Wat een drukte Daphne, veel plezier vanavond! Doe je best en zing de sterren van de hemel (niet te hard...) Liefs, Bab
Hou op schei uit, wat een ellende is dat idd! Vorige maand mee bezig geweest, hier was een aantal jaar geleden een kopie van ex ze legitimatie nog voldoende....neeee nu moest hij mee óf ik moest zijn paspoort mee hebben! Heel irritant dus idd! En niet te vergeten....een rib uit me lijf, pasfoto's....ik een paspoort met 4 kids bijgeschreven en dan de 2 grote(n) ook nog een eigen ID voor vakanties zonder mama.....erg duur grapje geweest....
Pendrag wat gaaf joh dat jullie er weer voor gaan. Hoop dat het snel lukt. We zullen met je meeleven hoor. Zou er zo ook weer voor gaan als ik met mijn hart denk. Krijg nog steeds een beetje jaloerse gevoelens als ik zwanger vrouwen zie, of als ik hoor van bekenden dat ze net zwanger zijn. Het is zo bijzonder. Zou het graag nog een keer mee willen maken. En dan weer zo'n klein hummeltje, heerlijk. Nou goed, hopelijk zit het er ooit voor ons ook nog een keer in. Pendrag: ga ervoor en dan beleef ik het gewoon allemaal weer via jou Lisette: tjee over 2 maandjes weer. Da's ook al snel. Spannend hoor. Voel als ik er aan denk weer helemaal die kriebels. Waarvan ga je aangifte doen? Sterkte met het festival. Hopelijk valt het weer mee. Ben zelf ook een ontzettende koukleum. Was wel lekker tijdens de zwangerschap, had het bijna nooit meer koud. Zal voor je duimen dat het goed uitpakt. Waar heb je op gesoliciteert? Of hou je dat prive? We hadden het heel even onveilig gedaan (heb absoluut geen zin meer in de pil) en dat zet je toch aan het denken. Vanmorgen ongesteld geworden, dus niets aan de hand. Maar had toch zoiets van "als het zo zou zijn dan ben ik er heel blij mee" Judith: wat leuk dat ze het leuk vond op school. Lekker zo dichtbij ook. Maar goed, nu eerst de zomervakantie (al lijkt dat qua weer nog erg ver weg) Bab: fijn dat de dokter iets heeft kunnen vinden en dat je er nu mediacatie voor hebt. Heb je een nare zwangerschap gehad? Lieve dokter hoor. Even een vraagje: hebben jullie beebs een eigen paspoort of staan ze bij papa/mama ingeschreven? Wij hebben eigenlijk nog helemaal niets geregeld wat dat betreft. Wilde laatst een dagje naar Antwerpen, maar toen bedachten we ons ineens dat ze geen paspoort heeft oid. Moeten toch maar eens iets regelen denk ik Asjuh, bedankt voor je tip. Ga maar eens op de site van onze gemeente kijken, daar staat vast wel iets. Even kijken of het ook met je digiD kan ofzo (deels). Vanmorgen even snel boodschappen wezen doen, wat een rot weer. Nu nog een hele berg wasgoed weg werken, bleh. Ben niet zo van de huishoudelijke klussen (vandaar dat het nu ook zo'n berg is).
@Lente; je zal je dochter bij moeten laten schrijven in je paspoort....daar moet je echt voor naar de burgelijke stand....mét pasfoto én je partner. (Indien getrouwd of erkend.)
@Cellie: geen probleem dat je het hier hebt gevraagd hoor, staat inderdaad ergens anders ook. Ik ga dit weekend testen. Spannend. Ben al misselijk. Haha, gewoon van het zwanger willen zijn waarschijnlijk. Het is wel snel maar in onze situatie vind ik dat wel prettig. Vorige keer heeft het lang geduurd en ik ben geen 18 meer. Vandaar. @Lente: succes met je wasgoed. Heel herkenbaar zo'n enorme bult. Hier nog geen bijgeschreven beeb in paspoort. Dit jaar ook nog geen buitenlandplannen. @Bab: hopelijk helpen de medicijnen voor Luuk. Super van je plekje zeg, fijn hoor een ha die meedenkt. Maandagavond krijg ik kijkers voor Pendrag..... @Judith: lekker hoor, de school zo dichtbij. @Lisette: mooi joh, dat je de papieren weer hebt gevonden. Ben benieuwd naar de uitslag van je sollicitatie. Wat voor baan is het? Morgen wordt het toch beter weer? Hoop het echt voor je. @Daphne: heel veel plezier en ik hou mn duimen gekruist voor je zangpartij!
Hmmm, vaag, stuk van mijn reactie is niet geplaatst. In ieder geval: @Lente: heel herkenbaar zo'n berg wasgoed. Succes er mee.
ik had aangifte moeten doen als ik mijn paspoort echt kwijt was geweest, anders mag je geen nieuwe aanvragen. Heb gesolliciteerd naar baan bij de gemeentebalie, maar net werd ik gebeld door mijn oude werkgever (ikea) of ik weer op gesprek wilde, dus lekker nog een optie! spannend Pendrag, wow. vertel je het ons of hou je het geheim? groetjes Lisette
Jarissa heeft trouwens maar 3 flessen gehad vandaag. Gisteravond ging ze al erg laat slapen (half 10) en vanochtend kwam ze dus ook pas rond 9 uur. Om half 2 een fles op het KDV en net om half 7 thuis. Ze ligt nu al heerlijk op bed te slapen. Ben benieuwd of ze nog een keer komt voor een fles. Ze drinkt de laatste fles sinds afgelopen week niet altijd leeg. Raar maar ze heeft genoeg spek op haar billen en ze krijgt tussen de 750 en 1000 ml binnen dus dat is echt wel genoeg.
wat is er gister weer veel gekletst zeg! daphne, hoe is het gister gegaan? was het nog een beetje om aan te horen? nee hoor grappie. heb je al vaker voor een groot publiek gazongen? pendrag, spannend! leuk hoor! lisette, spannend, nu maar afwachten of je aangenomen word. wij zijn gister naar de ikea geweest (in delft ) wat een bende is het daar! ze mogen nu maar wel weer eens opschieten met die verbouwing... ook een enorme doos binnen gekregen met kleertjes voor ruben. (via marktplaats) was net een beetje alles aan het uitsorteren, maar wat een hoop! ga zo maar weer verder want het is zo echt een bende in onze slaapkamer. fijn weekend allemaal!
@Pendrag: Spannend! Weet je al wat? Oh wat leuk, de herinneringen aan de spanning van vorig jaar komen weer naar boven! @Lente: Luuk lag in stuit vanaf week 20, bleek met 36 weken een erge groeiachterstand te hebben. Heb uiteindelijk de laatste weken in het zh doorgebracht (was af en toe thuis met thuismonitoring) en hij is met keizersnede geboren. Heb het niet als traumatisch ervaren maar was wel spannend. Door zijn rare stuitligging heeft Luuk nu nog fysiotherapie en manuele therapie. Zijn nekje heeft in 1 houding in mijn baarmoeder gelegen en daardoor is zijn nekspier aan 1 kant verkort en verdikt!' Hier gaat het momenteel..Althans hij spuugt gelukkig niet meer. Had een hele goede poepluier (was ook alweer paar dagen geleden) en is supervrolijk! Kreeg net de schaterlach toen hij zijn opa zag! Zo leuk! Alleen heeft hij wel weer/nog steeds verhoging! Hopen dat dat ook snel wegtrekt! @Lisette: Spannend een nieuwe baan! Heb je wel weer zin om terug te gaan naar Ikea? Lijkt me een heel leuk bedrijf om te werken. Kom er altijd graag! @Daphne: Hoe was het? Hoe ging jouw openingsnummer? En hoe beviel het nachtje zonder Sam? Liefs, Bab
Bab: tjee, wat een verhaal. Gelukkig maar dat je het zelf niet als traumatisch hebt ervaren. En wat een vooruitgang van Luuk, dat klinkt goed! Ziet er naar uit dat de medicijnen al werken. Lekker joh! Cellie: anders even wissen houden wij er verder over op en horen we het wel, haha Pendrag: weet je al iets of sta je lekker buiten een vreugde dansje te maken? Hebben jullie beebs het ook wel eens dat ze ineens iets niet meer doen, wat ze daarvoor wel deden? twee weken terug zat ze aan een stuk door bijna te kletsen, zo lief. En nu sinds een week doet ze het eigenlijk nooit meer. Vind het maar raar.
oh sorry ik zal het er niet meer over hebben. we horen het vanzelf wel nietwaar? lente, hmm, ik zou het niet weten. waarschijnlijk niet, anders zou het wel opvallen. (denk ik dan) komt vanzelf wel weer goed.
Wat spannend, meiden die al weer aan de slag gaan (zal geen namen noemen). Ondanks dat ik heerlijk aan het genieten ben van (op het moment snotverkouden) ons lieve meisje, vind ik het nu al spannend dat ik met het einde van het jaar ook weer de pil weggooi..... Maar Marije is zo snotterig, zo zileig, kan niet even lekker de neusje snuiten ofzo. En amar kuchen. Heb van VSM hoestdruppeltjes gehaald. Hopelijk is het snel over.
@Jodi: hebben Ted en Marije elkaar aangestoken? Gebruik je ook de zoutoplossing van Daro? dat helpt goed. Eerst even het neusje schoon maken met een snottevanger, dan daro erin! En Luuf voor op het borstje en de rug, verlicht ook! @Lente: Was idd spannend maar ik zou graag zo weer zwanger worden. Vond het prachtig om zo`n klein mensje te voelen groot worden in mijn buik. Liefs, Bab
Ook hier begint het af en toe echt al te kriebelen, ondanks alles. Was gisteren in mijn verhaal eigenlijk het belangrijkste te vertellen hihihihi Sam hoeft geen extra medicijnen meer, en ook de uitslag van haar heupfoto was goed!