nou, sam is dus ook zo verkouden. En het neus poetsen vindt ze NIET leuk.. maar moet toch gebeuren, zo smakelijk vind ik die groene bellen niet. Ik heb haar net een paracetamol gegeven, hopelijk helpt het haar een beetje. Vanochtend had ze haar broek al uitgekregen, lag in de box, mark kijkt naar haar heeft ze d'r broek in de handen hihihi. Deugnietje. En niet alleen Sam is verkouden hoor, ook ik en Mark zijn flink aan het snotteren momenteel. Dus wij zijn echt besmet met het verkoudheidsvirus wat nu heerst.
Hier verder geen snottebellen dan alleen bij Luuk. Inmiddels is hij toch alweer behoorlijk ziek ervan! Had gehoopt dat het alleen uit zijn neus zou druipen en hij er verder geen last van zou hebben...Helaas, hij heeft weer koorts en is ziek/hangerig/verdrietig. Net ook maar paracetamolletje gezet....
@daphne sterkte met alles, neuspoetsen vindt Rik ook wat minder, terwijl de neusspray Rik leuk lijkt te vinden, hij gaat er dan echt voor zitten. @bab hopelijk krijgt Luuk geen last van zijn oortjes en ik lust ook wel een verse stuk appeltaart mmm..... alleen die geur al.... @marjanne Ik ben jaloers....... lekker joh zo'n vakantie! @pendrag fijn dat het helmpje niet voor niets is. Dat het helpt. @lisette jeetje gelukkig ben je erop tijd bij, nog ff wachten op een zusj/broertje voor Sofie. @Asjuh zo die Fleur van jullie al flink aan de babbel, leuk hoor @Runner, lukt het met de kaart? Ik heb er 1 laten maken, hij is zo gaaf...... ik zal hem straks als ik hem heb op de hyves zetten. x linnie o,ja hier alles okido ben momenteel 2 weken vrij, heeeeeerlijk, alleen hij is al vol gepland, maar ja dat doe ik zelf he, een etentje hier een bezoekje daar, maar ook lekker naar de kapper en naar de margriet winterfair. Met Rik gaat het goed, valt geregeld, hij denkt echt dat hij al goed kan lopen, maar dat lukt dus nog net niet. Fijn weekend
Tjee dat is ook weer wat met die snottebellen! Iedereen van harte beterschap en een dikke knuf, (wel op gepaste afstand ivm besmettingsgevaar ) Ons Tedje is nu de videorecorder aan het "verkennen". We hadden een nieuw meubel gekocht alleen waren niet alle gaatjes goed geboord. Nog even geduld dus... @Fredje, komt me bekend voor die "vrije" weken. Wij hadden na de vakantie ook nog een weekje vrij. Hij is voorbij gevlogen,en elke dag hadden we wel weer iets te doen Was ook wel gezellig hoor!
@lisette: meid wat een nieuws. Niet fijn om te moeten horen. Zo te lezen ben je wel mooi op tijd zodat de gyn meteen actie kan ondernemen. Hoe voel je je nu? Lijkt me erg spannend. Als alles loopt volgens plan, wanneer zou je dan weer over een volgende zwangerschap kunnen nadenken? Jullie wilden toch ook voor een 2e of niet? Rest reageer ik later op hoor. Eerst even een jongedame naar bed brengen.
hahhaah pendrag, ff afwachten dan.... Marjanne, zo is het times flys! x linnie ps Rik wil momenteel niets liever dan aan de salontafel lopen, maar ja dat kan niet he, we willen ook nog wat anders doen. Ff mopperen maar dan vind hij het ook prima
Hier ook een kleintje die helemaal verstopt zit. Ruben heeft ook al een hekel aan zakdoekjes. Hij is nu bij mijn schoonmoeder, wij hadden gister een bedrijfs uitje in Bobs Saloon. Wat een balle tent is dat zeg! Volgende keer blijf ik lekker thuis.
Sorry fredje, reageren is er niet meer van gekomen. Jarissa is ziek. En dan is er maar 1 ding: bij mama op bed. Ontzettend schattig maar minstens zo vermoeiend!
Tjee Runner dan was je heel dicht bij ons! Had je beter bij zussie en mij een bakkie kunnen doen! Nou Lisette dat valt idd niet mee, hoop maar dat ze dit "appeltje" goed kunnen schillen We hebben nu toch wel last van kleine vingertjes die overal tussen kunnen zitten. (kastjes, lades)
@Daphne: Vertel...is dat die superstorm die zo`n Engelse geleerde heeft "bedacht"? Ik weet het niet...die "Jomanda" uit Driel heeft toen toch ook eens geroepen dat NL onder water zou lopen rond 5 december? @Lisette: Dat is wel schrikken zeg! Gelukkig ben je er op tijd bij. Zorg wel dat je straks goede controle krijgt mocht er een broertje/zusje onderweg zijn voor Sofie...(ken het verhaal bij mijn zus nl.). @Fredje: Rik gaat ook hard zeg! Hier nog helemaal geen sta/kruippogingen...Wel is hij enorm druk met het op zijn buik liggen en zich dan naar achteren duwen, zo kom je ook de hele kamer door hahaha! En als wij een balletje naar hem toe rollen, rolt hij die terug. Vindt hij echt een geweldig spelletje! De snottebellen zijn nog in volle getalen aanwezig. Gelukkig voelt Luuk zich wel wat beter. Schrok alleen vanmorgen, we dachten dat hij hele hoge temp. had dus de thermometer maar weer erbij...Had hij 35! en die thermo doet het echt goed. Denk dat zijn lijfje helemaal van slag is. Net heeft hij lekker samen met papa onder de douche gestoomd, zwitsal goede nacht erbij. Daarna met de snottenvanger de neus schoongemaakt. Dit vindt hij geweldig, denk dat het kriebelt ofzo. Nu met flinke laag Luuf onder een warme deken gelegd en slaapt hij lekker... Fijne avond allemaal!
heeey dames nou helaas kan geen vrij krijgen op 19 januari had zo graag mee gewild! nou ik ga weer op de bank hangen ps morgen ff naar de zwartemarkt bij ons voor een loopstoeltje! liefs rianne
Cellie, das makkelijk. Volg de ballonnen en dan kom je er vanzelf. Morgen ben ik echt jarig. Vandaag vier ik het voor familie en een paar vriendinnen. Morgen komen er nog een paar meiden met hun kindjes. En volgende week zaterdag vier ik het voor vrienden. Wij zitten niet stil hier.
@Rianne: jeetje meid, dat is balen. Zonde zeg dat je geen vrij kunt krijgen. Heel jammer O my glory what a night: Jarissa werd om de 2 uur hard huilend wakker. Wilde dan alleen maar bij mij slapen. Iedere keer wachten tot ze diep genoeg sliep en dan naast me leggen. En alsof dat niet genoeg is: er is een hond ziek. Dat klinkt niet zo erg maar het woord spuitpoep heeft hier afgelopen nacht een compleet nieuwe dimensie gekregen. Grote plakkaten drek op de (tegel)vloer. Maar ook vlekken en spetters op de aanrechtkastjes, plinten , wanden (gestuct dus niet schoon te krijgen) en alles wat maar in de keuken staat. We zijn de halve dag aan het soppen geweest en nog steeds hangt er een megapenetrante geur in de keuken. Hond is nog steeds ziek dus maar even kijken hoe we dat vannacht doen.
Hallo dames, Hier ook een verkouden meisje, maar wel in tophumeur hoor! 2e tand is door, echt cute, en ze kan staan (als ik haar vasthoud), dat kon ze nog helemaal niet. Uit zichzelf doet ze het nog niet, ach komt nog wel, lekker rustig nog. Ik maak me eigenlijk (na de eerste schrik) niet zo heel veel zorgen over mijn baarmoedermond alleen heb ik helemaal geen zin in de ingreep en al die onderzoeken. Overigens mag de ingreep ook als je zwanger bent alleen raden ze het niet echt aan. Arme perdrag, Sofiepoepgeur kan ik wel hebben maar hondenpoep, bah bah bah...Succes! Arme Luuk ook weer, zit hem echt niet mee de hele tijd. Ach het kan iig niet echt veel erger worden beterschap. Ik kom uiteraard de 19e januari Groetjes Lisette P.s. nieuwe foto's op website
wat geven jullie eigenlijk als avondeten, geven jullie nog een fles na een compleet potje? Ik vind het zo veel, ze drinkt het wel op... (geef het direct na elkaar)