ik heb veel last van steken, als ik bv de hond uitlaat krijg ik al steken in mn onderbuik (net boven je kruis, net als de rekkende bandenpijn in het begin zeg maar....) ook wel harde buiken, en het hardste onderin mijn buik.... ik vind t n beetje gek.... verder iedere keer bij verloskundige etc wel alles goed geen bloedverlies of iets ooit gehad..... tis alleen zeer vervelend en maakt me wat onzeker.....
Ik had dus ook last van harde buiken. Hier ook voor naar ziekenhuis geweestm want volgens vk was het te vroeg. Ik had ze namelijk heel regelmatig. Na onderzoek bleek ik een infectie te hebben. Laat je dus onderzoeken. Want in het begin rond 22 weken waren ze bij mij heel af en toe en later dus regelmatig. Succes!
Ik heb dit ook gehad. Bij mij was het begonnen bij de 22ste week. Het deed zo'n zeer, rekkende pijnlijke scheuten. Ik heb zelfs een keer op straat op de grond gezeten van de pijn. En mega harde buiken. Ik wist echt niet wat me overkwam. Uiteindelijk ben ik naar de vk geweest, echo gehad en helemaal niks. En achteraf bleek het bandenpijn te zijn geweest. Ik heb net daarna nog een paar keer heel hevig gehad. Op de raarste momenten zoals wanneer ik zit, loop of het ergste is als ik in de auto zit. Nadat ik een paar keer bandenpijn heb gehad zag je ook een groot verschil, mijn buik was binnen één week weer wat groter geworden. Zelfs mijn omgeving was het opgevallen. TIP: warme kruik en een hete douche. Meer kan je eigenlijk niet doen.
wat kwekkie zegt inderdaad, een groeischeutje van je kindje, of terwijl bandenpijn. ik zou voor de zekerheid wel even urine laten nakijken ivm infectie, vooral de harde buiken kunnen wijzen op een infectie en daar moet je niet mee doorlopen.
Heb je een heel grote, sterke hond die veel trekt? Want daar kan je toch ook last van hebben? Verder denk ik inderdaad aan bandenpijn of urineweginfectie.
Dankje dames ben 5 week terug op blaasontsteking gecheckt wegens de klachten Niks aan de hand dan zal t groeispurt zijn