Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Dat hebben wij hier ook, mij lijkt het tandjes...

2. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    het stappen was helemaal super!
    was weer veelste snel tijd om naar huis te gaan ;)
    tijd vloog voorbij, hihi.
    ik lag om 04.15 op bed en was precies om 08.00 wakker.
    wel weer even omgedraaid, niet meer geslapen.
    om 11.00 werd mijn vriend wakker, hebben ons gedouched, aangekleed en zijn snel weer naar ruben gegaan, hahaha!

net die fotoshoot gehad.
    leuk mens!
    hoop dat de foto's ook erg leuk zijn geworden! :)
    kan eigenlijk ook niet anders met zo'n wolk van een beebie ;)

ben het nu helemaal sh**t zat, haha.
    ga ff kijken of wel nog een leuke film hebben.
    kunnen we de rest van de avond lekker op de bank hangen...

3. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Het is hier al de hele dag bloedje heet en benauwd. En heb de zon ook eigenlijk wel de hele dag gezien.
    De airco staat nu boven aan zodat het een beetje afkoelt, op Sam d'r kamer was het net weer 30 graden.

verder zijn de zomerfeesten hier begonnen, dus volop feest en veel buitenlanders in de stad :D
    En dinsdag gaan we naar het vuurwerk (de waal in vlammen) en daarvoor gaan we ff een tatoo laten zetten :D

4. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Pfff, morgen gaat mn auto naar de hersteller om uitgedeukt te worden. Ik zou een mercedes krijgen als leenauto. Maar die was niet op tijd terug. Nu heb ik dus een Smartforfour. Wat een overdekte brommer. Ben benieuwd. Heb er 1 keer eerder in gereden, toen vond ik het niks. Morgen neemt Ron hem mee. Ik dinsdag. Ach, hij brengt me waar ik wil zijn, dat is het belangrijkste.

Vandaag nog even gekeken naar een vakantie in de herfst. Had zin in een weekje zon. Maar wat ik in mn hoofd heb, kost toch teveel. EUR 1.500,00 en dan gaan we ook nog zonder de oudste twee. Dat toch maar niet.

Hier vandaag ook vreselijk benauwd. Heb mn auto van binnen schoongemaakt. Zweet liep aan alle kanten langs mn lijf. Straks lekker douchen!

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
  6. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Tjee Runner wat leuk! :D
    Wat een lekker jochie heb je! en wat veel haartjes!
    En wat maakt een paar kilo meer toch al veel uit!
    Ben je naar een fotograaf geweest? was het erg kostbaar?
    Ze zijn echt heel heel leuk!

7. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Oja morgen begin ik echt met lijnen! Ik heb nu geen smoesjes meer...
    Moet 15 kilo vanaf!
    (zo nog een stok achter de deur)

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Marjanne,
    Ik ben nu 9 weken bezig en er is nu tussen de 5 en 6 kilo af. En hier moet nog veeeeel meer af. Ik moet naar de 65 en dat is nog ruim 16 kilo. Dus nog een hele lange weg te gaan :D

Runner, idd erg leuke foto's.

Pendrag, zit wel verschil in he.. Mercedes of 4Four. Anders komen jullie ook gezellig naar hof van saksen de 1e week van oktober :D

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    deze foto's heeft keppe, van deze site gemaakt :)

10. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Super Runner!

Ik heb ook aan afspraak staan, echt zin in!

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    marjanne, heel veel succes met afvallen!

fotoshoot zelf was gratis. 1e foto ook.
    je kunt verder een cd-rom bij haar bestellen en kiezen welke foto's je wel en niet wil.
    ze begint bij 10 foto's waarvan ze 2,50 per foto zijn.
    dus als je wilt bijbestellen ben je sowieso 25,- euro kwijt.

daphne, gaat lekker de goede kant op :)
    eet je veel gezonder of laat je de tussendoortjes staan?

bij mij moeten er ook nog wat aantal kilo's af.
    maar dat verschuif ik nog steeds.
    (als ik stop met bv/morgen/na het weekend, hihihi)

pendrag, wat een leuke auto! ;) hahah.
    weekje zon? wat had je in gedachten dan?
    valt vies tegen he die prijzen van tegenwoordig?!

12. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    WOW Runner, wat een GAVE foto's. Echt super. Lief/leuk/mooi mannetje die Ruben. En ook leuk om een gezicht bij jou te hebben.

Vakanties zijn echt super duur. Kijk ook eens een weekje eerder/later dan waar je nu naar hebt gekeken, want als je net buiten de herfstvakantie gaat scheelt het veel (of moet je in de herfstvak?).

Ik moet ook nog de laatste paar hardnekkige kilo's. Zo'n 5 in elk geval en elke kilo meer is mooi meegenomen. Maar ik snoep alleen een klein bakje chips op zondag en verder niets. En 3 normale maaltijden op een dag. Heb echt het idee dat die laatste kilo's zitten vastgeplakt en er nooit meer afgaan. Misschien toch meer bewegen ;)
    Wil ze zeker kwijt voor dat we op vakantie gaan, dat ik me weer een beetje comfortabel voel in m'n bikini.

Pendrag: succes in je skelter.

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Lente, wist je dat je om af te vallen meer keer per dag moet eten dan 3x? Tussendoortjes zijn ook nodig.

Ik weeg wat vaker mijn eten, dus niet te veel aardappels, niet te veel vlees, maar 1x opscheppen. En fruit. En geen chipjes meer :cry:

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Wat de vakantie betreft: als we meer kids meewillen zitten we inderdaad aan de herfstvakantie vast. Maar ik voel er ook wel wat voor om met z'n 3-tjes te gaan. Dan kan het goedkoper. Een (mid)week huisje in Nl. is ook nog een alternatief (wie weet Daphne).

De skelter (erg grappig, ik noem het zelf een overdekte brommer) heb ik nog niet geprobeerd. Ron is er wel over te spreken. Morgen is het mijn beurt.

Jarissa ligt tegen haar slaap te vechten in de box. Ze is vanmiddag bij haar beppe geweest. Geloof dat alles prima is gegaan.

15. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    mmmm, meer eten en dan toch afvallen, dat klinkt goed ;) :) kom maar door met de tips.
    Ik eet nu melk met Albran's als ontbijt, rond 11en stuk fruit. Tussen de middag 4 boterhammen met hartig (soms een boterhammetje zoet), rond 4en weer wat fruit of soms bakje yoghurt (naturel). 's avonds normaal aardappeltjes, groente, vlees (of pasta of wat er dan ook op het menu staat). Lijkt me toch normaal. Avond eten zijn ook geen overdreven grote porties. Ach misschien moet ik ook geduld hebben, 9 maanden op, 9 maanden af. Heb in elk geval een hekel aan van die dieeten dat je zus en zo niet mag en dit en dat 'moet'. Dan wil ik juist wat niet mag.
    Heb ooit eens gesouth beach, dan mag je dus geen kolydraten. Dacht na een week dat ik van m'n stokkie ging. Heb dus echt kholydraten nodig hoor!
    Snoep en koek haal ik al expres niet in huis, want dat is met 2 dagen op :oops:

Pendrag: kan me voorstellen dat je vakantie met z'n 3tjes wilt. Huisje in NL is erg leuk. Vrienden zijn pas in Zeeland Aquadelta geweest. Erg mooi en door de jonge gezinnen korting (30%) goed betaalbaar. Had al even op de site gekeken of wij daar misschien ook naar toe wilden.

Net door de stromende regen (echt met bakken) toch maar sprintje getrokken naar de auto met de kleine. Ik was echt zeiknat, gelukkig heeft zij het droog gehouden (toch handig die kap op de maxi cosi). Weg stond op veel plekken ook helemaal blank. Kreeg een beetje het camel trophy idee. Maar dan zonder Land Rover. Wat een water. De brandweer was ook al op sommige plekken aan het pompen.

Ga me nog even voor de tv nestelen. Fijne avond meiden!

16. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Lente, weet je wat het bij mij is? Ik moet echt mijn avondeten afwegen.
    150gr aardappeltjes, en 75gr (bereid) vlees en dan 200gr groente, maat dat kost me geen moeite. En die 4 bammetje.... tijdens het lijnen is dat te veel. En afwisselen is ook handig. En natuurlijk veeeeel water drinken!

Morgen tatoo laten zetten, vriend van Mark is nu bezig met ontwerpen... maar hij komt op mijn linker voet.

En Pendrag... JAAAAAAA! GEZELLIE!

17. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Daphne: Leuk de hof van Saksen! Ben daar ook een keer geweest...is toch met die huisjes met rieten kap? Echt heel luxe en gezellig!
    Morgen gaan we ook naar het vuurwerk. Ben benieuwd! Hopen dat het mooi weer is...

@Runner: wat een knapperd is Ruben. Echt een geweldig mannetje! Zo wijs al!

Hier even snel op de pc... Vanavond lekker wezen wandelen. Luukje wat later op bed gelegd en hij sliep al snel gelukkig! Warmte is wel erg maar hij heeft er weinig last van (slaapkamer is 26! graden). Morgen laatste dagje naar oppas en dan hebben we vakantie. Na de vakantie gaat hij naar het kdv, ben benieuwd. Woensdag mag hij ochtendje oefenen.

We hebben wel een probleem met die warmte. Kinderarts heeft ook niet echt een oplossing. Met dit warme weer geef ik hem graag wat extra vocht (hij drinkt zijn flessen heel slecht leeg) maar hij houdt niets binnen wat dunner is dan zijn melk..Roosvicee, diksap etc komt er allemaal weer uit. Vind dat zo sneu..Weet echt niet hoe dit op te lossen. Hij groeit nog niet echt over de reflux heen helaas...

Nou ga snel naar bed, tot morgen en slaap lekker allemaal!

Liefs, Bab

18. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Hallo meiden,

even een impulsief vraagje.......

Komende vrijdag begint hier de schoolvakantie, voor mij betekent dit dat ik het grootste deel van de 1e 3 weken van de vakantie heel erg 'vrij' ben ben! (1 kind ipv van 4, hoef me niet aan schooltijden te houden etc etc etc)

Wie heeft er nog meer tijd over en zin om af te spreken? Alle ideetjes zijn welkom?

Liefs, Cellie :D

19. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Bedankt voor de tip Daphne, ik ga het eens proberen.
    Zet je een foto van je tatoo in je album, ben erg benieuwd. Succes (pijnlijk op je voet lijkt mij).

Bab: probeer eens wat nutriton. Wij voegen dit aan haar flessen toe, omdat ze anders ook alles zo weer op spuugt. Werkt erg goed. Het kan volgens mij ook aan diksap en potjes voeding toegevoegd worden.

Cellie: wat heb je in gedachten? Ik werk 3 dagen, maar dan blijven er genoeg dagen over.
    Gaan de 3 andere naar hun vader dat je tijd over hebt? Luxe dan voor je zeker? Of vind je het heel erg om ze te missen?

20. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    Ik sta er eigenlijk niet bij stil dat ik terug zwanger ben heb totaal geen last en daarbij hebben we het te druk met Harcotje waar we zo van genieten.

Deel Deze Pagina