lisette, het zegt mij ook niets... wanneer moet je naar de gyn dan? daphne, succes morgen! hopelijk is het idd de laatste keer dat jullie je gezicht laten zien daar. rianne, das een mooie update van maureen. ruben tikt niet helemaal. heb vandaag macaroni gemaakt volgens het opperdepop kookboek. smerige zult met een kaassaus. het stonk verschrikkelijk en zag er al helmaal niet aantrekkelijk uit. 3X raden, die veel vraat van ons vond het heerlijk! net zijn vader, die eet ook alles. en ik heb het niet eens gepurrerd he, waren gewone kant en klare brokken...
@Lisette: Ik heb wel eens gehoord van bevriezen. Hebben ze bij mijn zus ook gedaan, maar dan omdat zij een des-structuur had. Dat bevriezen doen ze zodat het weefsel afsterft en geen "rare" dingen kan gaan doen. Mijn zus vond het erg meevallen zei ze...Sterkte in ieder geval! @Runner: lekker dat hij zo goed eet! Luuk eet ook bijna alles. Zijn mondje gaat al open als je een beweging met je hand maakt, net een klein vogeltje! @Daphne: Hoe is het nu op je werk? @Rianne: Wat een mooie update! Maureen groeit goed en lekker dat ze weer doorslaapt! Wij zijn vandaag begonnen met de nieuwe medicijnen maar Luuk heeft er toch wel last van. Gisteren geen lactulose meer gehad en vandaag enorm zijn best gedaan maar geen vieze luiers helaas. Zo zielig....Had het idee dat hij een beetje pijn in zijn buikje had. Was ook erg moe, is zelfs op mijn schoot in slaap gevallen. Dat doet hij nooit! @Wendy: Las op Hyves dat Daan ziek is! Wat sneu, wat heeft hij? Beterschap voor hem!
Daphne: ik reageer ook niet op bepaalde topics, als ik dan al reacties lees en hoe het af en toe te keer gaat dan klik ik 't alweer weg. Gaat ook 100x over hetzelfde, zal geen voorbeelden noemen. Succes morgen en zeg maar tot nooit meer ziens! Lisette, getsie klinkt heel eng. Sterkte succes Bab: we hadden al gehyved, hoe is het met Luuk gegaan na z'n slaapie? Rianne: Goede update van Maureen! Wendy: sterkte als Daan ziek is. Runner: jij hebt ook een kliko zeg! Nou ja, wel lekker makkelijk hoor. Iemand trouwens wat van Kristel gehoord? Is hier ook al n tijdje niet meer geweest. En Pendrag; ben jij ook weer druk of nog steeds in de lappenmand? Tosca inmiddels ook alweer beter? Tjee, veel zieken weer. R is zeker weer in de maand
Hier niet meer ziek maar nog wel erg moe. Woensdag is normaal mn roostervrije dag maar die heb ik verschoven naar vrijdag. Jarissa is vandaag een dagje extra naar het KDV geweest. Wel perfect hoor. Ik heb ze zondagavond laat gemaild of ze mocht komen en maandagochtend kreeg ik antwoord dat ze plek hadden voor haar. Heerlijk die flexibiliteit. Weet even niet meer wie wat geschreven heeft en ben te moe/lui om terug te lezen. Sorry dus voor degene die ik oversla. @Daphne: succes in het ziekenhuis, laat het een mooie afronding zijn. @Bab: succes met de nieuwe medicijnen voor Luuk @runner: heerlijk, zo'n kliko toch? @MdL: ach, ik vermaak me hier nog steeds prima. Lekker laten gaan vind ik. Maar ieder z'n eigen mening/gevoel. Ik vind hyves weer niks. @Rianne: jakkie, weer een week alleen. Ben je nu zelf vrij? Mooie update hoor @Lente: druk in de weer inderdaad @Cellie: hoe is het met je gezinnetje en nieuwe zwangerschap? Voel je je goed? Hier weer ongesteld geworden. Dit keer best een teleurstelling, had juist gedroomd dat ik zwanger was van een tweeling. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. Ik krijg op mn werk een nieuwe leidinggevende. En het wordt een hele leuke/goede! Heb er enorm veel zin in. Biedt volop mogelijkheden om van deze baan een mooi succes te maken.
Jee, nu je het zegt Lente idd..er zijn er een aantal heel "stil"...Hoop dat ze er snel weer zijn. Voor diegene die ziek zijn: beterschap! @Len: Luuk had lekker geslapen. Is lief geweest bij mijn schoonmoeder..zoals ik al dacht, de hele middag op schoot gezeten (en geslapen). Zijn lontje is wel weer wat langer gelukkig! Hij heeft zelfs een avondfles gedronken! Dat is lang geleden! En hoe was jouw thuiskomst? Nog even lekker geknuffeld met Jente?
@Pendrag, balen dat je ongesteld bent geworden! Ik weet heel toevallig ook mijn droom nog (en dat is zelden)....ik droomde dat ik naar de VK ging voor een echo, dit was in een overvolle kapsalon...jaja....iedereen kon meekijken met de echo (12 wkn trouwens) alleen mijn 2 oudste zoons waren mee (heel vreemd ook), en er was met 12 wkn heel duidelijk een piemeltje te zien op de echo.
Cellie, weet je zeker dat je niet gedroomd hebt dat je je baby al in je handen had en het aan het badderen en verschonen was? pendrag, balen zeg zat die weer langs zijn gekomen.
Haha, rol echt van mn stoel. Zie nl. helemaal voor me hoe groot dat piemeltje dan bij de geboorte zal zijn als het net zo hard doorgroeit als de rest .
Ja het is een absurde droom....maarre niet de piemels van mijn mannen belachelijk maken hoor ; Hahahahahaha
Cellie: hahahaha leuke droom hoor! Ik weet nog wel toen ik zwanger was dat ik had gedroomd dat ik van alleen een hoofd was bevallen. En dat ik in paniek aan de VK vroeg hoe moet dat nu, waar zijn al d'r organen en hoe moet ze nou naar school... gelukkig zat alles er op en d'r aan. Maar wie weet, voor jou nog een jongen Pendrag: jammer dat je weer ong bent geworden. Moed houden he! Bab: fijn he die (schoon)moeders die het zo lekker vinden om te knuffelen met ze. Gisteravond ook lekker geknuffeld ja. En... joehoe ben vandaag thuis en morgen ook, heerlijk. Man komt einde dag ook weer thuis van 4 dgn Istanbul (voor werk), dus heerlijke dagen voor de boeg
Vanochtend met Sam naar de kinderchirurg geweest en hij was heel erg tevreden. Haar buikje is helemaal dicht, dus ze is "ontslagen"... we zijn niet meer welkom bij de chirurg Dus het eerste stukje helemaal afgesloten. We zijn ook nog eventjes naar boven gegaan, en wat zie je dan een hoop bekende gezichten rondlopen. Gelukkig was Sam d'r eigen verpleegster er een keer die had haar al echt 8 maanden niet meer gezien. Maar het was meteen van haaa Sam. Dat was wel leuk vond ik. Maandag mag ik naar gyn. En dan 3 december Sam naar kinderarts en ik naar gyn (afspraken sluiten op elkaar aan, als de mijne maar niet uitloopt, dan hebben we een klein probleempje) Gisteren trouwens nog naar uitzendbureau geweest en gesprek gehad, zij gaat het ook op het werk bespreken, vraag me beetje af of het gaat helpen. Moet echt het UWV gaan bellen hihihi, stel het allemaal uit dat schiet niet op zo. Moet ook met mijn auto heeeeel nodig naar de garage, die maakt herrie.
Dokter heeft me op dinsdag in het ziekenhuis een afspraak bezorgd bij de gyn. Hij klonk helemaal trots, het had hem veel moeite gekost zei hij?! Heb een super cute jasje voor Sofie gekocht voor de winter bij de H&M. Ze moet er nog wel een beetje ingroeien maar met de mouwen omgeslagen gaat het nu wel. Vind het wel duur allemaal hoor, pffffoe. Beterschap voor de zieken groetjes Lisette
heey heb ik net een heel bericht geschreven is ie weg! moet ik weer opnieuw! @ pendrag ja ik heb vrij heb vakantie tot en met 28 november! heerlijk! maar kreeg net een telefoontje dat mijn mannetje thuis komt slapen! @ daphne wat fijn dat sam niet meer heen hoeft! =D> @ lisette sterkte met je ontsteking! jullie en ik vinden het een goede update maar dat mens van het cb niet. ze vond haar wat een de forse kant. ze was vrijdag bij me om het gedoe te bespreken met het slapen van haar. heb het nog een keer gevraagt aan haar en o wee als ze het fout zei dan stond ze zo buiten ik vind haar goed zo en de babyvet loopt ze er wel af zodra ze kan lopen hihi o ja PRIMEUR maureen zei MAMA! o ben zo trots zwijmel hihi nou ik ga weer ga ff koffie drinken spreek jullie weer voor de gene die vanavond nog weg moeten DOE VOORZICHTIG! liefs rianne
He lieve meiden, Wat fijn Daphne, Hoera Sam niet meer naar de kinderchirurg. Ben afgelopen week ook even goed ziek geweest, mijn man ook en Marije ook. Echt niet leuk. Op het werk zat ik er ook even doorheen. Was op een punt zo erg dat ik er wel mee wou stoppen. Ik vind mijn werk leuk, maar vind het evengoed toch best wel moeilijk te combineren. Vooral als mijn man van vroeg tot laat werkt. Dan doe ik het echt helemaal alleen. Zelf douchen, aankleden, brood maken, daarna Marije wassen aankleden, eten geven, naar kdv, drukke dag werk, marije ophalen kdv, marije eten geven, en natuurlijk ook knuffelen ( )en aandacht geven, marije naar bed doen, zelf nog koken (als er genoeg in huis is...) ben dan helemaal op en dan komt mijn man rond 21.00 thuis. Ik vind het zwaar. Hoe doen jullie dat ? Hoe beleven jullie dat?
heeey jodi ik heb in totaal 3 week alleen voor maureen gezorgt waarvan 1 week dat ik aan het werk was. en daarbij was maureen ook s'nachts wakker. ik trok het niet.liep op mijn tenen en kon niet het moment vinden om bij te tanken!het ging bij mij op een gegeven moment op de automatische piloot en ging fouten maken op het werk.daarom heb ik nu 3 week vakantie opgenomen om bij te komen. ik vond en vind het verschrikkelijk dat ik het alleen moest/moet doen. heb respect voor bom moeders! aan de andere kant maakte het mij wel sterker. het heeft voor mij bewezen dat ik het alleen kon.( niet dat ik het zou willen hoor) ik begrijp hoe je je voelt! hug van mij en maureen liefs rianne
Precies om die reden (en natuurlijk omdat ik ons ventje niet naar het kdv kon brengen).... Daarom doen we het nu anders.....ik werk als mijn mannetje thuis is, ideaal voor ons op deze manier. Ik moet er ook niet aan denken om s'morgens ons ventje uit bed te moeten trekken (hij wordt meestal pas tussen 8 en half 9 wakker), en als ik dan gewerkt heb....staat het eten klaar.... Als ik op me werk ben hoef ik me ook met niets anders bezig te houden als werk. Het is sowieso onhandig, ik werk altijd van 8 tot 17, een uur reistijd....pffff.....lange dag hoor op het kdv. Ik ga om 7u weg en mag echt blij zijn als ik 18u thuis ben.....dan gaat ons ventje al bijna weer naar bed! We hebben het hier ook een hele tijd anders gedaan hoor, maar voor nu is het heerlijk zo.
Mijn man draait wisseldiensten en is daarom overdag veel thuis; of vroeg in de middag alweer thuis, of de hele ochtend thuis of gewoon vrij. Moet zeggen ideaal. Ik werk 3 vaste dagen en op de momenten dat we allebei werken gaat ze naar m'n moeder (KDV heeft weinig zin met die onregelmatige diensten). Nu was hij afgelopen week voor werk in buitenland en was ik dus ook even alleen, en inderdaad erg zwaar zoals Jodi en Rianne zeggen, lag om half tien in bed. Buiten dat het natuurlijk al niet gezellig is! Rianne: wat leuk dat ze mama zegt! Geniet ervan. Wat een weer he... (woon dicht bij kust)
Jeetje Rianne, 3 hele weken alleen, pfff, knap hoor. Ik weet ook wel dat ik het kan, maar vind het echt niks. Wil het samen doen. Gelukkig was mijn man deze week een paar daagjes vrij, heerlijk gewoon. Wou dat wij dat ook zo konden doen Cellie, maar helaas. Mijn man werkt nu 3 dgn van 8 - 20.00 met ongeveer elke richting 1 uur reistijd. en dan nog een dan van 15.00 - 21.00..... Dan zou er voor mij maar 1.5 dag overblijven om te werken. Helaas kunnen we dat niet, komen we echt geld tekort. ( En man heeft nog geen vaste baan, en wilen echt verhuizen ver van onze buuren van Hell) KDV bij ons is erg fijn, lieve meiden, is gewoon het werk er om heen maakt het zo zwaar. Maar ik zou best willen thuis blijven.... Marij is als we thuis komen rond 17.00 al erg moe en dan moet ze nog eten etc.... dus veel doen in een kleine tijd, ze redt net 18.00 in bed @ Rianne, leuke banners kun je daar maken heh