Hallo meiden, Wij zijn op zoek naar een tapijt voor in de woonkamer voor het komende seizoen. Onze dochter speelt het liefst op de grond wat nogal hard en koud is. Aangezien tapijten best prijzig zijn, vroeg ik mij af waar men goede & betaalbare tapijten kon kopen/bestellen. Wij willen niet zo'n tapijt dat je regelmatig bij de lidl of aldi ziet, maar een fatsoenlijke mooie moderne tapijt. Het liefst goudbruin of brons van kleur. Zilvergrijs kan ook wel, maar vind warmere tinten toch gezelliger Heeft iemand enige tips voor mij?
Op een grotere markt, zoals die op het afrikaanderplein in rotterdam. Hebben wij vorige week een heel mooi kleed voor de kamer van de meiden gekocht. Groot (230 bij 140 zoiets) en 50 euro! Hij had heel veel modellen. Anders kun je ook bij de Kwantum kijken.
Wanneer is de grote markt in rdam? Misschien gaan we binnenkort wel langs. Vind 50 euro echt niks voor zo'n groot tapijt!
Ik heb er 1 van ikea (wel heel groot, 2.5 bij 3 dacht ik) voor 99,-! Kleiner is natuurlijk goedkoper maar ikea is niet duur!
Op woensdag en zaterdag, ik weet niet of die man er op woensdag ook staat, wij waren er afgelopen zaterdag. Sowieso een leuke markt