Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @Bab: Suc6 morgen bij de huisarts! Hoop dat ie iets kan betekenen voor Luuk!

@Pendrag: Dat klinkt als een goede CB-update!

@lizaatje: Ik ben net zo druk bezig geweest als jij ;) En nu stop ik ermee voor vandaag!

@Lisette: Met mij gaat het steeds beter. De medicijnen doen goed hun werk gelukkig! Sebas zei afgelopen weekend dat ie blij was dat zijn Judith weer terug aant komen is :D Wel heb ik nog wat last van paniekaanvallen..

@Annelies: Leuk een weekje Landal!

Om half 4 is Shirin klaar op school en heeft ze zomervakantie! Ze heeft voor de 2 juffen een dood Merci ingepakt samen met mij en een hart geknipt van gekleurd papier en erop geplakt. Daarop een zelf geschreven lief briefje met bedankt en een kusje ;) Morgenochtend gaat ze op haar nieuwe school kijken. Mag ze de ochtend mee spelletjes doen, want ook daar is het dan de laatste schooldag. Na de vakantie gaat Shirin dan daar naar school en Yasmin in hetzelfde schoolgebouw 3 dagdelen naar de peuterspeelzaal! Wordt genieten van de paar uurtjes helemaal met Kian alleen :D

Morgenavond gaan we gourmetten met de overburen. Heb er zin in! Sebas is morgen vij en ook hij heeft vandaag z'n laatste dag bij deze werkgever. Maandag begint ie als Network Engineer en hij heeft er onwijs zin in! Hij krijgt een Combootje vd zaak om te rijden en misschien na een paar maanden een nieuwe Ford Focus Station waar ie ook privé mee mag gaan rijden. Kan onze eigen auto de deur uit!

Ik ben bezig met de verlanglijstjes vd meiden want ze zijn bijna al weer jarig! Shirin 4 aug en Yasmin 28 juli. Ik kan echt nix verzinnen :( Ze worden 7 en 3. Iemand ideeën? ;) Ook gaan ze vanaf de zomervakantie samen op 1 kamer slapen zpdat Kian ook een eigen kamer krijgt. Iemand tips hoe ik dat ga aanpakken?

2. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Bab: goed dat je het hier even van je af geschreven hebt en dat je inmiddels ook met je man hebt gepraat. Hopelijk voel je je nu stukken beter. Fijn ook dat Luuk zijn blokkade is verholpen, zal hij zichzelf ook wel lekkerder bij voelen denk ik? Hopelijk morgen ook nog goed nieuws of in elk geval een oplossing, dan kun je rustig het weekend in.

Pendrag: wat snel (of niet?), nu al tandjes. Tjee ze worden ook echt TE snel groot. Hopelijk zonder veel last de tandjes.

Asjuh: gefeliciteerd met je verjaardag. Wat een bijzonder cadeau heeft je man geregeld. Tjee, zou ook tranen met tuiten huilen! Hoop dat je een fijne dag hebt verder vandaag.

Judith: wat schattig zeg van Shirin dat briefje. Volgens mij worden de juffen en meesters overspoelt met cadeautjes deze dagen. Zag laatst bij de bloemist ook al speciale kaartjes voor aan bloemen. Had je in onze tijd niet (hahaha, klinkt dat oud zeg).
    Over samen op een kamer gaan slapen heb ik geen idee. Wat vinden ze er zelf van?
    En leuke vooruitzichten de BBQ en de nieuwe baan van je man.

Uitverkoop was ik ook al geweest, bij ons hadden ze 2 halen 1 betalen. Erg leuk. Ga morgen denk ik nog even kijken, moet toch cadeautjes en andere spulletjes gaan halen.

3. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Goh Judith wat een veranderingen! Maar wel hele leuke veranderingen..Misschien is het een leuk cadeau om ze een kamer-metamorfose te geven..Dus de kamer in een kleur schilderen die zij samen leuk vinden. Indien de kamer groot genoeg is, ieder een eigen hoekje geven. Deze dan in de kleur maken die ze zelf leuk vinden..En als cadeautjes dan bijv: schilderijtjes voor op de muur of andere leuke dingen om de kamer mee aan te kleden..

Hoop ook dat de huisarts mij kan vertellen waar die koorts en dat spugen vandaan komen. Hopelijk krijgt hij ook wat om makkelijker te kunnen poepen. Is echt sneu om te zien hoeveel moeite dat kost. Daardoor spuugt hij natuurlijk ook extra!

Hier het huis alweer schoon (heb "smetvrees" dus doe het elke dag). Nu bezig om IKEA keukenkastjes in elkaar te zetten..voor in onze nieuwe berging. En vanaaf nog even aan de strijk en de ramen wassen aan de voorkant. Daarvoor eten koken voor mezelf (biefstuk!) want manlief is uit eten met collega`s van de politie-academie...en daarna Luukje badderen...Druk programma nog dus! :)

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Bab: fijn dat je een goed gesprek hebt gehad. Jammer dat de stallen vol zijn. Hij heeft al een tijdje op MP gestaan maar dat heeft nog niet tot verkoop geleid. Heb nu de neiging om hem maar de handel in te doen. Heb helemaal geen tijd en zin om er nog wat mee te doen.
    Jarissa is nu 4 maanden en 1 week. Ze is erg vroeg met haar tandjes maar volgens mij heeft ze er geen last van. Ze slaapt vandaag heel veel (van half 1 tot 4 uur!) en huilt net ietsje meer maar dat heeft ze altijd na haar inentingen.
    Mooi dat het met Luuk zo goed gaat zeg. Lekker gevoel ook voor jou.

@Judith: leuk dat je weer zin hebt in dingen. Vwb de kamer: wij hebben dat gehad met de jongste dochter van Ron. Die is 7 en moest van haar kamer af (tenminste, haar kamer als ze bij ons is) naar boven. Wij hebben inderdaad een make over gedaan waarbij zij de kleuren heeft uitgekozen (roze, roze enne ..... roze). Verder vooral benadrukt dat alleen baby's zo dichtbij slapen en dat zij al een grote meid is. Misschien kan jij dat ook doen? Dat grote meiden samen mogen slapen maar kleine baby's apart moeten omdat ze daar nog te klein voor zijn. Maakt vaak dat ze het als een leuk avontuur ervaren en zelfs trots zijn!

@Lente: is erg vroeg voor tandjes maar gaat tot nu toe zonder last en het randje is echt al door nu. Collega van Ron geloofde het niet. Die heeft een baby van 9 maanden zonder tanden. Moest een foto maken als bewijs, haha. Moeilijk hoor om haar mond open te fotograferen en dan ook nog zonder dat haar tong in de weg zit.

5. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Nou hier eentje om half 7 maar op bed gelegd..Was heel verdrietig, ontroostbaar! Wilde ook zijn fles niet. Toen ik hem in bed legde viel hij meteen in slaap! Zielig mannetje!
    Ga hem denk ik om 23 uur nog maar fles geven want de laatste had hij om 15 uur op! Dat is echt te lang tot aan morgenvroeg 7 uur..

@Pendrag: Vervelend dat die verkoop niet vordert! Snap wel dat je er vanaf wilt..Had ik ook met mijn vorige paard..ondanks dat ik hem enorm mis.

6. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Even een vraagje aan de moeders met Difrax flessen. Wanneer moet je het rubbertje van de bodem vervangen? Of wanneer hebben jullie deze vervangen? Ik heb 'm eigenlijk nog steeds er in zetten en ziet er nog prima uit.

Zo, kleine meid hier net weer na haar pap op bed gelegd. Wel heerlijk hoor zo, de rest van de avond lekker voor mezelf.

Net ook maar weer eens alle knuffels en speeltjes gewassen, want alles gaat zo hop het mondje in en er wordt flink gekwijld. Geen overbodige luxe dus.

7. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik heb nog steeds de originele rubbertjes in mn flessen zitten. Maar ik gebruik iedere fles ook maar 1 keer per dag. Heb 4 flessen. Kijk gewoon iedere keer als ik het rubbertje er weer in doe of het nog heel is.

Jarissa is wat jengelig. Heeft haar fles ook niet leeggedronken. Ga zo lekker met haar op bed. Heerlijk in de rust, dat doet haar vast goed.

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Voor ik verder ga lezen alvast: Asjuh gefeliciteerd en wat een ontzettend gaaf cadeau!

9. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik ben moe en niet lekker.....ga me bedje vroeg opzoeken...

Maar wilde toch even 'langs' komen om 'hallo' te zeggen... ;)

Ennuh... @Pendrag....al bezig? 8)

xx Cellie.

10. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Yep, wij zijn los! Toch wel weer spannend hoor. En jij dan?

11. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meisjes!
    Er is lekker veel geschreven, doet me een beetje aan de zwangerschapsfeb.mama's denken.
    (snappen jullie het nog? :D )

Tjee Bab dat is ook wat met Luuk... Ik hoop maar dat je snel wat meer weet.

Asjuh! wat een fantastisch cadeau.

Daphne , goed jôh!

Judith, ik dacht ook meteen aan dingen voor hun nieuwe kamer! Weinig creatief hier... ;)

Lisette, dat is zeker een flinke tegenvaller...

Cellie, beterschap, ik hoop maar dat je je snel beter zult voelen.

En er was iemand die ook ik een dikke knuf wilde geven, ben alleen vergeten wie dat was...
    Nou bij deze een dikke knuffel voor iedereen die er eentje kan gebruiken! ((( ;) )))

Hier heeft Ted de pip... flinke snotneus en gisteren er hard bij hoesten.
    Hij heeft met bed en al bij ons op de kamer geslapen, en zo'n grote kamer hebben we ook weer niet. hihi
    Maar wel lekker dat hij zo dicht bij was, met een hoestaanval konden we hem meteen "redden".
    Ik heb nu maar druppeltjes voor het hoesten gehaald en heb het idee dat het werkt.
    Ted is nu ook flink aan het slapen.
    Maar heb net nog met hem onder de douche gestaan, dat is zo lekker als je helemaal vol zit.
    Dan kun je eindelijk een beetje vrij ademen, en na een paar minuutjes voelde hij zich al een stuk beter met een heleboel gezellige praatjes.
    Ik hoop maar dat hij zich morgen een stuk lekkerder voelt.
    Vind het wel een beetje zielig. :(

12. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Bedankt voor de slaapkamertips meiden! Ik denk dat ik ze beiden dingetjes ga laten uitzoeken om op te hangen in hun eigen 'hoekje'. Wij wonen hier nog maar 1 1/2 jaar en de kamer is al in hun favoriete kleur: ROSE! :p :p Ze vinden het zelf wel spannend geloof ik ;) Nog even een nieuw rolgordijn kopen en Yasmin kan 'verhuizen'! Ik zal een foto showen als de kamer klaar is ;) (ergens deze vakantie :))

Enneh..heb ik iets gemist? Pendrag weer 'los'? :rolleyes:

13. Annelies

Annelies Niet meer actief

ja pendrag, vertel!?!?! :)
    @judith, ik heb je gepbd!

arme ted en luuk, hopelijk voelen ze zich gauw weer wat beter!
    @cellie, voel jij je al weer wat beter?

14. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Oeps sorry Pendrag :oops: ....maar las het ergens anders op het forum hoor.......... ;) ;) ;)

Ik voel me trouwens alweer prima hoor, gisteren een drukke dag gehad op het werk, vroeg me bedje in doet wonderen.

Judith....ga je zoeken, was het effe vergeten.... :oops:

15. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Goedemorgen!

Zo zijn weer terug van de huisarts. Deze vermoedt toch iets van een virus. Zijn darmgeluidjes waren gelukkig ok! Heeft nu zetpillen tegen het spugen gekregen en dat moet na zondag echt beter zijn. Kan wel week of 2 duren voor het virus zijn lichaampje uit is. Krijgt dus niet voor het moeilijke poepen..Kan van de voeding of de fruithap komen. Zijn darmpjes maken iig goed geluid dus zijn gelukkig niet verstopt! Is wel een beetje jammerig en mieperig vandaag..

Heb meteen een verwijskaart voor de plastisch chirurg gekregen..Heb een moedervlek naast mijn wenkbrauw die ik al heel lang weg wil laten halen. Heeft hij mooi verhaaltje van gemaakt dat het medisch gezien weg moet dus krijg het volledig vergoed. Lief he?

Oh ja, ik heb die rubbertjes ook nog nooit vervangen...doen het prima! Denk dat je ze moet vervangen als ze gaan lekken.

@Pendrag; oei spannend! Leuk weer he? Hier is het nog even wachten hoor! Wil eerst Luuk groot zien worden, denk over 1,5 jaar ofzo..ik was alleen bij Luuk meteen na het stoppen met de pil zwanger, hopelijk gaat het bij een 2e net zo snel!
    Al zijn er natuurlijk ook twijfels aangezien ik toch die afwijkende baarmoedervorm heb en een volgende zwangerschap net zo zal verlopen als die van Luuk..tja moeilijke keuze!

16. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @Annelies: ik jou ook ;)

@Cellie: Ik zie je vanzelf wel 'verschijnen' ;)

@Pendrag: Ow je bent weer aant klussen! :) Leuk joh! Veel succes!

@Bab: Hopen dat de zetpillen goed werk verrichten! Misschien eens een beetje olie door de voeding doen? Of extra water? En das een mazzel zeg van die moedervlek. Lief van je dokter dat hij dat zo regelt!

Nou, Shirin is vanmorgen naar dr nieuwe school geweest en ze vond het hartstikke leuk! :D Lekker makkelijk hoor de school is op 5 á 10 min lopen van huis!

17. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Judith, dat hoop ik ook! Alleen hij wil nu echt niet slapen en is doodmoe...hoor de hele tijd zijn voeding terug in zijn keeltje lopen! Arm mannetje, moet wel wat doorstaan om groot te worden!

Wat fijn dat ze het naar haar zin had op school! En fijn dat ze lekker dichtbij op school zit! Kun jij lekker even alleen met Kian zijn!

18. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Hallo lady's,

Wij hebben het er gister over gehad, en we willen over 2 maandjes ongeveer wel weer gaan klussen. Het zal wel weer een paar maanden duren (als we geluk hebben en het lukt).

Sollicitatiegesprek ging op zich lekker maar heb er toch niet zo'n goed gevoel over, ik hoor het maandag.

vandaag hebben we eindelijk bij de laatste zoekpoging onze paspoorten en autopapieren weer teruggevonden, we wilden eigenlijk vanmiddag aangifte gaan doen....joepie!.

Morgen gaan we naar het Arrow Rock festival, maar jeetje wat een p*kkenweer is het zeg, en we gaan kamperen, hihihi ben al zo'n koukleum, brrrrrrrrrr

Groetjes Lisette

19. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    @pendrag wat een leuk nieuws ..ik hoop dat het snel mag lukken ..

@lisette ik zal voor je duimen a.s maandag

@judith fijn dat je kleine meid het naar haar zin had op school ..ook wel ff lekker voor jou die rust

@marjanne beterschap

@iedereen thx voor alle felicitaties ..en yep ik ben mijn man zeer dankbaar voor zo`n persoonlijk cadeau

ow tip voor iedreen die het nog niet weet ...als je de baby wil laten bijschrijven in je paspoort ...zorg dan dat je eerst toestemming hebt van je echtgenoot dmv handtekening en kopie paspoort ...pfffff ik ben de hele middag bezig geweest om een paspoort aan te vragen ...pasfoto`s niet goed ...toestemming vergeten ..wat een ellende

20. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Pendrag, het zal nu vast wel weer een stuk romantischer zijn in de slaapkamer zo los :D. Hier nog niet los, maar wie weet wanneer wel (eerst ff onderzoeken afwachten)

pff ik ben druk vandaag ahhahaa. Vanochtend naar de trouwerij geweest van neef van mark met zijn vriendin (nu dus vrouw). En ze was echt mooi. Ben nu thuisgekomen en meteen de foto's bekijken en het viltje verder ontwerpen met de nieuwe foto (we laten 30 viltjes maken met hun erop voor vanavond) en de plaatjes voor op de schorten (ik heb 2 schorten besteld). Deze zijn ergens vandaag nog klaar (doet een vriendin van me, lekker makkelijk als het laatste minuut kan)

Dan moet ik zo nog het openingsnummer voor vanavond oefenen. Ik moet schone kleren uitzoeken. Dat wat ik aanheb (nieuw!) was al binnen een half uur weer vies (ik vet sam altijd in, nu deed ze het eventjes terug).

O ja, en ik ben nog een taart aan het maken. Van Jelly met geld erin.

zo Sam is opgehaald inmiddels die gaat naar Den Bosch toe.

Nou tot latersss
    Groetjes Daphne

Deel Deze Pagina