaal mooi.
Tim! leuk maar veel te populair. De andere namen vind ik niet mooi maar dat is een kwestie van smaak.
Bram vindt ik een hele leuke naam. Tim is tweede keus en Thijs derde. Ik vind Sjoerd een lelijke naam. Ergens een beetje vies (weet niet waarom)... en ik ken alleen maar mensen met de naam Sjoerd met een wat lager IQ.
Bram... leuke naam maar niet erg vlot Thijs.... prima naam Sjoerd... de leukste van het rijtje en echt hollands Tim.... prima naam maar wel erg gewoontjes Wat dacht je van Kick?
Kan het niet laten, maar fan van GTST??? Ik vind Bram leuk en Thijs... Bram komt ineens weer in opmars. Vroeger veel voorkomend en nu begint ie ook weer te bloeien. grappi! Succes met je keuze