Ik zie dat Bill Gates vaak wordt genoemd met complottheorieën. Hoe is hij hier zo de dupe van geworden?
@GossipGirlxoxo de groep met een zwarte hand en 3x! achter de tekst of alleen Blijf van onze kinderen af? Bij de groep zonder uitroep teken zit een bekende van mij.
Toch vind ik het link om hier naar te kijken en mensen weg te zetten als wappies of gekkies. Ik zou er ook enorm graag allemaal grappen erover maken. Maar tegelijkertijd zet je daarmee een hele groep mensen in een hoek waar dan ook geen discussie of gesprek meer mogelijk is. En kijk maar eens wat in Amerika is gebeurd, polarisatie, QAnon, wie had 10 jaar geleden kunnen denken dat het ooit zo ver zou kunnen komen. En toch gaat dat zo ver. En nu is de kloof zo groot dat die bijna onoverbrugbaar is. Dus ik denk dat het belangrijk is om in gesprek te blijven met mensen die zo andersdenkend zijn. Blijf praten met je vriend, collega of oom die denkt dat je een chip geimplanteerd krijgt bij een coronavaccinatie. Zet niet iedereen zo maar weg. Iedereen heeft een verhaal. Blijf in gesprek.
Precies als jaap en truus dat via Google kunnen vinden zullen toch ook wel mensen met macht die dat tegen kunnen gaan dat soort info kunnen vinden
Over jeugdzorg hadden ze ook geen goed woord over. Die ontvoeren kinderen midden in de nacht voor die machtige pedofielen.
Geloof me, geprobeerd voor ik door had dat het een gekke groep was. En toen kreeg ik ongeveer 100x de reactie dat ik een schaap ben en oogkleppen op heb.
Ik heb een jongen in de klas van dit soort ouders. Noi ja, niet echt in de klas, want hij mag niet meer naar school. Wie denken wij niet wie we zijn om van hun zoon te eisen dat hij zijn handen wast en dat hij een mondkapje draagt?! Hij heeft geen contact meer met zijn klasgenoten, dat mag hij niet, want die staan allemaal onder de invloed van de satanistische pedofiele overheid en de mainstreammedia. Dit is zo zielig. Deze jongen weet en zegt dat zijn ouders wat raar zijn. Hij wordt nu ook gepest. Leerplicht zit op deze zaak en dat gaat niet de goede kant op.
Oh wat sneu... en dan beweert deze groep ouders dat de ‘andere kant’ aan indoctrinatie doet... Ik vind dit toch heel erg lijken op indoctrinatie.