Lona klinkt een beetje lomp als ik het uitspreek, looonaa. Geen mooie klank. Lola voor een kind is leuk maar voor een volwassen vrouw denk ik altijd aan...her name was lola she was a showgirl...... Beide zijn het dus niet voor mij, leona zag ik voorbij komen dat klinkt leuker.... (Maar het is jullie naam, dus kies wat voor jullie goed is!)
Vind het beide niks...Lola doet me denken aan een travestiet en lona lijkt veel op Ilona...maar als ik dan moest kiezen dan liever Lola...
Ik heb Lona gestemd. Lola vind ik meer een artiestennaam en klinkt op de een of andere manier niet zo serieus... Wat vind je van Lana of Lara als alternatief? (Ben ik zelf stiekem erg fan van....)
Lana hoor ik ook erg graag maar vroeger hadden wij op school een spelletje waarmee we de namen omdraaiden en met Lana krijg je dan anal en ook al is het vergezocht, wij hebben dit jaaaaren gedaan op school
Wat mamameer zegt.her name was lola, she was a showgirl. Daarom zou ik die naam niet kiezen lona vindt ik het net niet. Succes met de beslissing
Ik heb niet gestemd, maar heb Lone altijd een leuke naam gevonden. Net anders dan wat je in je poll vraagt
Eerlijk gezegd komt Lona op mij een beetje onaf over: alsof het eigenlijk Ilona moet zijn. Misschien is Oona nog een optie? Of Lora, Ilana, Elora...? Als ik moet kiezen tussen deze twee, zou ik voor Lola gaan. Succes!
Allebei niet mijn smaak. Lona vind ik helemaal niet klinken, vind ik ook niet echt een naam. Als ik moet kiezen tussen deze twee, dan Lola dus