is goed, ik stuur hem wel jullie kant op! wij komen er wel uit, nietwaar? mijn nicht is ook naar transformers geweest met haar vriend, hij vond er geen r**t aan! hahaha. mijn nicht vond hem wel leuk (ondanks ze niet van dit soort films houd) dus dat zegt genoeg. wij gaan woensdag naar Die Hard 4.0 in scheveningen, hopelijk is die wel leuk. ben trouwens al een uur wakker en dus maar uit bed gegaan. m'n vriend was vergeten zijn wekker uit te zetten meteen maar spulletjes voor het zwembad gepakt leuke verassing als ik m'n mannen zo om 8.30 wakker maak. gaan we naar een subtropisch zwembad in bodegraven. vond ik wel een leuk idee van mezelf, haha, nu maar hopen dat m'n vriend er ook zin in heeft fijne zondag allemaal!
Klinkt leuk Runner, helaas maak ik mijn mannetje daar niet zo blij mee. Hij moet zich er wel een beetje op voor kunnen bereiden Mijn mannetje heeft gisteren de motor van m'n zwager overgekocht. Hij is helemaal blij! (ik vind het nog een beetje spannend) Het zonnetje schijnt al flink! denk dat ik er maar flink van ga genieten!
voorbereiden? moet ie zich nog scheren ofzo? hahahah! leuk een motor! wat voor eentje is het? ik wil zelf ook ooit mijn rijbewijs daarvoor halen, lijkt me zo super gaaf! al een leuk ritje gemaakt achterop?
Hier gisteren naar het zwembad geweest. De kleine vindt het zo leuk, was de 2e keer. Zwembad in Bodegraven, is dat een leuk zwembad?
Hier gaat het gelukkig weer beter Nog een beetje laag energiepeil maar goed, dat komt weer wel! @Daphne: Leuk een tatoo! Ik wil er ook 1 op mijn onderbeen, maar Sebas is nog aan het ontwerpen Waar wil jij em? En neem je dezelfde allebei? @runner: Veel plezier met zwemmen! @Pendrag: Heeft Jarissa het gered met maar 3 flessen? @Cellie: Ookal wezen zwemmen! Wij moeten het nog steeds een keertje doen, maar komt steeds niet van @Marjanne: Wat voor motor is het? Sebas heeft ook zijn motorrijbewijs, alleen zelf geen motor meer Hij huurt er soms 1 of rijdt op die van zn zus. @Bab: Dat klinkt als een grote auto zeg! Wat voor 1 is het? Alles goed met Luuk? @Lisette: Joh jij wel een SF fan dus Neem Sebas mee, hij is er ook gek van! @lente: Kian ligt nu ook in de wandelwagen op de platte stand. Hij vindt het ook leuk dat ie veel meer kan zien nu! Goed geshopped jij Vanmiddag lekker weer formule 1 kijken! Ik denk dat ik 1 vd weinige vrouwen ben die dat kijkt en volgt Sebas was gisteravond naar een verjaardag en ik was thuis bij de kids. Moet zeggen dat ik me lekker vermaakt heb in mn uppie Gezichtsmaskertje, haarmaskertje, nagels vijlen enz enz, en ondertussen de film Se7en gekeken Ik zei nog tegen Sebas dat ie wel vaker weg mocht gaan Hier zit de 1e week van de grote vakantie er weer op. En eindelijk vandaag eens lekker buitenspeelweer!
Ik denk dat de tatoo op mijn linkerenkel komt. @runner, denk dat het plezier van de dames bij transformers vooral komt door ene heeeeeele smakelijke hoofdrolspeler
Runner: eigenlijk willen wij ook nog even wachten, maar ze begint steeds vaker te smakken -ook als ze honger heeft- en begin ook het idee te krijgen dat de 4 flessen niet meer genoeg voor haar zijn. Maar goed, over 2 weken weer naar het CB, daar dan maar even overleggen. 2 weken lukt vast nog wel. Wat een heerlijk weer weer he, eindelijk weer zomer. Wij krijgen vanmiddag visite, geen zwembad oid voor ons. Al kom ik met dit weer wel helemaal in de stemming. Als het heel heet wordt, zetten we de kleine wel in een wasbakje, haha. Ze begint nu ook echt te groot te worden voor haar badje. Is bijna niet meer te doen, ze is zo beweegelijk en kan zich nu aan alle kanten afzetten, dat is meer bezig ben met haar hoofd boven water houden dan wassen. Hoe doen jullie dat? Geniet van het weer allemaal :-D
@runner: hopelijk heb je veel plezier met je mannen. Wij gaan straks heerlijk met de kids en honden een eind wandelen. @Cellie: klinkt ook gezellig. Wij zijn nog niet wezen zwemmen met Jarissa. Ben benieuwd hoe ze het vindt. @Judith: fijn dat het beter gaat met je. Klinkt als een heerlijk verwenavondje. Jarissa heeft de lol van haar wagenbak er ook wel af. Ik wil toch kijken of we niet nog even kunnen uitstellen voor de buggy erop gaat. @Lente: jouw mop zit al dicht tegen de 6 maanden aan, das toch al heel mooi? @Daphne: kun je al een ontwerp showen?
Hier nog geen verbouwing van kinderwagen hoor. Hij ligt nog heerlijk in de bak (de Bugaboo is ook wel lekker ruim), maar ik wil er ook echt nog geen buggy van maken hoor... ben ik niet aan toe. Maar gelukkig klaagt hij zelf ook nog niet hoor! Het is ook nog zo makkelijk dat de kleine dan overal ze bedje mee heeft! Het zwembad was hier echt een succes, heerlijk warm het peuterbadje....maar het koude diepe was ook geen probleem hoor. Mijn man rijdt ook motor, ik vind het alleen helemaal niks....als ik achterop zit (vintie leuk ) krijg ik altijd last van me rug....ik vind het een beetje eng en zit dus vrij gespannen achterop. Verder vind ik het veel ruimte in beslag nemen in de schuur...tja....allemaal een fiets....=7 fietsen in de schuur! We hebben hier ook écht een hele ruime auto, maar als iedereen er in zit is de auto echt vol hoor!
sorry niet veel gepost ..maar ik denk wel aan jullie hoor 1 week vakantie zit erop nog 6 te gaan ( hoezo positief)..wat een sh*t weer is het geweest ..om helemaal deprie van te worden morgen op vakantie ..blehhhhhhh ..echt geen zin Fleur gaat erg goed ..ze is erg vrolijk en ligt nooit meer recht in haar bedje ...we hebben haar al een keer achterstevoren in bed gevonden of op haar buik met slaapzak en al ..en volgens mij zien we een randje van aankomende tandjes .. grappig we hielden net een kleurstof vrij waterijsje voor haar mondje ..ze dook er op joh echt lachen ..ze begon er gelijk op te zuigen en er naar te grijpen voor de gene die ook op vakantie gaan ...fijne vakantie diegene die moeten werken ..werk met zin en voor de gene die thuisblijven ...ik duim voor een btje mooier weer en verder geniet van de kleintjes
@asjuh: wat jammer zeg dat je je niet vrolijk voelt. Waar gaat jullie vakantie heen? Hopelijk wordt het een hele leuke vakantie. Hier gaat het werkende leventje nog 1 week zn gang. Dan heeft Ron 4 weken vrij. Ik werk door. Jarissa ligt druk de G te oefenen. Hij klinkt nogal vochtig, haha. Verder gaat het erg lekker met haar. Gisteren is het inderdaad bij 3 flessen gebleven. Vandaag lukt het wel weer met 4 flessen. Ik kan zelf de gang niet echt krijgen. Straks maar eten van gisteren opwarmen.
hochsauerland centerparcs (Duitsland)...maar ja ...er is een beetje veel op me afgekomen de laatste tijd ...misschien komt de zin nog wel als we der zijn
asjuh, een hele fijne vakantie! die zin komt vast nog wel pendrag, is bij jarissa ook het tandje al door? lente, ruben ligt bij ons gewoon in een laagje water in de badkuip. z'n eigen badje is alweer een tijdje veelste klein. daphne, weet je al wat voor een tatoo het word? zwembad was heel geslaagd gister! alle 3 grote lol. (was trouwens in waddinxveen en niet in bodegraven) een vriendin was er ook met haar man en dochter. ruben zat heerlijk met zijn handjes in het water te slaan, vooral het bubbelbad was super, hihi. hebben het gister ook over trouwen gehad, waarschijnlijk word het toch een maandag ochtend omdat we de komende tijd niet zo veel centjes kunnen sparen. hebben een aardige financieele tegenslag, onze oude boekhouder heeft ons een beetje belazerd dus mogen we een paar duizend euro gaan terug betalen..... :x volgend jaar hebben we toch ook een nieuwe auto nodig, onze lupo is echt te klein en voordat er een 2e komt willen we toch ook gaan verhuizen. niet zo romantisch dus zoals ik altijd gedacht had maar wel beter voor de toekomst. (hebben ook geen samenlevingscontract oid )
Nou Runner, dan maar op een maandag ochtend Dan is alles lekker geregeld. Wij hadden het op een donderdagochtend gedaan (is bij ons ook gratis) Wij hadden dan 's middags de kerk en daarna een kleine borrel. Was toch echt een gezellig feestje. En een echt feest kan je toch altijd nog geven, als je dat wilt natuurlijk. Lekker taartje eten kan ook, leuke foto taart bestellen bij de Hema, is niet zo duur en toch feestelijk. Enja, als het goed is trouw je maar 1 keer. Zaterdag zijn mijn vader en mijn zusje en zwager komen helpen met de tuin. Had een bevel gekregen van de huurvereniging dat het binnen 2 weken gedaan moest zijn anders deden hun het en kregen we een rekening.... Ik was in tranen, was waarschijnlijk na een tip! van de %$#^^# buren. Waar we niet lekker naast wonen. Ze zijn echt gewoon aso. Maar daar kan de vereniging niets aan doen, ze rade ons aan om te verhuizen...... Iets wat we dus hopen snel te doen, zucht... Maar heb een mooie tuin nu, gras in de voor/zijtuin is eruit en hebben nu boomschors op de grond, echt erg mooi. Ben ik dan weer erg blij, valt er bij ons (denk ik) niets meer te zeuren. Asjuh, fijne vakantie
jodi, hoe hebben jullie dat verder aangepakt, als ik vragen mag? hoeveel mensen waren erbij, wat hadden jullie aan enz. hoe zag jullie tuintje eruit dan? dat de buren daarover gaan klagen....
Runner: je kan ook nu een ger.part. afsluiten en dit later als je de centjes hebt dit om laten zetten in een huwelijk. Dan doe je op dat moment het feest en de hele mikmak. Zo hebben vrienden van ons het ook gedaan. Tja een bad hebben wij niet, dus dat gaat niet. Had haar laatst al op het aankleedkussen zonder hoes in de douche gelegd en dan met de douchestraal. Dat ging ook prima. Was alleen zelf ook wel erg nat daarna Pendrag: ze is nu net vijf maanden dus eigenlijk nog wel te klein voor het zitten er in. Maar goed, ze vind het zo leuk en voor dat eventjes per dag vind ik het prima. Asjuh: fijne vakantie, wordt vast wel leuk! Cellie: ik ben er eigenlijk ook nog niet aan toe om haar in de wandelbak te hebben, maar beter dan een jammerend kind. Ze past ook nog goed in de Dreamy, maar ze vind het niet leuk Jodi: lekker dat je tuin nu weer netjes is. Leuk dames dat het zwemmen zo goed is gegaan. Ik wil binnenkort ook weer eens gaan. Is alweer een tijdje geleden dat we zijn geweest. Nou, het was heel even zomer in NL. Wat een waardeloos weer weer zeg. Krijg echt steeds meer zin in vakantie. Maar we zijn er nog niet uit hoe en wat, dus zal wel een last minute worden naar een plek waar dan de zon schijnt.
@Runner, wij gingen ook voor een gratis bruiloft. Maar gelukkig hadden we een sponsor, hierdoor zijn we wat later op de dag getrouwd. (onze planning was half 10 en het werd uiteindelijk half 2) In Wijchen (oke ik weet het het is een beetje uit de buurt) krijg je ook voor de gratis trouwerij de volledige tijd en de volledige ceremonie. Daarnaast is het in een mooi/gezellig/romantisch kasteeltje. Ga daar dus eens naar op zoek in de buurt. Zoek een buurtgemeente (of misschien wel wijchen hahhahaha, dan kan ik wel komen zingen ) en informeer eens naar de gratis mogelijkheden. Kleding kan je met een beetje rondneuzen voor een leuke prijs aan komen, en trouwschoenen koop je gewoon in een normale schoenenzaak (als je wit wilt, nu liggen ze overal, ik moest in oktober overal zoeken en kwam bij de wehkamp uit) O ja, de HEMA taart is nog errug lekker ook! Ringen, stel een budget op en ga daar voor kijken. Die van ons waren 300 euro (samen!) en wij zijn er blij mee, er zijn vaak acties van 2 halen 1 betalen. En door een goudsmit laten (na)maken kan ook erg voordelig zijn. Qua eten kan je een buffet doen, en iedereen die mee mag eten lekker iets laten maken. En dan kan je misschien de rest van je budget in het feest steken. Tja... ideeen zat hier hahahaha. Onze bruiloft kwam in totaal uit op zo'n 1500 euro, dus behoorlijk low budget en met de enveloppen die we kregen heeft het ons uiteindelijk niets gekost (oke, mijn ouders betaalden de boel dus we hielden er wat geld voor Sam aan over).
Bij ons waren de ringen alleen al 1200 Maar zijn wel heel mooi hoor......en bij mij met diamantjes. En de jurk nog wat meer.....................oeps Maar....ik ik ben nu 2x getrouwd....de 1e keer was de 'gratis' woensdagochtend met familie-diner (uit) en een feestje thuis. Toen ik voor de 2e keer ging trouwen wilde ik alles erop en eraan, 2x is scheepsrecht toch... lol Er staan een paar trouwfoto's op de babysite, ben er supertrots op! 8)