Dikke knuffel voor Daphne, hopelijk losthet weer op. Ook voor Pendrag, niet leuk, veel sterkte met jullie verdriet. En natuurlijk ook voor alle zieke babies, vaders en natuurlijk moeders een dikke knuffel Marije had net 39.6 koorts. Ik was vandaag en moet morgen op cursus, 2 uur hier vandaan. Mijn man had vandaag vrij genomen.. (Marije was vanochtend al niet lekker en koorts) En als ze morgen niet beter is past mijn moeder op. Hoop zo dat ze vanacht alles eruit ziekt en ze zich morgen wat beter voelt, vedorie, is echt niet leuk als je kindje ziek is. Zelf gister bloed laten prikken, hopelijk vrijdag een duidelijk uitslag.... Had gelukkig een lieve prik mevrouw, ze leide me lekker af door me te laten vertellen hoe onze vakantie was geweest met Marije. Gelukkig maar 5 buisjes....
Pendrag: wat een naar nieuws, heel veel sterkte! Bah wat zijn er veel kindjes ziek. Niet leuk zoals Jodi zegt. Hier iedereen aan de beterende hand gelukkig. Hopelijk morgen nog beter. M'n moeder is nu ook ziek, 't is dus echt super besmettelijk. Iedereen beterschap en sterkte
Voor iedereen beterschap en voor jou Pendrag een virtuele *hug*! Jee wat zul je geschrokken zijn...Was dat ook de hond die afgelopen week alles ondergepoept heeft? Was hij/zij al oud? Verschrikkelijk als je zo thuis moet komen hoor! Sterkte! Vanavond heeft Luuk een ienimini plasje gedaan! Heeft 100 cc melk op en die is nog binnen. Kijk het dus nog even aan. Moest eigenlijk om 20 uur naar de HAP indien hij niet de ORS op had en geplast had. Nu weet ik niet welke hoeveelheden plas ze willen zien maar volgens mij komt het wel weer wat op gang. Ook vind ik het sneu om hem nu wakker te maken. We hebben besloten het aan te kijken en mocht het toch slechter gaan dan bellen we alsnog. Twijfel alleen of ik hem nog een flesje zal geven vanavond, iemand tips? Morgen moet ik werken, mijn vriend heeft vrij genomen om bij Luuk te kunnen zijn, hoeft hij iig niet naar het kdv!
heey bab ja ik zal hem vanavond of vannacht nog wel een flesje geven hij heeft de af gelopen dagen niet veel gedronken. probeer er wat in te krijgen alle vocht is mooi meegenomen. succes vannacht
Daphne: heel veel sterkte/succes/ liefde toegewenst! Pedrag: jeetje meid, wat zielig, gecondoleerd Bab: weer veel beterschap voor je Luukje.. Hier alles z'n gangetje. Sofie kan staan als ik haar neerzet, ze glimt dan van plezier en trots, supercute! Groetjes Lisette
Nogmaals bedank meiden. Het is inderdaad de hond die afgelopen weekend alles ondergepoept had. Ze had wel vaker last van diarree. En nu dus ernstiger dan anders. Maar dan nog verwacht je niet dat je hond er zo opeens dood bij ligt. Ron heeft haar vanochtend nog wel gezien (ze sliep in de schuur vanwege de diarree). Maar toen ik thuiskwam, lag ze daar helemaal stil en koud. Voorlopig dus even kaal met 'maar' 2 honden. Op zich meer dan genoeg maar Esta was nog maar een jaar of 3 (weet het niet meer precies, we hebben haar als herplaatser gekregen) maar ouder dan 4 was ze zeker niet. Veel te jong.
@Pendrag, wat sneu van je hond! Willen jullie nog weten hoe het is gekomen? @Jodi, zoals je misschien wel snapt zullen wij hoogstwaarschijnlijk zaterdag of zondag niet eventjes langskomen. Doe je voor de zekerheid wel ff het adres van de cafetaria naar me pb'en... voor het geval we echt zin hebben in een vette hap (jammie, frietje oorlog , alhoewel ik momenteel niet echt eet) @Bab, misschien iets om de luiers te gaan wegen. Dus dan weeg je eerst een schone luier, en dan als ie geplast heeft weeg je die. (oke het kwam in het ziekenhuis wel eens voor dat de luier minder woog na de verschoning dan ervoor hihiihihi, want niet alle luiers wegen precies hetzelfde) Hoe gaat het hier? Zwaar. Ik ben aan het afvallen, en normaal gesproken was dat dus heeeeeel verstandig, maar nu denk ik iets minder. Maar ja... ook nu geldt... hoe minder er aan komt hoe minder er af moet. En heb nu het laagste gewicht in wel 4 jaar tijd.... (maar had me liever anders gevoeld hoor!) Tot later dames xxxx
Gisteren contact gehad met de dierenarts. Het verhaal horend denkt hij dat Esta een inwendige afwijking heeft gehad waar ze van tijd tot tijd last van had en die haar nu fataal is geworden. We laten verder geen onderzoek doen. We hebben haar net begraven. Jammer dat je op deze manier gewicht kwijt raakt Daphne. Hoe is het nu? Heb je nog goede hoop dat jullie er samen uit gaan komen? Dikke knuffel meid.
Ook hier even mijn update: Goeiemorgen allemaal! Ik ben net terug van de verloskundige, was de 1e keer deze zwangerschap (intake), de eerdere echo's waren bij de gyn in het ziekenhuis. Met de doppler(?) hebben we het hartje gehoord, dat is wel heerlijk hoor, de laatste echo was alweer een aantal weken geleden. Vanavond 'krijgen' we de standaard (pret) echo van de verloskundige (andere locatie als de controle's). En aangezien we nu het hartje al gehoord hebben denken we erover om de grotere kids is mee te nemen, die willen dat graag ook is zien. Bij de volgende echo (nekplooimeting) is het een medisch getinte echo en dan wil ik ze niet mee nemen. Kreeg bij de gyn al een pakket met van alles mee (de Zwitsal tas met van alles), bij de VK een pakket tijdschriften en een tutpopje, erg leuk. Gr. Cellie.
Het is zeker pret! Het genieten begint ook steeds meer te komen hoor. Maar ik moet mezelf ook heel goed inprenten dat alles nu voor de laatste keer.....vanmorgen voor de laatste keer het hartje voor het eerst gehoord bijvoorbeeld, zo ontroerend. Natuurlijk hebben we gezien op de echo dat het klopte, maar horen is net weer anders....nou ja klinkt allemaal een beetje zweverig misschien, maar zo voelt het wel. Nou goed, ik ben blij...ondanks dat ik meer last heb van hormonen deze keer, ik jank om iets onbenulligs op tv en voel me ook een stuk beroerder met vlagen, maargoed hoort er allemaal bij....
Klinkt echt niet zweverig meid. Het is toch ook echt een groot wonder zo in je lijf? En omdat je weet dat dit voor jullie de laatste keer is, is het logisch dat je daar wat extra's bij voelt.
@ Daphne, superstorm? Tjee je huwelijk op springen? hoe kan dat dan? ging het al langer niet meer goed of is het de spanning van de afgelopen tijd? want jullie hebben wel erg veel op jullie bordje gekregen... Hoop maar dat jullie er samen uit kunnen komen. knuf van mij Kijk maar lekker wat je de 24e doet, we horen het wel. @ Runner, nog van harte gefeliciteerd! @ Pendrag, tjee je hondje... wat verdrietig... @ Bab & Lente, vervelend al die snottebellen @ Cellie, wat heerlijk voor je! geniet er maar lekker van! Hier gaat alles z'n gangetje, we hadden gister vrienden te eten, dat was alleen iets te onrustig voor Ted. Hij sliep heel onrustig terwijl hij normaal wel goed slaapt. Verder genieten we volop van ons boefje. Hij is alles aan het ontdekken kastjes lades enz. Gelukkig dat thuis alles goed gaat, mannetje is een dag extra vrij, we zijn nu ook di. dicht. Dat zorgt voor zo'n veel betere sfeer. We zijn weer helemaal gelukkig met elkaar. (anders ook wel, maar door de drukte moper ik ook sneller, heb nu iets meer ruimte) Alleen op mijn werk ligt een cliënt van mij al 4 weken in het ziekenhuis. Het is onbekend wat hij heeft, maar hij is wel heel erg ziek. Ga dus een paar keer per week bij hem langs. Doet me wel veel verdriet om iemand zo hulpeloos te zien. Het houd me ontzettend bezig...
Hier gaat het ook niet lekker. Meneer heeft geen zin in zijn eten en drinken. Is verschrikkelijk veel aan het hoesten. Na afloop van zo'n hoestbui begint ie meteen te huilen. Het klinkt ook niet erg lekker... Vanmiddag gaf ie tijdens het hoesten ook slijm over. Ha gebeld en we mochten langs komen. Blijkt ie toch een ontsteking te hebben dus kregen we antibiotica mee. Maar die moet ie dus niet. Met zo'n spuitje gegeven, maar hij spuugde de hele boel onder. Incl de 3 slokjes sap en het fruit die hij over de hele dag binnen heeft gekregen... Heb hem maar een toetje met medicijnen gegeven en verder hoeft ie echt niets. Als ie morgen nog steeds geen natte luier heeft moeten we weer terug komen... Hij slaapt nu net, mar ik hoop wel dat ie straks nog even een flesje naar binnen werkt. Cellie, veel plezier met jullie echo vanavond! Marjanne, sterkte met je patient! wens 'm maar beterschap. Pendrag, een inwendige afwijking? Waar moet ik dan aan denken? Ligt Esta in jullie eigen tuin begraven ofzo? Daphne, dikke knuffel voor jou! Denk goed aan jezelf en aan dat kleine mormeltje in je buik! Bab, hoe is het met Luuk? Dikke kus weer voor alle zieke kindjes en de mama's.
@runner: bij een inwendige afwijking denk ik aan iets wat mis is met de spijsvertering. Er is een erfelijke afwijking binnen dit ras waarbij ze breiachtige diarree hebben. Ben de naam even kwijt. Grote kans dat ze dat had. Sterkte met je zieke kereltje. Arme ventje. Hopelijk helpen de medicijnen en is hij snel beter. Ook voor alle andere zieke baby's beterschap! @Cellie: hoe was je echo? Heb je nog kids meegenomen? @Daphne: nogmaals een dikke knuffel. Pas goed op jezelf.