Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb gisteren erg veel compimenten gehad over het zingen en ooo wat was ik vreselijk zenuwachtig.
    En dan nog een eigenwijze dj, want de seremoniemeester had iets afgesproken maar ondertussen deed hij iets anders. Het zingen was een verassing voor het bruidspaar en die vroegen dus om een ander nummer... maar ja... die wisten niet dat ik zou zingen en dat wist de dj dus wel.

Verder was het een top avond en hebben we erg genoten :D

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Wat goed Daphne! Leuke ervaring of niet? En ook goed nieuws over Sam.

Jarissa ligt al op bed. Ze gaat steeds vroeger slapen 's avonds. Gisteren is ze niet meer gekomen voor een vierde fles. Vandaag wel weer. Ze drinkt ze inmiddels niet meer allemaal leeg. Heb het idee dat het ook wat komt door haar tanden. Zodra de ergste honger gestild is, gooit ze de speen aan de zijkant van haar mond. Gelukkig is ze wel tevreden na haar fles ook al is hij niet leeg. En ze plast goed. Ook voor afvallen hoeven we niet bang te zijn met haar heerlijke spekbeentjes.

Vandaag zou ik mn paard weer even rijden omdat er maandagavond kijkers komen. Hij was weer helemaal bang. Weet weer precies waarom ik hem verkopen wil. Het ging dus ook niet. Buurman zou hem vasthouden maar hij hipte weer alle kanten op nog voor ik erop zat. Uiteindelijk ging het buurmeisje erop (zij is daar net wat handiger in, ik merk dat ik na mijn bevalling toch sneller wat angstig ben) terwijl de buurman hem vast zou houden. Ook niet echt een succes in het begin. Paard liep eerst dwars over de buurman heen en daarna kon het buurmeisje ook niet blijven zitten. Bij de derde poging ging het gelukkig goed en heeft ze even fijn kunnen rijden. Morgenmiddag proberen we het weer. Als het dan goed gaat, laat ik de kijkers gewoon komen. Als het dan weer gaat zoals vandaag bel ik ze op dat hij zo vervelend is.
    Als hij maandag niet verkocht wordt, gaat de buurman hem een poosje rijden. Zijn eigen paard is kreupel (komt ook niet meer goed) en hij wil graag weer gaan rijden. Zijn we allebei blij.

Als ik het op kan brengen wacht ik tot morgen of maandagochtend met testen. Heb al wel weer een enorme koortslip. Krijg ik meestal als ik ongesteld ga worden. Het blijft dus nog even spannend. Weet niet precies wat mn NOD is. Had altijd een cyclus van 28 dagen, dan is morgen mn NOD. De laatste 2 cycli waren 25 dagen. Dan zou ik al overtijd zijn....

3. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Ja precies, alleen daarom zou ik het zo weer willen. Had gelukkig ook nauwelijks klachten (tja de bekende kwaaltjes) dus het was ook echt genieten. Maar zou het zo weer willen. Zou er dan ook nog bewuster van gaan genieten, omdat ik nu weet hoe ik het mis.
    Maar ja, toch nog maar even met het verstand denken en dan is wachten beter. Ach, zo houden we wat te dromen toch ;)

Pendrag: spannend hoor. Leef helemaal mee.

Daphne: wat een goed nieuws van Sam. Is ze nu helemaal medicijn vrij?Wat heerlijk joh.
    En leuk dat je zulke positieve reacties op je liedje hebt gekregen. welk lied heb je gezongen?

Over het gebrabbel: ze schijnt vanmiddag bij mijn ouders (man is werken en ik was even naar een verjaardag) weer hele verhalen te hebben opgehangen. Ze kan het dus nog wel. Misschien heeft ze mij gewoon niets meer te vertellen? :(
    Komt dus idd wel weer goed.

4. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Ook hier kriebelt het! :D
    Maar wil wachten totdat Ted een jaar is. En het liefst ook met een optie op een ander huis.
    Denk dat het met 2 kleintjes niet te doen is...
    (4 hoog, zonder lift)
    Als ik zo lang kan wachten ;)
    Herken veel van wat de andere meiden zeggen, eigenlijk had ik in de eerste week al dat ik heel graag nog een keer zwanger zou willen zijn.

Ik ben sinds deze week helemaal gestopt met kloven! :D
    Ben er eigenlijk wel blij mee, wat een tijd heeft er toch ingezeten, heb uitgerekend dat ik ongeveer 300 uur gekolfd hebt. :confused:

Met Ted gaat het gelukkig alweer beter!
    De meeste snottebellen zijn weer vertrokken!
    Je zou idd denken dat Ted en Marije elkaar hebben aangestoken, maar deze week zijn ze niet samen geweest.

Daphne wat een drukke dag moet je hebben gehad!
    Wel een leuk idee een gelei-taart met geld!

Pendrag ik ben heel benieuwd... ik zou stieken al niet meer kunnen wachten... Hou ons maar lekker op de hoogte!

M'n kleine man wil niet echt slapen, ga hem een beetje helpen.
    Tot later!

5. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Spannend Pendrag! :D

Hier geen plannen meer voor een 4de.. :(

6. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Aan je smiley te zien ben je daar niet helemaal happy mee Judith...

7. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    pendrag, ik zit hier helemaal zenuwachtig te wezen voor jou, hahaha!
    succes!
    ik wil ook weer ;)
    die goeie oude tijd.....

maar net als marjanne wonen wij op 4 hoog en zou mij dat echt niet lukken hoor met 2 kleintjes.
    volgend jaar willen wij ook uit kijken naar een ander huisje en dan het liefst gewoon een met een tuintje :)

oh ja pendrag, woningruil, ik ben er helemaal voor te porren!
    hahaha. even een hele andere omgeving.

lente, ik mis het zwanger zijn ook.
    maar ik weet zeker dat als ik weer tegen het einde loop dat ik het helemaal zat ben en zo nieuwsgierig naar de kleine dat ik dan echt de dagen weer zit af te tellen.
    mijn oude buurvrouw heeft dat ook.
    loopt over tijd van de 3e en die was het 3 weken geleden al spuug zat.
    haar 2e kwam 2 weken te vroeg dus had ze dat weer verwacht, mooi niet dus! hahaha, na het weekend word het gehaald.

daphne, wat goed zeg dat sam haar heupfoto's zo goed waren en dat ze lekker van haar medicijnen af is!
    ik ben ook wel benieuwd naar welk liedje jij hebt gezongen.
    p.s kan ik jou ook inhuren voor op onze bruilofd? (ooit)

hier gaat alles z'n gangetje.
    geen nieuws onder de zon.
    vanavond bij een vriendin eten, gezellig!
    morgen werken en dan de rest van de week weer vrij, jippie! \:D/

8. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    spannend pendrag ....ik ga voor je duimen

hier precies blijdschap voor het tegenovergestelde ik ben ongie geworden :)(was 5 dagen de pil vergeten) hoewel het ook hier kriebeld zou het op dit moment niet zo goed uitkomen ..nog meer hormoontjes..

@runner lekker hoor maar 1 dagje werken

@daphne goed nieuws van haar heupjes en de medicijnen

Fleur draait zich nu op haar buik (voor het eerst op mijn verjaardag, mooi cadeau)
    ze eet wel heel erg slecht op het moment en spuugt best veel , haar poepluiers ruiken enorm zuur ieuwww :( gisteren toen we haar op bed wilde leggen heeft ze heel erg gekrijst ...lees ik hier nu ook wel vaker ..misschien periodes van een baby
    maar verder is ze erg vrolijk en allert

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Nou dames, de test is gedaan maar hij is negatief. Nog maar afwachten dus. Toch wel weer balen hoor.

Jarissa is net even wat jengeliger dan normaal. Denk toch dat ze wat last heeft van haar tandjes. En volgens de kalender een sprongetje. Alsof dat nog niet genoeg is heersen er ook nog waterpokken op het KDV. Ze heeft allemaal rode pukkeltjes op haar hoofd. Genoeg reden om wat te jengelen dus. Gelukkig valt het nog reuze mee. Na de eerste fles heeft ze zelfs tot 10 uur geslapen! Heerlijk voor ons, haha.

10. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    hé jammer hoor pendrag.
    blijft toch elke keer weer balen zo'n negatieve test of de duiveltjes die weer langs komen....
    hoop wel dat het binnen kort toch wel weer raak is!
    (moet er eerlijk gezegt nog niet over nadenken om 'het' weer zo vaak te doen :oops: )

lekker he dat uitslapen.
    ik was vanmorgen om 8.00 wakker, heb een kopje thee gezet en achter de comp gekropen met de veronderstelling dat ruben wel snel wakker zou worden, niet dus! pas om 9.00 toen ik zijn kamertje binnen kwam zat er beweging in! ligt nu alweer een half uurtje plat, heerlijk rustig weer! ;)

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb gezongen: you've got a friend
    Ik heb al eerder op bruiloften gezongen:
    - I'll be there (in een kerk)
    - I'm you're lady (in een kerk)
    - euhmmm nog wel een paar nummers hihihihi

En Runner, ja hoor :D Zou ik een hele eer vinden.

12. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    @Pendrag: Jammer joh een negatieve test.. Zucces met de volgende ronde! Kian is ook jengelig..:( En heeft kleine pukkeltjes op zn wangetjes. Gisteren was ie ook al zo :( Krijg hem echt niet stil en dat is behoorlijk frustrerend!

@Cellie: Ik heb altijd gezegd dat ik 4 kinderen wilde, maar manlief wil er niet meer en omdat bij de zwangerschap van Kian ik zo'n erge BI had adviseren de gyn en HA ook niet voor een volgende zwangerschap te gaan. Dan zou ik wel eens in een rolstoel kunnen belanden :( Ik heb nu nog steeds veel pijn en kan nog lang niet alles.. Dus vandaag mijn verdrietige smiley ;)

@Daphne: Mooie nummers heb je gezongen!

@runner: Lekker hè zo'n uitslaper ;) Kian kan er ook wat van!

13. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @Judith; ik snap het helemaal.
    Je gezondheid is heel belangrijk, dus ik snap het helemaal.

@Pendrag; jammer dat deze maand niet gelukt is....of is er nog een kansje?

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Tja, een kansje is er nog wel omdat de duivels nog niet gearriveerd zijn. En ik ben of vrij vroeg of vrij laat in mn cyclus zwanger geraakt als het gelukt zou zijn. Dus het zou nog kunnen. Ach, we zien wel. Zou erg leuk zijn maar we hebben best nog even tijd natuurlijk.

@Judith: jammer maar kan me de reactie van Sebas wel voorstellen. Die is natuurlijk zuinig op jou.
    Vervelend dat Kian ook zo jengelig is. Jarissa slaapt gelukkig heel veel. Vanochtend al uitgeslapen en nu ligt ze alweer een paar uur op bed. Ik leg haar nu overdag ook in haar eigen bedje want daar slaapt ze toch het lekkerst. En ik denk dat ze nu haar slaap wel nodig heeft, nu ze niet zo lekker is.

@runner: wij zijn niet overactief hoor. We klussen als we zin hebben, niet omdat het van de kalender moet. En met Jarissa ben ik ook zwanger geraakt van die ene keer die maand. Haha.

Ik ga nu lekker lunchen, Ja, wij lopen wat achter. Mn liefste vriendje is eitjes aan het bakken. Jammie. Hebben we wel verdiend want we hebben tussen de middag de stallen schoongemaakt. Zelfs in de stromende regen. Ik was helemaal nat want ik mag altijd de volle kruiwagens wegrijden naar de mestbult. En het regende hard! Gelukkig is alles nu weer lekker schoon. Wel zo fijn voor de paardjes.

15. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    heey hier ook even een update hoe het nu gaat.

maureen krijgt nu fruithapjes af en toe voor de smaak en ze vind de yoghurt aardbei toch wel het lekkerst. ze slaapt erg goed en als we op visite gaan s'avonds dan slaapt ze in de slaapkamer van de visite. hebben we nu dus wat meer ruimte om s'avonds op visite te gaan.

dinsdag weer naar het cb. ben benieuwd hoe ze gegroeid is!

@ judith en pendrag momenteel hier ook een grieperig meissie. heeft nu 2 dagen verhoging gehad en hoesten. gelukkig is ze niet jengelig.

@ pendrag succes de komende tijd hopen dat het snel raak is voor je!

voor mij nog geen 2e. ik wil ongeveer pas over 2 a 3 jaar een 2e. eerst heerlijk genieten van mijn kleine meid.

@ daphne dus als ik ga trouwen ooit kan ik je inhuren om te zingen? ;)

@ runner heerlijk hè als je uit kan slapen. hier kan dat gelukkig ook. maureen slaapt soms tot half 11 uit maar kan dan wel merken dat dat eigenlijk te lang is voor haar.

baal momenteel ontzettend! ben alwéér ongesteld :evil: . was nog niet eens over de helft van de pilstrip heen.ben al een week ongesteld! slik de pil gewoon door in de hoop dat het stopt maar mijn lichaam heeft daar nog geen zin in. :thumbdown: volgende ongesteldheid naar de dokter voor de spiraal. zoals je kunt lezen nog geen 2e voor mij en aangezien de dementie van de zwangerschap :) nog niet helemaal weg is wil ik het zekere voor het onzekere.

liefs rianne

16. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Pendrag: jammer joh een negatieve test, maar wie weet... zou wel leuk zijn hoor een feb-mama weer zwanger.

Wat een narigheid met sommige kindjes, hopelijk zijn ze snel allemaal weer beter.

Wij zijn vandaag op visite geweest en ze heeft zich weer voorbeeldig gedragen. Was superdruk, maar ze heeft een ontzettende lol gehad. Ze is echt gek op al die aandacht. Gelukkig heeft ze ook nog lekker in haar wagen liggen slapen. Maar ik ben weer ontzettend trots op haar. Wat een lachebek hebben we toch :-D Iedereen was ook dol op haar, logisch ;)! haha

Verder hebben we er hier ook een die meestal wel van uitslapen houdt. Na haar fles van ca 8 uur, leggen we haar weer op bed, en vaak slaapt ze dan nog wel tot 10 a 11 uur. Lekker hoor. Kan ikzelf ook nog even slapen of lekker de ochtend voor mezelf. Rustig ontbijten en douchen enzo.

17. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    heey dames

wat is het vanavond ja rustig! ik heb maureen opgegeven voor baby van de maand. nu hopen dat ze wint.

wel stemmen hè op mijn mooie meid!

liefs rianne

18. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Ik ga snel op haar stemmen! Dan paardjes voeren, douchen en op bed. Weer een drukke week voor de boeg.

19. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Heb ook gestemd! ;)

20. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Marije lijkt helemaal beter, Hoera :)

Ik moet morgen beginnen met werken, heeft iemand nog tips zodat ik de dag "normaal" door kan komen......

Deel Deze Pagina