Kunnen jullie ook zoveel tv kijken? Ik zit sinds korts thuis met verwaarloosde bekken en rug klachten(dochter gewoon naar opvang/oppas) en kijk dan zoooooo veel tv Deed ik toen ik zwanger was ook wel. Mag nu ook zo weinig doen dus schiet nie op zo. Maar vind gewoon bijna raar dat t niet saai wordt. Heb ook wel veel zenders. Daarbij is er met dit weer ook niet veel aan Herkenbaar?
Ja hoor...in de winter vind ik het ook heerlijk om tv te kijken Vooral uitzendinggemist en Hollanddoc 24 ( of cultura24) Zelfs zeg eens AAA weer helemaal ontdekt. Wat een leuke serie was dat ook. Veel vrijer was het toen. Nu is alles weer aan het vertrutten ( Amerikaanse truttigheid...bah) in de maatschappij...nou eind jaren 80 was het heerlijk vrij...lekker normaal. ( sorry moest ik even kwijt )
Ik kijk savonds alleen iets, mits er iets leuks op tv is anders niet eens. Denk dat ik zoeen 1/2uur per dag kijk. Ben meer achter de computer te vinden in virituele werelden enzo, of lekker muziek luisteren.
Oh ja ik kan dat ook, maar ik kan ook heel lang internetten. Toen ik zwanger was en thuis zat met bekkeninstabiliteit had ik ook dagen dat ik niet veel meer kon dan thuis wat aanrommelen en dan stond de tv ook de hele dag aan. Meestal op Travelchannel, 24Kitchen, Hollanddoc (of ik keek documentaires via internet), Discovery of National Geographic. En het verveelde nooit... ik vind wel dat je enorm duf wordt van dat thuishangen.
Ja wordt je idd echt duf van... en in zomer kan ik nog wel lkkr in de tuin gaan liggen maar nu!!! Pff!! Hoop trouwens van de zomer gewoon weer actief te zijn natuurlijk
Nee, hier staat de tv overdag niet aan voor mij. Als die aanstaat is het voor de kids. Ik zit meer achter de laptop.
Ja, ik kijk ook wel veel TV, maar dan via de portal van Ziggo uitzending gemist: allerlei docu's van Tegenlicht en HollandDoc bijvoorbeeld, die uitgezonden worden op tijden dat ik al lang in bed lig Voor mij is dat een manier om nog enigszins intellectueel uitgedaagd te worden nu ik thuis zit. Een boek lezen lukt me qua concentratie nog niet, maar dit lukt wel