Ohh.. Nog 6 weekjes te gaan en de twijfel slaat toch weer toe. Is dé naam wel écht leuk?? Niet te tuttig of te zweverig? Dus nog één keer jullie mening, waar denken jullie aan bij de naam Linde?
ik zelf houd er niet van i hier namelijk in de buurt een achternaam Maar als dit de naam voor jullie is zou ik zeggen ga ervoor
Linde, dan denk ik aan een bloeiende boom. Mooie associatie. Zachte, vrouwelijke naam. Down to earth, opvallend zonder gekunsteld te zijn. Ik vind 'm mooi.
Sprak vorige week met een vrouwelijke gynaecoloog. Was echt een hele lieve, zachte jonge vrouw. Haar telefoon ging en ze nam op met: Linde. Vond die naam meteen bij haar passen, zo'n lieve naam Dus zeker doen!
Vind het een leuke naam! Heb er positieve assocatie bij, ken een heleboel Linde's en ze zijn allemaal leuk
Ik vind het ook een mooie naam. Linde klinkt mooi lente-achtig, vrolijk. Ninthe vind ik ook echt mooi! Ik vond de meisjesnaam trouwens wel moeilijker dan jongensnaam, hoor van veel mensen andersom, dat jongens moelijker is