Dag dames, Heeft iemand de latte select duo van Senseo?! Wij hadden eerst een senseo latte select maar die was al 5 jaar oud. Dus we wilden een nieuwr en zagen deze. Eerste dagen leek hij prima: maar nu? De koffie (gewoon én specialiteiten)zijn koud. We willen er nu mee terug maar ehm iemand ervaring hiermee? Is jullie koffie ook lauw? Ligt het aan het apparaat? We zijn nu de koffie na het maken in de magnetron aan t zetten, lijkt me ook niet een oplossing voor altijd ....
Wij hebben hem, maar hij is net 2-3 maanden oud. Hij werkt perfect, het enige nadeel is dat de koffieverslinding is toegenomen. In plaats van 4-5 kopjes per dag, zijn we naar 6-7 kopjes gegaan. Ik neem natuurlijk merendeel van de tijd cappuccino, dus ik haal er ook maar een extra pak melk per week bij. Lekker warm! En gewoon jammie. Ik denk/hoop dus dat het aan jouw toestel ligt want als dat hier ook zo komt, ga ik hard huilen. Ein-de-lijk weer lekkere koffie!
Wij hebben gewoon een ouderwets koffiezetapparaat. Niet geen Nespresso Gusto Extra Romig Rechtsom, of een Senseo Turbo met extra sh*t. Gewoon. Koffie. (Ik ben off-topic, I know. )
Dus hij is bij jullie niet lauw??? Echt bizar dit! Ga hem morgen terugbrengen... Ben zo fan van mijn senseo .
Ik moet mijn koffie ongeveer 2 minuten laten staan voordat ik hem achterover kan gieten en ik hoor altijd: heb jij een loden pijp ofzo? Zo heet dat het is.... Na 5 minuten is hij voor mij wel (te) koud... Dus misschien moet je of sneller drinken en als dat het niet is, dan maar snel ermee terug gaan, want dat hoort niet. Het komt er in ieder geval héél heet uit.
Ok! Hier is hij gewoon direct drinkbaar en dan is hij dus echt lauw, bijna geen eens meer warm..... Dus teruggaan dan! Thanks!