Hoi meiden, Manlief had wat gelezen over echo baby in Lommel over de vroege geslachtbepaling en lijkt t leuk om daarheen te gaan. Maar ben benieuwd of iemand hier er geweest is en de ervaringen en dan met name de vroege geslachtbepaling met 13+ weken.. Benieuwd naar jullie ervaringen ? Liefs
Ja ik ben geweest met 14 weken en heb een hele goede ervaring. Haar apparaten zijn echt heel erg duidelijk dus je krijgt hele mooie beelden. En haar voorspelling was ook juist, it is a boy. Wij gaan volgende week zaterdag terug voor een 3d/4d te maken.
Wij zijn met 15 wkn en 4 dagen geweest. Waren echt hele mooie duidelijke beelden en ze zei dat het voor 100% een meisje was..en bij de 20 wkn echo is dat bevestigd. Ik las op internet bij sommige mensen dat ze haar bot vonden overkomen enzo. Maar dat vonden wij helemaal niet. Ze is mischien wat introvert, maar het is een superlieve vrouw die zelfs mijn verlegen dochtertje erbij betrok en haar een eigen foto van dr nieuwe zusje meegaf. Dus ik kan het je alleen maar aanraden
Hier ook met 14wk geweest en een goede ervaring. Ze betrok inderdaad trotse broer erbij voor wie het even wennen was dat het een zusje was en geen broertje.
Hier ook alleen maar positieve ervaringen met haar. Wij hebben een echo gedaan op 14w4 dagen, en we hebben daar echt wel even gelegen omdat de kleine een beetje lastig lag, en ik overgewicht heb. Heel geduldig, veel uitleg van wat je ziet en ze gaat net zolang door totdat ze het zeker weet. Uiteindelijk nog een rondje door wijk gelopen en bij de tweede poging lukte het wel. Het is een Belgische en die zijn van nature wat introvert, maar ik vond haar erg vriendelijk en geduldig en vooral kundig. Het is dat het net ff tever weg is, anders had ik de 3D die ik met mijn moeder heb gepland, daar ook gedaan. Toppertje dus. Ik zeg doen!
Ja we weten nog niet zeker of we t doen.. Want 2 weken later hebben we echo hier in de buurt.. En naar België is t 2 uur rijden dus we twijfelen een beetje ook omdat onze kleine binnekort 1 word en we daar ook geld voor nodig hebben.. Dus we twijfelen haha! Afspraak staat wel al maar gaan er nog ff over nadenken
Ik heb ook alleen maar positieve ervaringen! Ik ben met 14,6 dagen geweest en nog voordat ik zelf fatsoenlijk was was het al zichtbaar! Goede apparatuur en een lief vrouwtje. Ik zeg DOEN!