Fear the Walking Dead

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Babystew, 30 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik vond de eerste aflevering echt nogal saai en slecht... Slecht geschreven, geacteerd en gefilmd. Jammer, hoor!
    Je kunt wel zeggen dat het in het begin allemaal nog niet is begonnen, maar dat vind ik niet echt een goede reden. Het begin moet namelijk ook pakkend zijn en volgens mij hadden het verhaal, de omgeving en de personages veel sterker gekund. Maar goed, wel tof dat er weer zo'n serie is en dat die pas start op het moment dat die zombie-apocalyps begint.

2. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    #22 cactusje, 31 aug 2015
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 sep 2015
    zal morgen eens zien of het wat is

3. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Ben de zombies nu echt wel beu. Heb enkel 3 of 4 afleveringen van walking dead gezien en had het al meer dan gehad. Het is allemaal 1 pot nat, altijd hetzelfde gedoe. Nieuwe kruiden aan het begin van een serie maar na een paar afleveringen roeren ze allemaal in dezelfde pot.

4. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Wij zijn mega verslaafd aan the walking dead, en ben dan ook super blij met deze spinn off! Ik vond het een goede aflevering. Ik leef me altijd nogal in, bij tv series, en had deze hele aflevering ook de neiging om ze te waarschuwen haha. "Jongens, dit is serieus!!!! Het zijn geen hallucinaties!!!! Er zijn zombies!!!!"

5. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Ik begrijp wel dat de eerste aflevering op gang moest komen om kennis te maken met de karakters. Dat gebeurde in de pilot van TWD ook. Vind de meeste kritiek nogal flauw..;)

De extra 'losse' aflevering zal afspelen in een vliegtuig, die van Europa naar de VS vliegt. Een personage uit die aflevering zal in seizoen twee van Fear meedoen.

6. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Tja, ik ben schrijver, dan ben je misschien wel kritischer ;)

7. Winterkindje

Winterkindje Niet meer actief

Heb het nog niet gezien, maar ben wel enorm benieuwd :D

8. Babystew

Babystew Niet meer actief

Tsja, ik kijk het ook niet legaal inderdaad..

Ik snap ook wel dat ze niet meteen in de eerste afleveringen met zombies kunnen gooien. Het moet langzaam opgebouwd worden. We zijn natuurlijk The Walking Dead gewend nu :D Maar ik vond het wel pakkend. Het was niet zo voorspelbaar als verwacht zeg maar (ze zoomen dan in een shot in op een bepaald object of iets en dan denk je.. ooh daar zal vast wat mee gebeuren.. of een ander voorspelbaar moment, maar dat is dan niet zo).
    De spanning zal de komende afleveringen wel toenemen :)

9. drobbel

drobbel Lid

31 okt 2013
    19
    1
    3
    NULL
    NULL
    Ik wil het echt heel graag zien, maar waar??!! Ik ben echt een leek op het gebied van downloaden... Eigenlijk ook op tegen... Maar misschien voor 1 keer ☺️. Of kan het ook ergens legaal?

10. Butterfly1109

Butterfly1109 Fanatiek lid

3 jan 2015
    1.620
    43
    48
    De 2de aflevering was een stuk leuker, ik las dat dit seizoen 6 afleveringen heeft?

11. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Ik noemde hier een site die blijkbaar illegaal is dus die berichten werden verwijderd helaas. Kan je er dus niet aan helpen ;)

12. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik ken ook een site waar je aflevering 1&2 kan kijken. Wel alleen in het Engels ook zonder Engels ondertiteling. Zonder te hoeven downloaden! Ook ik mocht de site niet plaatsen maar als het van het beheer wel via pm mag. Pm mij dan maar.

13. drobbel

drobbel Lid

31 okt 2013
    19
    1
    3
    NULL
    NULL
    Dankjewel meiden, ik dacht al dat de berichten verwijderd zouden worden maar hoopte eigenlijk dat het ook ergens legaal kan. Niet dus helaas.

14. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Volgende week Labor Day, dus geen Fear as zondag/maandag...

15. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Is het ook op hbo terug te kijken (on demand)? Wij hebben vanaf morgen na hbo😆

16. Babystew

Babystew Niet meer actief

Ohh balen :(

Weet ik niet Ntje..

17. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Ik heb de eerste twee afleveringen gezien en het moet duidelijk nog echt gaan gebeuren, al was de tweede aflevering al wat beter. Wel gek die blauwe ogen, was het niet de bedoeling dat dit gezin later samen komt met Rick en z'n gang, van de walking dead?

18. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Nee, deze serie staat helemaal los van TWD.
    Ik ben er zeker van dat er nog genoeg staat te gebeuren hoor, ze hebben niet voor niets al het tweede seizoen aangekondigd. Vind het juist erg realistisch: eerst raken de verslaafden en zwervers besmet en niemand die zich daar natuurlijk druk over maakt... Zou het juist heel irritant vinden wanneer er gelijk een overvloed aan zombies zou zijn.

19. WinterBird

WinterBird Fanatiek lid

28 nov 2012
    1.416
    877
    113
    NULL
    NULL
    Op HBO staat The Walking Dead ook niet, daarvoor heb je Netflix nodig. Nederland heeft de rechten voor Fear nog niet, moet dus helaas illegaal kijken...

20. 636

636 Actief lid

7 jul 2015
    252
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kijk via Popcorn Time (soort Netflix).

Tot hiertoe vind ik het een flauw aftreksel van... Het komt te gespeeld over. Jammer dat er (alvast tot hiertoe nog) geen bekenden in zijn... Snap sowieso niet zo goed waarom het allemaal andere acteurs moeten zijn. Voor mij zou het leuker geweest zijn om de echte groep te zien vooraleer de walkers er kwamen.

Deel Deze Pagina