meiden, ik zit vandaag, zoals sommige van jullie weten nu precies 10 dagen na pregnyl. Tot gister had ik nog gevoelige tepels e.d. en buikpijn. Voornamelijk als ik rustig zat, wel andere pijn dan als ik ongi zou moeten worden. ( heb ik meestal 1,5 week van tevoren en nu voel ik nog niks van aankomenden ongi) Nu stond ik vannochtend op, weg booby pijn... zou dit einde ronde 1 kunnen betekenen of heb ik de hormonendip nu en moet mijn lichaam het gaan overnemen? ik was vannochtend wel iets misselijk, ben emotioneel over werkelijk alles, gassy en moe.. liefs wen
dit kan alles zijn. ik had ook hele gevoelige borsten en was ook steeds misselijk. Maar dit kan ook door de pregnyl komen. Dit is een soort zwangerschapshormoon. En ja dan krijg je al die symthomen ook. Het is gewoon nog even afwachten meid. Spannend
Je kunt niets anders doen dan afwachten Wendy (maar dat wist je vast zelf ook wel ). Nog een klein weekje, dan weet je het. Sterkte met wachten!!!
Weet niet hoeveel pregnyl je gespoten hebt, maar 5000eh is na ongeveer 10 dagen uit je lichaam en 10000eh na ongeveer 11 dagen. En pregnyl geeft inderdaad die bijwerkingen die nu verdwenen zijn. En verder is het inderaad afwachten. Kan nog beide kanten op. Er zijn dames die al vanaf het begin allerlei klachten hebben, maar ook dames die zwanger zijn zonder klachten. Succes met de laatste wachtweek
Ik duim voor de wendy! vind het ook zo spannend!! Ik zit nu op dag 7 na de pregnyl.. nog 3 dagen te gaan voor mij dus, lijkt me ook een eng gevoel als dat zwangerschapsgevoel ineens over is.. en nu? Jij hebt de 20e een tp gehad? Ik de 25ste! Zal je in de gaten houden!
bedankt voor jullie reacties meiden.. vind het zo spannend! Het is heel eng als het ineens over is... ik heb geen icsi gehad meid maar KID ( kunstmatige inseminatie donorzaad) omdat mijn man onvruchtbaar is.
dat is het inderdaad. Ik werd bij de na een iui meestal ook nog 1 of 2 dagen eerder ongi. De eerste keer had ik daar dus ook niet op gerekend. Maar hopelijk blijt je ongi weg. Zal mooi zijn, maar helaas beslist de natuur en niet wij.
@Wendy, oh dan is het ook nog eens de vraag of er een eitje bevrucht is? pfff.. dat is nog eens dubbel spannend!!! Mag ik vragen of ze bij je man een mesa ofzo hebben geprobeerd. Mijn man heeft nl ook azospermie en door het ontbreken van de zaadblaasjes en de zaadleiders kon het zaad nergens heen.. gelukkig hebben ze door middel van een mesa procedure 14 rietjes zaad weten te vangen! Nu wel een beetje jammer dat ik maar zo weinig eicellen maak.. er is ook altijd wel wat.. maar daar wen je ook aan zo langzamer hand.
niet gedaan, wel hebben we een echo laten maken e.d. Alles zag er goed uit. Er zijn ook gewoon zaadleiders aanwezig ( ook gevoeld) Ach ik heb er vrede mee zo hoor, het wordt hoe dan ook de vader van ons kindje.. of het nou biologisch van hem is of niet. wel spannend trouwens dat we een paar dagen schelen...
jeetje, dat is wel apart en een hele klap! Goed dat jullie deze weg in zijn gegaan het wordt hoe dan ook jullie kindje inderdaad! wanneer mag jij ook weer testen?
@muppet: soms wil het helpen om andere medicijnen te gebruiken. Weet dat er dames op het forum hier andere medicijnen hebben gebruikt en daardoor meer eitjes hadden. En helaas zijn er ook mannen die echt geen zaad hebben. De man van een oude vriendin had dat ook.
@zonnetje; ben benieuwd, maar ik had van alles (decapeptyl/puregon) de hoogste dosis.. wellicht dat ze mij een volgende x wat anders geven..
@muppet: hopelijk is het niet nodig voor je en lukt het gewoon deze poging. Weet het toevallig van een dame die in het topic van iui naar ivf schreef dat ze door iemand anders advies had gekregen en toen op de in nederland minder gebruikte medicijnen is over gegaan. Was volgens mij cerotride en menopur dat ze is gaan gebruiken.
dag meiden Ik lees even mee Ik zit nu op dag 7 na de Pregnyl 5000 en had een lichtpositieve test dus ik duim hard!!!
Sjudith Ik ben bang dat je door de Pregnyl vals-positief getest hebt. Een zwangerschapstest reageert op Pregnyl, omdat dit puur zwangerschapshormoon is. Pregnyl is na 10-12 dagen uit je lichaam. Een zwangerschapstest is pas betrouwbaar als de Pregnyl uit je lichaam is. Succes!
Ik hoop het ook voor je! Maar helaas zegt een zwangerschapstest nu nog helemaal niks. Dus nog even wachten totdat de Pregnyl uit je lichaam is. Ik ga voor je duimen, succes!