FB Stelletjes

Discussie in 'De lounge' gestart door Magnolia83, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Logan

Logan Niet meer actief

Zulke foto's plaats ik ook ;) zonder zo'n tekst dan weliswaar. Tja. Ik ben gek op het beest. Waar sommige twintig foto's van hun kind plaatsen doe ik het van mn hond.

2. Booo

Booo Actief lid

28 jan 2014
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahaha! ik mis nu wel die like knop:D..
    Heeeel herkenbaar allemaal!

ik ken iemand die een fb voor haar honden heeft gemaakt.. en dan de statusupdate als 'zo ik heb lekker gewandeld met mijn lieve baas!'.. en dan iedereen toevoegen, tot de collega's aan toe hehe..mafkees!

3. Onje

Onje Niet meer actief

Foto's van mishandelde dieren...
    Mijn buurvrouw post ze de hele dag door

4. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Oh daar kan ik ook niet tegen me. Ik erger me aan mensen die FB als een dagboek zien en dus hele lange status updates hebben. Of mensen die alleen maar negatieve updates geven. Dan denk ik: Maak je nou echt noooit wat leuks mee???

5. Koningsgezin

Koningsgezin Fanatiek lid

24 jan 2014
    1.689
    110
    63
    Een inmiddels ex collega die je op het werk pest en op FB schijnheilig reageert op je FB statussen/foto's met lieverd, meis en xxx. Pleur op.

6. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Oeh ja hypocriet, maar daar heb ik sowieso een hekel aan, aan hypocriete mensen ;)

7. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Ik kan me behoorlijk irriteren aan mijn zwager en schoonzus die alleen een update doen als ze een keer sporten, waardoor ze zo'n sportief stelletje lijken. Of zich ergsn 'inloggen' als ze een keer ergens zijn. Beetje interessant doen...
    Ook heb ik iemand in mijn lijst die soms wel zeven selfies op een dag plaatst. Af en toe irriteer ik me eraan, maar dat is gewoon haar ding. Ze heeft dan ook niet zo heel veel in haar leven en accepteer ik het maar.

8. Meiske80

Meiske80 Fanatiek lid

13 okt 2013
    3.319
    7
    38
    Kinderopvang
    Brabant
    Jaaah inderdaad!! Ik hoef ook echt niet te weten welk rondje wie nou weer in hoeveel tijd heeft gelopen... boring!!! En ook idd foto's van eten, het smaakt vast heerlijk maar 9 van de 10 keer ziet het eruit of het al een keer geconsumeerd is geweest ;) brrrrr....
    Mishandelingen van mensen of dieren hoef ik ook niet te zien. En die VRESELIJKE zogenaamde acties tegen borstkanker... kom op nou mensen...
    Zo, lucht lekker op :D

9. Lieverd2012

Lieverd2012 Niet meer actief

De meeste berichten scroll ik tegenwoordig gewoon weg zonder er echt naar te kijken. Vind daardoor ook niet meer veel aan aan Facebook. Winacties, stomme spreuken en gedichten, steun dit of dat goed doel met je like enz. bekijk ik niet meer.
    Het geklaag van mensen vind ik vaak nog wel grappig. Soort leedvermaak denk ik.

Een kennis zet er vaak op wat ze allemaal voor leuke dingen doet ZONDER haar kind. Bijvoorbeeld 'lekker varen zonder ...., genieten!' of 'heerlijk op het terras met manlief, zonder .... Genieten van de rust en de mooie avond saampjes.'. Dan denk ik dat ze of gewoon echt geen leuk kind heeft of er misschien maar niet aan had moeten beginnen. :cool:

Waar ik vroeger vaak een paar keer per dag op facebook te vinden was kijk ik nu misschien nu 1 x per dag of soms een paar dagen niet meer. Ik vind het nog wel leuk om te kijken waar (sommige) mensen mee bezig zijn, maar het is stukken minder leuk dan een paar jaar geleden.

10. maja82

maja82 VIP lid

30 jan 2007
    15.508
    1
    0
    'Vriendin' die bijna al mijn posts en foto's liked maar waar ik in het dagelijks leven al een jaar niks meer van heb gehoord..;) (ook niet na contact zoeken van mijn kant..).

Mensen die te vaak foto's plaatsen dat ze gezellig 'wijntjes aan het drinken zijn'..#genieten#wijntjes#verdiend#qualitytime..;)

Te geposeerde selfies/gewijzigde profielfoto.

Overal inloggen. Interessant!

Mijn moeder die alle reacties van MIJN vrienden liked die reageren op MIJN posts. wtf.

Ik heb wel meer ergernissen en heb regelmatig overwogen om van Facebook te gaan maar het levert me ook veel positieve dingen op.
    Contact met mensen van vroeger, ex collega's, posts en foto's van leuke vrienden/familie en ook handig om een netwerk te hebben. Zo heb ik via Facebook ws een baan, hoor ik volgende week. Dus tja.. Dilemma.

11. Zuidriem

Zuidriem Niet meer actief

Facebook.... soms vraag ik me wel eens af wat ik er eigenlijk op doe ;)
    Heb niet veel vrienden, alleen mensen die ik echt spreek en geen vage mensen die ik via via misschien 1 keer gezien heb.
    Maar ik vind al die verhalen van 'vreemden' en die foto's enz gewoon leuk om te lezen.
    Lig soms helemaal dubbel :)

12. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

"Deel dit als je van je kind houdt"
    "Wat erg van het nieuws..."
    "Oh, Yolanthe heeft haar nagel gebroken! Like als je ook met haar meeleeft."
    Nieuwe vriendin van ex: "Oh mijn zoetie is ziekjes geworden, oh mijn troetelepoepie toch, ga maar gauw betertjes worden hoor. Lievvv ^^"

13. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    ik erger me niet zo gauw aan dingen op fb .. gooi mensen er gewoon af als ik de post niet intressant vind.
    merk wel dat er de laatste tijd nogal politiek georienteerde post geplaatst worden en soms is het helemaal niet verkeerd m.i. om je mening te uitten, maar continue en dan niet pikken als iemand een kritische opmerking daarover maakt vind ik wel vervelend. Iedereen mag zijn eigen ideeen hebben en daar ook voor uitkomen maar voor mij is fb iets luchtigs om elkaars vakantiefoto`s te bekijken elkaars kinderen te zien opgroeiien en ( oude ) contacten weer te doen herleven..

14. lil

lil Bekend lid

3 apr 2014
    766
    0
    0
    Arnhem
    mesen die elke x een foto van hun lelijke hond erop zetten..

dat beest heet chippie met een onderkaak van hier tot tokio.

dan staat er chipie is blij, dat beest doet echt helemaal niks bijzonders ofz zucht

maar verwijder het niet.. nog niet ik overweeg het :p

15. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Op dit moment 1000 FB-posts over Robin Williams en hoe ontzettend fantastisch ze die kerel dan wel niet vonden. Ik weet het nu wel, spuit elf.

16. Maiasaurus

Maiasaurus Niet meer actief

P. S. "Like als je deze som kunt uitrekenen. Alleen heeeele slimme mensen begrijpen dit./Wie het niet kan is ongelooflijk dom."

17. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    'Mijn vader zegt dat we naar Disneyland gaan als we 1 miljoen likes hebben.' Kom op zeg!

18. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Awel op mijn fb valt het reuze mee, had het erger verwacht :D

19. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Iemand op Facebook hebben die elke dag haar boodschappen moest laten zien doormiddel van een foto. Van wc-papier tot brood en koek. Die was snel verwijderd.

20. Nescio

Nescio Niet meer actief

Mensen die hashtags plaatsen op Facebook. Dat is toch voor Twitter (en dan geen link hebben naar Twitter).

Ook zo'n persoon die continu selfies van zichzelf post en dat ze zo "lekker" aan het sporten is. #nu 3 uur bodypump #bij de sportschool van Jantje #tot het uiterste gaan ;)

Deel Deze Pagina