Fb groep "blijf van onze kinderen af"

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 8 mrt 2021.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Bij leden kijken en dan staat er bovenaan wie je kent

Lola1982 vindt dit leuk.
  2. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.579
    113
    Ik heb de pagina gemeld. Dit kan echt niet.

Edit: o ik zie dat deze groep maar net 300 leden heeft. Die andere meet 10k kan ik niet vinden. Een linkje?

3. Featherr

Featherr Fanatiek lid

20 jun 2016
    3.693
    3.134
    113
    Vrouw
    Brabant
    Ik ken niemand in die groep gelukkig :roflmao:
    Wordt ook een hoop onzin gedeeld. Dat je levensverzekering niet gaat uitkeren als je het vaccin neemt want dan doe je mee met een medisch experiment! Staat nu groot doorheen dat dat onzin is :roflmao:

4. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Okeeeeej, wat een hoop onzin heb ik net zitten lezen :eek:. Dat je kritisch bent vind ik niet meer dan normaal, maar verhalen over ondergrondse steden en tunnels waar mensen uit bevrijd zijn, maar sommige geëuthanaseerd werden omdat ze te ziek zouden zijn :eek::eek::eek:. Die mensen hebben het niet allemaal op een rijtje volgens mij.

5. Happyhope

Happyhope Fanatiek lid

15 sep 2018
    1.531
    677
    113
    Vrouw
    Ik heb de pagina ook gemeld (de juiste ;)). Heb echt met verbazing de berichten zitten lezen.
    Die mensen zouden echt beschermd moeten worden voor zichzelf...

Doordat ze al die berichten lezen, krijgen ze steeds weer een bevestiging van hun beeld van de wereld.
    Dat je kritisch naar zaken kijkt is tot daar aan toe, maar de dingen die hierop verkondigd worden valt echt mijn mond van open. Er worden ook geweldsdreigingen geuit richting de GGD enzo

Beausecret vindt dit leuk.
  6. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.955
    15.001
    113
    Dit is wel de heel extreme variant, maar allicht is de overtreffende trap het credo ofzo?

Mis bij dat soort groepen gewoon een heel dialoog stuk, het respectvol oneens zijn. Ken(de) er een paar van die "vrije geesten" boeiende gesprekken ookal waren we t niet op alle punten eens en ging een chemtrail en reptielleiders wel weer wat te ver voor mijn hersenpan, maar dat maakte ze nog niet dat ze "wappies" of "dom" waren. Eerder t tegenovergestelde want ze waren enorm belezen alleen hing alles aan hun overtuiging.

Maar goed ik vind dat net zo schadelijk als een ouder een zeker boek aanhoud en keihard volhoud, bijna afdwingt, dat de wereld 2000 en een beetje jaar oud is terwijl een kind een passie heeft voor wetenschap.

Met een milde hand en open geest is er een prima huwelijk tussen beiden te vinden zonder afbreuk te doen. Wetenschap en geloof kunnen prima samen.

Met de chemtrails etc ook, hang je je leven er op aan en alles wat je leest en ziet en neem een heel fel standpunt in. Mja dat lijkt me best lastig worden icm kinderen/familie/partners etc.

Ik probeer als ouder maar neutraal kritisch te zijn. Alles is een boodschap, maar niet alles hoeft per definitie de enige waarheid te zijn ongeacht wie het schrijft. Alle meningen zijn welkom, zolang men t maar niet door de strot van een ander probeert te duwen en kan accepteren dat niet iedereen in t zelfde straatje komt lopen.

hummeltje5 vindt dit leuk.
  7. Neilia

Neilia Niet meer actief

Ik kan die hele groep niet vinden?
    Nieuwsgierig :rolleyes:

8. Neskio

Neskio Fanatiek lid

5 mrt 2017
    3.311
    2.677
    113
    Vrouw
    NB
    Gewoon op Facebook zoeken naar de naam die in de topic titel staat en dan kan je helemaal boven in je scherm in plaats van op personen ook zoeken op groepen. Dan zie je het staan.

9. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Ik heb nog wat verder gelezen in de groep, maar er worden ook gewoon dingen gedeeld als dat men vraagt om een petitie te tekenen tegen het programma Gewoon bloot.
    Dat vind ik opzich niet zo heel raar en of shockerend.
    Ook vraagt men om tips voor thuisonderwijs omdat de kinderen 10 dagen in quarantaine moeten.
    En van dit soort berichten https://dissident.one/2021/01/14/duitsland-na-seksspeeltjes-koffer-eist-de-onderwijsadviseur-nu-masturbatieruimtes-in-kindercreches/ schrik ik eigenlijk ook wel.
    Dus er zitten echt wel normale dingen tussen...
    ... en heel veel bullshit.

Ik hoop dat het grootste gedeelte van de leden slim genoeg is om de bullshit tussen de normale berichten uit te halen.

10. Koraal82

Koraal82 Fanatiek lid

17 jul 2013
    3.278
    1.441
    113
    Heb net de fb pagina ff opgezocht en het was een mooie onderbreking van mijn saaie werkdag :D.

Deel Deze Pagina