Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Leuk idee Runner!

Ik doe mee!(ehh....de kleine man) ;)

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Zaandam is ver weg!

3. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ja....da's waar Judith...maar ach....leuk uitje in een weekend....toch ook een auto van de zaak? LOL

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    meteen een mooi excuus om weer te gaan lunchen :)

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Jarissa wil ook steeds rechtop zitten. Afgelopen zaterdag met boodschappen doen zelfs de hele tijd jengelen in de wagen. Pas toen ik haar daarin liet zitten werd ze stil. Vind het wel wat vroeg hoor om al te zitten.

Afleiding op mn werk heb ik niet nodig. Voor ik het weet is de dag weer voorbij. Alleen als het 5 uur is wil ik ook echt naar huis. Morgen wordt een lastigere dag. Half 9 beginnen en pas na het diner klaar. Tegen negen uur pas thuis en dan slaapt Jarissa al. Bah.

Geen idee wat wij met de kinderbijslag gaan doen. Denk sparen voor Jarissa. Of we kopen er dit keer (of een volgende keer) een mooie kinderstoel van.

@Lisette: gefeliciteerd met je baan! Leuk zeg! Per wanneer?
    Vervelend dat je zo'n napijn hebt. Heb je meteen alle uitslagen? Wel een geruststelling als ik het zo lees. Raar hoor, nu ineens nog melk. Haha, sta je ook raar te kijken, alles eronder.

@runner: heb het wel gelezen maar is mij te ver. Wel erg leuk

@Cellie: nou ja zeg, rare reactie. Wees blij dat iemand de moeite neemt het terug te brengen.

Inmiddels ben ik 3 testen verder. Ahum. En allemaal negatief. Maar nog steeds geen duivels. En ben nu tussen de 1 en 4 dagen overtijd. Raar hoor. Ben nooit eerder overtijd geweest. Alleen toen ik zwanger was van Jarissa, haha. Ben wel hetzelfde misselijk als toen. Raar lijf.

Vanavond kijkers voor Pendrag gehad. Denk niet dat het wat wordt. Ze willen financieel echt het onderste uit de kan. Maar ja, aan de andere kant wil ik hem wel kwijt. Nog maar even over nadenken.

6. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @runner: als er geluncht wordt, kom ik ook! Dan is het wel de moeite waard. LOL.

7. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    daar hou ik je aan! ;)
    lijkt mij helemaal top, zo veel mogelijk februari beebs bij elkaar!
    (en mama's natuurlijk, hihi)

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Runner, als de meeste er gewoon bijzijn ga ik het ook echt weer proberen om er bij te zijn hoor :D Maar het is idd toch wel een flink stukkie karren.

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Morgen moet ik al om kwart voor 8 nuchter in het ziekenhuis zijn..
    ze gaan eerst bloedprikken en dan krijg ik een of ander vies drankje. Dan krijg ik een ontbijtje.
    Dan om half 9 moet ik naar de hartafdeling voor een hartecho, ik krijg ook nog een hartfilmpje. Om 10 uur moet ik naar nucleaire diagnostiek, dan krijk ik een radioactief spulletje in mijn arm en dan wordt er om de 10min bloed geprikt.
    En dan moet er om kwart voor 2 ook nog een keer bloed geprikt worden.
    Lekker zo'n dag :( (ik moest al vanaf 10 uur nuchter zijn, maar volgens mij heb ik net nog een tukje op :oops: )

Nou tot morgen maar weer
    Groetjes Daphne

10. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    daphne, heel veel succes en sterkte morgen!
    ik zal aan je denken.

jah! je moet mee hoor!
    voor dat stukkie karen krijg je wel iets gezelligs, lekkers én moois voor terug! hihihihi!

11. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Succes morgen Daphne!

12. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    ;) Das waar ;)

13. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    @Daphne - veel succes vandaag.

Fotoshoot Zaandam - ja, had ik op gereageerd, ze heeft het op het moment super druk maar na haar vakantie zijn we (Marjanne en ik) aan de buurt.
    Wel erg leuk. :)
    We hebben ook een foto van onze dikke buiken, ook via een shoot hier. Ik zet hem nog even in mijn album.

He Zusje, hihi, heb gisteravond nog even foto's van vroeger gechecked, ja, ze lijkt nu wel erg op me, toch ook wel op Job, grappig he.
    Ook mooie foto van Tedje hoor :)

Moet zo beginnen met werken, eerste dag. Heb echt amper geslapen van de zenuwen, ben huilerig. Getver. Wil aan de ene kant wel werken maar ben zo graag bij mijn meisje....

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    jodi idd erg mooie foto!
    wie ben jij ? links of rechts?
    gaan jullie toch na de vakantie met ons allemaal mee ;)

ruben heb ik nog niet gehoord.....
    gister had ie alweer een baaldagje,
    het ene moment zat ie alleen maar te uhhen, en het andere moment was ie zo aan het krijsen alsof heel de wereld tegen hem was! heb op zulke momenten echt geen idee wat ik dan moet doen. :(

15. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Lisette: hoe is het nu met de pijn? Hopelijk heeft een nachtje slaap geholpen.

Daphne: tjee drukke dag vandaag, wat een onderzoeken. Getver. Voor een goed doel zullen we maar zeggen. Mocht je het nog lezen: veel sterkte.

Pendrag: wie weet wat er nog kan gebeuren, heb hier wel vaker gelezen dat testen na een hele poos pas positief uitsloegen. Gewoon even laten rusten en afwachten en dan nog een keer testen einde van de week ofzo. Als je dan nog steeds geen duivels gezien hebt.

Jodi (en zus) wat een mooie foto zeg van jullie beide, prachtig! Wie is wie?

Zaandam is voor mij nog wel te doen, zal eens gaan kijken.

Gisteren een stapel reisgidsen gehaald en nog geprobeerd op internet te kijken, maar volgens mij was heel Nederland op zoek naar een vakantie (wat wil je met dit weer) want alle sites liepen vast, haha. Bij Hotelplan kreeg ik zelfs een melding dat door de grote drukte het reserveringssysteem niet werkte... haha. Vandaag maar weer eens rustig kijken. Had in de gidsen wel al gezien dat een paar dagen eerder dan we in gedachten hadden al bijna 100 euro in de prijs scheelt. Nou dat vind ik wel de moeite.
    Verder kletst mevrouw er gelukkig weer op los, heerlijk. Vind het zo leuk om te horen.

16. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Kian hier ook precies zo :( Ontroostbaar issie dan.. Ik heb ook geen idee wat hem mankeerd en wat ik moet/kan doen :( Word er best moedeloos van..

17. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Volgens mij is dat wel 'normaal' af en toe van die dagen....ik weet dat van de andere 3 ook nog wel.

Waarschijnlijk heb ik hier een apart geval....hij huilt werkelijk waar nog steeds nooit!

Ik kan me 2 momenten herinneren dat hij echt heeft gehuild; 1 dat er een onbekende voor hem vriendinnetje ineens met haar koppie boven de box hing....hij schrok omdat ze onbekend was vermoed ik. En de andere keer was omdat hij ze papfles kreeg en ik niet door had dat het kruisje van de speen was uitgescheurd en het te hard ze keeltje inliep....oeps.....

Maar verder huilt hij nooit, eigenlijk ook wel extreem dus....maarja....ik ben tevreden ;)

18. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    @ judith en runner hier ook af en toe een ontroostbaar meissie . volgens het boek is er momenteel voor haar weer een sprongetje aan de gang. verklaarbaar dus voor mij.

vandaag weer naar het consultatiebureau geweest en waren dik tevreden over haar. ze woog de vorige keer 6180 gram en nu 7430 gram :confused: en was 61 cm nu 65 cm. flink gegroeid dus. we mogen met fruithapje beginnen(wat ik al deed)en mag het dan langzaam gaan opbouwen naar een groentehapje.

ook heeft ze haar derde reeks prikjes gehad en huilde bijna niet. nu zijn we er gelukkig vanaf voor een paar maand.

@ daphne succes met de onderzoeken

19. Annelies

Annelies Niet meer actief

nou, hier een iets mindere CB-update...
    Ezri was maar 50 gram gegroeid! vorige keer 5440 en nu 5490?!?!?! Snap er echt helemaal niets van. ze is zo wijs, wakker, alert, vrolijk. Echt een gezond meisje. dat vonden ze op het bureau ook wel. nu moet ik al beginnen met groentehapje en savonds na de voeding nog 100 cc flesvoeding bijgeven en dan volgende week weer wegen. gatver, ze weten je wel gek te maken daar op dat bureau.
    Ezri heeft een klein hartruisje en ik moet daar nu steeds weer aan denken omdat ze dus minder groeit.
    Volgens CBarts en HA onschuldig maar ik ga er toch op aandringen een echo te laten doen, al is het voor mn eigen geruststelling. (in mn achterhoofd weet ik wel dat dat het niet is waarschijnlijk, daar doet ze het veel te goed voor) maar ik had zelf ook een hartafwijking dus het zekere voor het onzekere!
    ga morgen gelijk weer naar de HA om te laten luisteren...
    Bah, zo bezorgd weer.....

20. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Annelies: tjee wat een verschil zeg. Was het wel dezelfde weegschaal? Dat kan ook veel schelen hoor. Had je zelf wel het idee dat ze meer aangekomen was? Succes met de voedingen.

Rianne: dat gaat de goede kant op zeg. Flinke meid.

Hier ook amper huilen en eigenlijk ook nooit ontroostbaar. Gelukkig maar. Groeisprongetjes merk ik wel, maar meer dat ze dan wat chagarijnig is en weinig wil.
    Succes meiden met de mopperkontjes.

Deel Deze Pagina