Yes, I know! We willen gezamenlijk gezag en naamswijziging aanvragen, maar dat kan pas als Sebas 5 jaar oficieel voor haar zorgt Das nog 2 jaar te gaan dus! Ik raak er soms echt door in paniek Is er at jij weet iets dat ik kan doen om te zorgen dat zij, mocht er voor die tijd iets met mij gebeuren, niet bij hem terecht komt, maar bij haar broertje, zusje en Sebas kan blijven? Overigens hij heeft geen ongang met haar en betaald geen alimentatie.
@Pendrag, heb jij een goede band met een van de mama's van Ron z'n andere kids? Dat zou misschien een optie zijn. (Euh... de andere kids hadden toch meerdere mama's? Ik ben errug anders)
Sam's nieuwe hobby: Oke, Sam ligt zo en dan gaat het linkerarmpje in de lucht en probeert ze zich weer terug te draaien
daphne, wat lief! pendrag, leuk he, zo'n druk leven ach, nog 1 dagje werken en dan heb je weer een dagje vrij marjanne, voel je je alweer wat beter? m'n vriend is nu alweer bezig met een andere baan te zoeken hij werkt hier nog geen eens 6 maanden... maar ja, wat ie nu doet is natuurlijk een beetje gedwongen. eerst nog maar even solliciteren ruben z'n 2e tandje komt er ook al aan, hihi. weer zo'n wit vlekje (nog wel onder het tandvlees) als het zo doorgaat heeft ie voordat ie 6 maanden is al heel z'n melkgebitje tevoorschijn getoverd, hahahah
zo, ben de hele avond zoet geweest met het maken van een nieuwe website. www.help-een-sollicitatiebrief.nl Ben er wel moe van geworden maar ik vind het best wel een nette site.
Wow wat gaan jullie kleintjes al hard...Luuk doet echt nog geen poging om zich om te draaien...En tandjes zijn ook nog niet in aantocht! Wel probeert hij sinds een week of zijn hele vuist in zijn mondje past. En het frustreert hem als het niet lukt, arm mannetje! Groot worden gaat niet vanzelf... Wat een gedoe he met dat aanwijzen van een voogd? Wij vinden het ook zo moeilijk. En hebben dezelfde gedachten als jullie. Ze moeten wel dezelfde levensstijl en ideeen hebben. Tja vindt zulke mensen maar eens. En ouders is geen optie want die zijn veel te oud mocht er wat gebeuren. Nou ja, hopelijk vinden we snel een geschikte voogd. Dan is dat ook weer geregeld.
hĆØ hĆØ eindelijk weer vrij! heb net 7 dagen gewerkt en ben wel kapot. en dan als je thuis bent s'avonds maureen ook nog verzorgen en aandacht geven met mijn laatste energie doe ik met liefde! ik merk aan maureen dat ze ook niet echt lekker in haar velletje zit. heeft gister de hele dag niet geslapen en vandaag weer heel veel. van de week maar extra aandacht aan haar geven, ben nu 6 dagen vrij en dan weer 8 werken hier ook nog geen tandjes of op de buik rollen. gaat niet verder dan op haar zij. ga nu op bed ben kapot! liefs en slaap lekker iedereen!
joh daphne, waar je de tijd vandaan haalt om voor onbekende collicitatie brieven te schrijven. maar ziet er wel leuk uit die website! rianne, geniet van je weekje vrij. ruben rolt ook nog niet om, ik maar denken dat hij zo laat is maar hij is dus niet de enige, hihi. sweetcandy, hoe gaat het met jullie? ushel, lees jij ook nog mee? wij hebben ook een dagje vrij vandaag, helemaal niks in de planning, heerlijk! m'n vriend gaat vanavond naar de bios met MIJN zusje en broer, ook niet eerlijk! maar ik heb geen zin om ruben alweer weg te brengen. en aangezien mijn vriend zich niet wil opofferen, moet ik dat maar doen... van 't weekend blijft ie voor het eerst logeren (bij mijn ouders). wij hebben nl allebei een vrijgezellenfeest.
Moge dames. Ga zo gelijk eens kijken op de website Daphne. Knap hoor dat je dat doet. Runner; hier ook weinig rollen hoor. Er was een tijdje dat ze zich van buik op rug kon rollen, maar dat is ze weer verleerd. Als we haar een beetje helpen gaat het prima, maar zelf doet ze het niet meer. En van rug op buik al helemaal niet. Wel op haar zij, maar verder idd ook niet. Al zit ze er soms heel dicht tegen aan als ze een speeltje probeert te pakken. Komt vanzelf. Maar bij jullie zijn wel alweer tandjes, zo zie je hoe ze kunnen verschillen van elkaar. Zo Rianne, 8 weken vrij, tjee wat een luxe. Heerlijk zeg. Lisette (dacht ik, anders sorry als ik iemand door elkaar haal); weet je al voor welke baan je gaat? Wanneer kun/ga je beginnen? Vanmorgen de kleine meid wakker moeten maken om naar de oppas te bregen, vind ik dan zo zielig. Ze was echt nog ver weg. Maar wat zijn ze toch schattig als ze wakker worden. Lekker uitrekken, kreunen en steunen. Vind het zo vertederend. En gelijk weer kletsen he. Heerlijk. Ohja, gisteravond begon ze echt door te krijgen dat ze een stem heeft. Zat allerlei toonhoogtes uit te proberen en zelf af en toe een beetje te gillen. Wij hebben in een deuk gelegen om d'r. En ze vond het zelf ook erg leuk. Moest er zelf ook om lachen. Was erg gezellig!
lente, das een bijtje.... dit is een voorbeeld, maar ik wil 'm rechts onderin mijn buik wil voor elk kindje dat wij (hopelijk) krijgen dezelfde, en ik denk dat 3! bijtjes bij elkaar wel leuk zijn. had eerst nl een sterretje in gedachten, maar dat is een beetje afgezaagd, vind ik dan. ennuh, rianne heeft geen 8 weken vrij, maar ze moet straks weer 8 dagen achter alkaar werken
Goh, volgens mij wordt het tijd voor een bril SORRYYYYYYYYYYY beide Leuk idee voor elk kindje een bijtje. Ik zou ook graag zoiets willen en dan ook heel klein. En op een niet direct heel zichtbare plek, want vind zelf tatoos bij oude mensen zoooo lelijk.
hihi, zat het zandmannetje nog in de weg?! idd het moet wel op een plek zitten waar ik 'm niet dagelijks kan zien. zou 'm denk ik anders snel zat worden ruben is weer helemaal van slag vandaag, veel overgeven (van die dikke witte drap). huilen, huilen en niet slapen. zou dat ook van die tandjes vandaan kunnen komen? of ligt het aan het weer? wat doen we met die fotoshoot van keppe? ik ga er nl zondag heen. nog een beetje zin om met alle feb. beebs op de foto te gaan en te lunchen? (na de zomervakantie) ik hoor het wel.
@Runner, voor wat betreft de lunch? Ik wil wel mee En mocht het lukken met de fotoshoot met z'n allen dan willen ik en Sam er ook wel op hoor En een sterretje associeer ik toch met iets anders dan een gezond kindje, dus die bijtjes vind ik wel leuker. Hihihih, en tijd voor het schrijven voor anderen? Laat ik eerst maar een opdrachten krijgen (alhoewel ik natuurlijk voor familie wel regelmatig wat doe).
Runner: tja wie weet het zandmannetje. Of gewoon te snel lezen... zal beter opletten :-D Daphne: zoek je ook de baan erbij? Heb je een totaalpakket. Wat een tijd gaat er ook in het zoeken zitten zeg. bleh. Hoe bevalt de Bumbo? Zit Sam er al wat lekkerder in, niet meer zo beduusd?
@Lente, de baan heb ik zelf al wel gezocht hahhahaha (ben erg lang opzoek geweest naar een marketingbaan en dat is lastig buiten de randstad). En voor geld doen we (bijna!) alles En de Bumbo is een succes, ben er heel erg blij mee. Het is makkelijk met Sam potjes geven. En ze kan er lekker inzitten, lekker rondkijken.
@Daphne: hoe bevalt je werk? Ik ga straks even op je site sneupen @runner: hier al twee tandjes door en de derde komt eraan. Als jij de fotoshoot voor de febmama's regelt zijn wij van de partij! Wat betreft de moeder van 1 van de kids van Ron: nope, geen mogelijkheden. Met 1 hebben we normaal contact maar haar kids zijn de puberteit bijna uit. Die zit niet te wachten op baby's/jonge kids. De ander is psychiatrisch patient en de derde heeft tussen haar oren een schemerlampje branden. Die is dus echt te dom voor woorden. Een schat van een mens maar opvoeden kan ze niet. Haha, als ik z'n exen op een rij zet, vraag ik me altijd af hoe ik in dat rijtje pas .... Heb net zelf boodschappen gedaan. Niet handig. Was ruim 100 euro kwijt. Ron kan dat echt heel veel voordeliger!
ik ben niet 8 weken vrij hoor! was het maar waar ik ben nu 6 dagen vrij en moet dan weer 8 dagen werken. liefs rianne
Maandagmorgen de schrik van mijn leven gehad. Ik liep met Daan op mijn arm de trap af en miste de een-na-laatste trede. Dus ik viel op mijn knieƫn en Daan maakte een achterwaartse salto en landde op zijn buik op de grond. Hij huilde zoals hij nog nooit had gehuild. Mijn man stond binnen 1 seconde bij ons. Ik moest direct denken aan Liefje en Harco, dus ik was heel bang en barstte ook in huilen uit. Gelukkig kalmeerde Daan na een paar minuten weer, en toen hebben we hem goed nagekeken, overal op zijn lijfje gedrukt en met zijn armpjes en beentjes bewogen om te zien of hij ergens pijn had. Dat leek niet zo te zijn, en hij gedroeg zich daarna verder ook weer normaal. Mijn man was thuis en die heeft hem goed in de gaten gehouden. Hij heeft niets bijzonders aan hem gemerkt, dus Daan heeft vast een engeltje op zijn schouder. Maar ik had later op kantoor moeite om me te concentreren, zo bibberig was ik van de schrik. Gisteren waren we 4 jaar getrouwd en zijn we voor het eerst met zijn tweetjes uit eten geweest, Daan ging naar mijn schoonouders (die ons het etentje hadden aangeboden). We hebben een heerlijke ontspannen avond gehad, en Daan heeft zich uitstekend gedragen bij opa en oma. Daan wordt nu echt een boefje. Vanmorgen hoorden we iets rammelen in zijn kamertje, lag meneer met een handje te rammelen aan de spijlen van zijn ledikantje. Dat maakt herrie dus dat is leuk. Of hij is tijdens het drinken aan het spelen met de tepel of speen. En als je dan tegen hem zegt "Wat ben jij een boefje!" lacht hij heel ondeugend. En - zoals bij meerdere van jullie kindjes - vindt hij "vliegen" ook geweldig, dan schatert hij het uit. Zo, en nu ga ik nogmaals een poging doen om weer bij te lezen. Groetjes, Wendy