Inrichting tips gevraagd!

Discussion in 'De lounge' started by 2g4e, Feb 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 2g4e

2g4e Niet meer actief

In juni is het dan eindelijk zover. Ons appartement verruilen we voor een eengezinswoning. We willen ook ons interieur aan gaan pakken. We willen graag een modern interieur, strak en liefst met de kleuren groen en paars. Ik ben zelf helemaal weg van gekleurd glaswerk en leuke gekleurde kussens. We hebben nu alles zwart/grijs/wit/zilver dus we moeten heel veel veranderen. Hebben jullie tips? Hebben jullie toevallig een groen/paars interieur? Plaats even een foto zodat ik misschien ideeen op kan doen. En hoe kom ik aan leuke betaalbare accesoires? Tips zijn van harte welkom!

2. Smile

Smile Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    4,358
    0
    0
  3. Smile

Smile Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    4,358
    0
    0
    Kwam net bovenstaande foto tegen....kwijl ;)

4. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Erg leuk smile! Maar onze bank is antraciet en de muren zullen we wit houden. Gaat mij meer om de prulletjes zeg maar. Als we die kleur dan zat zijn, kunnen we het makkelijk veranderen.

5. Brechtje

Brechtje Actief lid

Sep 22, 2008
    493
    0
    0
    sorry... je zocht met groen... foutje

6. Brechtje

Brechtje Actief lid

Sep 22, 2008
    493
    0
    0
  7. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik zou groen en paars niet combineren...

8. Smile

Smile Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    4,358
    0
    0
  9. Smile

Smile Fanatiek lid

Sep 11, 2008
    4,358
    0
    0
    Vind groen met antraciet bank prima kunnen! Voor de rest: even bij een grote tuinland of intratuin langs. Doe je vaak heeeeel veeeeel ideeen op!!

10. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Antraciet (grijs toch?) kan erg leuk bij groen of paars. Ik zou er alleen wel voor kiezen om 1 muur groen of paars (of een andere kleur) te doen. Dat geeft een veel warmer en groter effect dan door alleen wat gekleurde prullariaatjes neer te zetten.

Hier veel grijstinten in de basisdingen (bank, gordijnen, lampen, bloempotten, ook een muur en een canvas doek) en verder met wat met rode en roze accenten gewerkt. Met die muur gewoon wit zou het een net niet sfeer zijn geworden denk ik.

11. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Hier wat pinterest ideeen. Ik zou voor een 'lichte' variant gaan van beide kleuren maar dat is een smaak kwestie.

12. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    En nog een

13. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    En de laatste

14. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,810
    4,446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Die is wel gaaf!!
    Die laatste foto's vind ik niet smaakvol. ;)

15. Bougainville

Bougainville Niet meer actief

Wauw..

16. mora27

mora27 VIP lid

Nov 25, 2009
    6,381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    groen en paars kan wel bij elkaar maar dan niet met witte muren en een grijze bank... ik zou dan voor zandkleur of creme gaan.. zo'n zandkleurige bank en van daaruit gaan spelen met spulletjes, gordijnen e.d in groen en paars...

17. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Ik zie gave foto's voorbij komen zeg! Misschien dan toch een muur kleuren. Zou ik hem wel groen doen denk ik... Thnx voor de foto's mensen.

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wauw!!
    Ik heb m'n muur mint, en de meubels wit en en grijs.

19. mamavanmeisje

mamavanmeisje Fanatiek lid

Jan 17, 2010
    3,076
    0
    0
    Mijn bank is ook antraciet en mijn muren en kasten wit. Ik vind dit een hele rustige basis. Mijn accentkleur is roze, een fijn meisjeshuis dus ;)
    Als je niet een hele muur wilt doen kun je via marktplaats ook losse stukjes behang kopen en deze op vierkant canvas nieten. (denk bij lijmen aan een ribbeleffect, lastiger dan nieten)Je neemt dan bv 9 soorten behang en maakt een vierkant van 3x3.

Ik heb accenten gemaakt met: plaid, kaarsen, kussenhoezen, schilderij, stoelen aan mijn witte tafel.

wat ook leuk is is de achteplaat van een kast te behangen. Dus als je een vitrinekast hebt zie je de gekleurde achterwand. Als je daar groen behang voor kiest met een paars accent zet je er een paarse vaas, servies of kaarsen in.

Share This Page