hallo ik had een vraagje ik heb in feb dit jaar een miskraam gehad ik was toen 10 a 11 weken zwanger.. het vruchtje heb ik zelf op gevangen..maar telkens als ik ongesteld word krijg ik nog steeds stolsels en niet een beetje maar veel.. zijn dat nog restjes?ik word er gek van..want ik denk telkens dat ik nog deeltjes van me babytje in me buik heb... heeft iemand dit ook gehad?
hoi Chulita, als je twijfelt dan moet je de huisarts of verloskundige bellen en vragen om een echo die kunnen kijken of er nog iets is achtergebleven. en ikzelf denk niet dat het restjes van je baby zijn. maar gewoon echt bloed stolsels dan. je moet je zelf er niet gek mee maken helpt niks. hoop dat er snel voor jou een wonder mag komen liefs miriam
Is volkomen normaal dat na een mk je menstruatie veel heftiger en pijnlijker is. Bij mij heeft dat 2/3 ronden geduurd. Echt ook met stolsels, heel heftige pijn en heel veel bloedverlies. Dit kwam niet meer van de mk, want op de echo die ik 2 weken ik na de mk heb gehad was mijn baarmoeder weer helemaal schoon.