Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Liefje: sluit me aan bij Cellie

Cellie: herken heel erg wat je eerder schreef over dat je meer wilt delen, maar bang bent voor meelezers.

Fredje: flinke jongen zeg! Wat een lachebek!

Daphne: alvast een gezellige dag morgen! Heeft Sam al een cadeautje gekocht?

Jodi: wat leuk dat je nog steeds zwangerschapsgym had, was bij ons al een hele tijd afgelopen. Maar vond het altijd erg gezellig, dus best jammer. Leuk he om dan al die baby's bij elkaar te zien!

Morgen gaan we lekker winkelen met de kleine (als het weer niet al te slecht is tenminste). Want bedacht me ineens dat als we eind september op vakantie gaan er dan in de winkels bijna niets meer aan zomerkleertjes hangt. En de kleertjes voor warm weer die ze nu heeft, past ze dan vast niet meer. Erg naar hoor om te gaan winkelen voor haar ;) haha. Voordeel dat nu alles ook in de uitverkoop is. Kunnen we even een paar leuke zomer outfitjes zoeken voor d'r. Even in haar groeiboekje kijken hoe groot ze dan waarschijnlijk is, dan weet ik welke maat we nodig hebben.
    Vandaag online zo'n canvasdoek bestelt met een hele mooie foto die ik gemaakt had. Ben benieuwd hoe het er straks uitziet. Volgende week kan ik hem ophalen

2. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Nu het toch over bijtringen gaat; hoe ontsmetten jullie die? Kunnen die ook in de staralisator of in een pannetje kokend water? Dan weet ik het gelijk voor straks als we 't nodig hebben.

3. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Bab: Jarissa slaapt al heel lang in haar ledikantje. Ik heb het kort opgemaakt zodat ze met haar voeten tegen het voeteneind ligt. Het dekentje heb ik dubbel geslagen. Eigenlijk precies hetzelfde opgemaakt als het wiegje. Hier geen prop.

@fredje: wow, wat een heerlijke kanjer zeg. Gefeliciteerd met je neefje!
    Jarissa wil ook graag rechtop zitten en alles zien. Ze wil ook niet meer zo graag liggen in de wandelwagen als ze wakker is.

@Daphne: hopelijk ben je heerlijk aan het genieten van het uiteten. Alvast gefeliciteerd met Mark!

@liefje: gefeliciteerd! Jeetje, dat is onverwachts.

@Lente: goed vooruitzicht voor morgen. Heerlijk. Hier is het kopen in de uitverkoop mislukt. Was gisteren even snel bij de Prenatal. Kwam met een Noppies setje de deur uit. Staat haar wel heel mooi! Een leger met roze camouflage jurkje met een leuk shirtje en maillot.

Dames, de :evil: :evil: zijn gearriveerd. De testen klopten dus. Vind het wel erg jammer maar maak me helemaal niet druk. Een heel verschil met zwanger raken van Jarissa. Toen was ik steeds veel teleurgestelder en gefrustreerder.

Mn paard is niet verkocht. Die gaat dus vandaag of morgen naar de buurman zodat die hem kan gaan rijden.

4. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    jammer pendrag.
    wel beter dat je je nu niet zo druk maakt, kan knap frustrerend zijn!
    succes in de volgende ronde.

lente, ik heb de bijtringen in een sopje schoongemaakt.
    had ook geen idee of je die dingen in kokend water mag leggen, vandaar.
    heb nog zitten speuren op de verpakking maar ik kon niks vinden.

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @runner: heeft Ruben al last van z'n tanden? Jarissa nauwelijks. Schijnt ook erger te zijn bij latere tanden. Jarissa is nog niet handig genoeg om wat zwaardere bijtringen goed vast te pakken en in haar mond te stoppen. Nadeel van vroeg tanden krijgen!

6. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik heb bij geen van mijn kinderen bijtringen gebruikt.

De oudste 3 waren 'al' 8 a 9 maanden toen het 1e tandje doorkwam.

Maargoed, dit is nieuwe oogst dus even afwachten.....

Balen Pendrag, maar nieuwe ronde, nieuwe kansen ;)

@Lente, gelukkig dat iemand me begrijpt! :)

Hier zitten man en kinderen naar Spiderman III te kijken.....ben niet zo dol op SF :(

Maar zit er toch gezellig bij met de laptop op schoot :)

7. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Jee wat een tandjes al bij sommigen :)

@liefje: Onverwacht maar toch proficiat!
    @Pendrag: Balen joh toch ongi :( Succes met de volgende ronde..
    @Bab: Ik zou het dekentje dubbelvouwen en dan in de hoes stoppen.
    @Daphne: Alvast gefeliciteerd met Mark en je zal je buik nu al wel vol hebben, dus hoop dat het lekker was!
    @Lente: Ik had voor Yasmin toen die baby was een bijtring die in de sterrilisator kon van Prénatal. Had het nog gevraagd toen ik em kocht ;) Helaas wilde ze het hele ding niet hebben :)
    @fredje: Proficiat met je neefje!
    @jodi: Leuk dat je alle mama's van zwangerschapsgym nog een keer hebt gezien met hun kleintjes :)
    @runner: Klinkt lekker zo'n voetmassage!
    @Cellie: Ik hou ook niet van SF hoor! ;)

Als ik iemand vergeet..sorry :(

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar mijn moeder vindt het ook idioot van m'n zusje, maar ze kiest geen 'partij'. Ik vind het wel leuk dat zij op het idee kwam met m'n nichtje langs te komen.

Gisteren was ik al een beetje kwakkelig, maar vandaag ben ik goed ziek :( Verhoging, alle spieren in m'n lijf doen zeer en heb veel vastzittend slijm, vooral 's morgens als ik opsta. Ik stik er haast in! :( :( Verder suizen m'n oren en heb het wisselend koud en warm. Oftewel, viel knap zwaar vandaag met 3 kids om me heen! Geloof dat ik Kian al aangestoken heb..hij begint ook te hoesten :(

Kian wil echt de hele tijd bijten! Liefst op mijn knokkels :p Toch zie ik nog nix van een tandje ofzo, maar hij kwijlt echt gigantisch en is wat dreinerig.. Ben benieuwd wanneer we bij hem zijn 1e tandje gaan bespeuren ;)

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Bij Sam is het eerste tandje echt al een heeeeele tijd zichtbaar door het tandvlees heen, maar het komt niet door het tandvlees heen. Dus ook apart. En ze kwijlt ook al zo vreselijk.

Vandaag heb ik een bumbo stoeltje gekocht. Kan ze heel goed in zitten. Voor de kinderstoel is ze eigenlijk nog te klein en toen straks tijdens het eten wilde ze er gewoon bij zitten, ze wilde niet in de maxicosi. Maar was wel lastig hihihihi want op een gegeven moment is ze klaar met kijken en wordt ze wat moe.

morgen ga ik vroeg naar sportsworld, daar zijn schoenen 2 paar voor de prijs van 1. En ik had vandaag al 2paar in mijn handen en ineens dacht ik eraan dat het morgen wel iets goedkoper was, dus moet ik morgen weer terug.

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    pendrag, ruben zit wel steeds overal op te kauwen.
    als ie dat op je vingers doet voel je wel een scherp puntje. ben benieuwd wanneer ie echt doorzet.
    gengigel hadden we ook al aangeschaft, haha. gelukkig nog niet hoeven gebruiken.

meneer ligt nog heerlijk te slapen,
    vriend is al een tijdje de deur uit.
    heerlijk rustig zo ff alleen, hihi.
    worden om 10.00 door mijn ouders opgehaald om naar avifauna te gaan.
    heb gister al m'n onderstel bij mijn oom afgeleverd omdat we anders niet in de auto passen, hahaha. geweldig dat inproviceren, ahum.
    nu maar hopen dat zij ook op tijd in dat park zijn! ;)

daphne, heerlijk die aanbiedingen!
    ik ga zo even googlen op die bumbo stoel van jou, ff kijken hoe dat eruit ziet, hihi.

judith, beterschap!

cellie, ik hou ook niet ven SF, is echt iets voor mannen denk ik, mijn vriend wil ook heel graag naar die transformers film, voor geen 1000,- eurie ga ik met hem mee! hij zoekt maar een ander slachtoffer.

10. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Hahaha, voor mij hetzelfde runner ;)

Het gaat weer beter gelukkig vandaag :)

11. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Die transformers lijkt um hier ook niks gelukkig! ;)

Het lijkt me ook net een kinderfilm....

We gaan hier straks met de kids naar het zwembad.

Gisteren trouwens patat gegeten....gewoon ouderwetse hoeveelheid trouwens mét mayo!
    En ook nog een kroket!

Eeb echte vrijdagavond maaltijd....maar ow wat had ik naderhand een pijn in me buik!

Zo low-fat gegeten de laatste weken, zou het daardoor komen.....?

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Cellie: klinkt heel lekker maar kan me goed voorstellen dat je ingewanden het zwaar hadden. Inderdaad ineens een enorme plens vet te verwerken. Maar wat is het heerlijk af en toe ongegeneerd aan de patat!

@Judith: gelukkig voel je je weer wat beter. Kian ook?

@runner: veel plezier in avifauna. Klinkt gezellig. Hier ook volop gekwijl.

@Daphne: ben benieuwd naar de Bumbo! Veel plezier met je schoenen.

@Cellie: hier ook vaak de 1 achter de laptop en de ander voor de tv. Ieder z'n eigen smaak en toch gezellig bij elkaar.

Vanochtend mn pony naar de manege gebracht. Daar wordt ie een weekje gereden zodat hij alles wat beter snapt. De jongste dochter van Ron heeft weer haar wekelijkse les gehad. Ze let totaal niet op en doet echt haar best niet. Ze hobbelt maar wat in de rondte en luistert niet naar haar instructrice. Geen idee hoe we dat anders gaan krijgen maar het moet wel anders. Dit is echt gewoon geld weggooien.

13. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Hoi dames,

Pfff, ik houd jullie echt niet bij zeg. Ik zit überhaupt weinig achter de pc thuis omdat ik op mijn werk al zoveel doe met de computer. En de laatste tijd ben ik doodmoe 's avonds, waarschijnlijk begint het zich te wreken dat ik toch een klein beetje slaaptekort heb. Voorheen sliep ik minimaal 8 uur op een nacht, en tegenwoordig is dat met een beetje geluk 6,5 à 7 uur.

Hier gaat alles prima. Beetje last van de beruchte '4-maanden dip' dus mijn bv was een beetje ingestort en Daan liet zich veel te snel afleiden en dronk daardoor niet zo goed aan de borst. Ik probeer te vermijden om hem extra flesjes moedermelk te geven want dan houd ik het afnemen van de bv juist in stand. Gewoon extra vaak aanleggen op mijn vrije dagen en vaker kort kolven op mijn werkdagen. Het is wel doorzetten, maar het begint geloof ik weer aardig bij te trekken.

Ik ga weer even een poging doen om bij te lezen wat jullie allemaal hebben beleefd de afgelopen weken.

Groetjes, Wendy

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen

hihihihihi sam op/in de bumbo..
    ze was er een beetje beduusd van en dan nog een foto sessie.

De schoenen vanochtendvroeg gekocht. Heb de taart voor mark ook al opgehaald (met foto van sam erop en 'mijn papa is jarig' "hiep hiep hoera") mark vond/vind hem gaaf.
    en misschien gaat z'n cadeautje nog lukken (tatoo van sam in't chinees) en misschien wil ik ook :) (maar waar?)

15. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    de tatoos zijn niet gelukt, wel hebben we allebei een afspraak gemaakt voor 17 juli om 19:00 uur :D (en dat vind ik nou een super verjaardagscadeautje voor mark)

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Daphne: leuk zeg, zo'n bumbo! En mooi die tattoo's. Voor allebei dezelfde? Weet je al waar?

17. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Pendrag: jammer dat ze toch nog gekomen zijn. Op naar de volgende ronde. En ach, veel oefenen is ook heel leuk ;) :)

Judith: tjee ziek zeg, da's balen. Snel opknappen!

Daphne: Sam zit er inderdaad helemaal beduusd bij. Ik wil ook al een tijd zo'n Bumbo, pas nog gereageerd op MP (vind ze nieuw te duur), maar iemand anders was me al voor.
    Wij hebben nu 2 stoelverkleiners in de kinderstoel en dat gaat prima.

SF vind ik sommige wel aardig, Superman vind ik nog wel leuk maar Start Trek en dat soort films weer helemaal niet.

Shopping trip helemaal geslaagd :). 6 super leuke setjes gekocht voor 30 euro. Zag ook al van alles leuks tussen de nieuwe collectie, maar mocht van mezelf daar niets van kopen, alleen zomerspul voor de vakantie straks. En dat is gelukt! Was heel erg moeilijk, maar ja kan niet blijven kopen portemonnee is geen bodemloze put helaas.
    Vandaag was ze ook voor het eerst in in de wandelwagen mee. Dat liggen vind ze niet en samen met de voetenzak kon ze er toch al best goed in zitten. We hadden hem wel achterover zodat ze niet al te recht op zat, maar ze vond het fantastisch. Zat alles met grote ogen te bekijken. Ligt nu ook helemaal uitgeput te slapen.

Over de bijtringen, ik heb 'm ook in een sopje gedaan. En ze stopt echt alles in d'r mond, zit overal op te kouwen, maar niet op dat ding, haha. Komt misschien nog wel.

Meiden fijn weekend verder, ik ga lekker eten (Indiase Chappati)

18. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Nou dan moet ie maar lekker met ons mee! Ben gek op SF, echt alles, alienfilms, lost, 4400, tijdreizen, dino-animaties star trek, kom maar door, leuk! Ga dan ook zeker naar transformers toe..

Groetjes Lisette

19. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Cellie: ik sta helemaal achter je...Voor mij echt geen SF hoor, geef er niets om. Zelfde geldt voor Lord of the Rings...vind ik ook weinig aan. Mis momenteel een beetje de goede oude films zoals The Rock, Con Air etc. Dit soort films worden nog maar weinig geproduceerd...

@Judith: Ben je alweer een beetje beter?

@Pendrag: Jammer dat "ze" gekomen zijn..nou ja, vol goede moed op naar de volgende poging!

@Lente: dat gaat snel! Jullie meisje zit dus al in de kinderstoel? Leuk he die uitverkoop? Heb vandaag ook shirtje van Mexx gekocht voor 7 euro..dat is altijd leuk! Heb ook een shirtje van lief! gekocht maar deze was helaas niet in de aanbieding!

@Daphne: gefeliciteerd met Mark! En stoer hoor, een mooie tatoo..ik twijfel ook wel eens of ik er eentje zal nemen. Maar vriendlief vind er weinig aan.

We hebben de nieuwe auto opgehaald. Ben vandaag samen met mijn zus al naar de stad geweest, 2 kinderstoelen en 2 kinderwagens erin! Past prima!

Verder lekker een rustige avond. Vriendlief is even naar verjaardag maar ik had geen zin om met Luuk te gaan zeulen. Net lekker een grote wandeling gemaakt en nu ligt hij heerlijk te slapen! Mijn vriend heeft piket dus kan elk moment weg moeten (vanmorgen was hij ook al vroeg weg..). De criminelen zijn actief momenteel, komt wss door vakantieperiode..jammer want nu is hij bijna het hele weekend weg!

20. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Lente: leuk joh, dat het shoppen zo goed geslaagd is.

@Lisette: kan jij met mannetje runner de hort op, gaan runner en ik naar iets anders. SF is aan mij ook niet besteed. Hou trouwens wel heel veel van Stephen King.

@Bab: lekker genieten, zo'n grote auto! Jammer dat je vriend zo druk is dit weekend. Gaat het met Luuk al weer wat beter.

Jarissa heeft vandaag nog maar drie flessen op. En ze ligt nu heerlijk te slapen. Ze zal wel niet voor haar vierde fles komen. Begin een beetje te denken wanneer we aan het fruit en de groente zullen beginnen. Wie wil net als wij nog even wachten?

Deel Deze Pagina