Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Dikke knuffel Daphne. Pfff, wat een manier om je jaar af te sluiten. Hopelijk tref je vanaf nu weer volop geluk.

2. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Tjee Daphne toch...
    Ik vind ook dat het de schuld is van de meneer :x
    Doe je rustig aan. knuf

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Stomme meneer!
    Laat 2008 maar meer leuks voor jou met zich meenemen. :)

Ik werd vanmorgen zo lekker wakker.
    Babyfoon staat hier nog steeds aan.
    Hoorde ik Ruben rond 08.30 tegen zijn bedje aanslaan.
    En heel hard ma-maaaa, ma-maaaa roepen. :)
    Die glimlach is vandaag nog niet van mijn gezicht verdwenen, hihi.

4. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland

lekker hè? ik had het ook gisteren! zo wil ik altijd wel wakker worden gemaakt!

@ daphne het zit je momenteel ook niet mee hè? dikke knuffel voor jou van ons! 2008 word jou jaar gewoon! het moet gewoon. :D

liefs rianne

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Runner: das leuk wakker worden!

@Rianne: hoe is het nu met jou? Helpt de rust wat?

6. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ runner, zo wil ik ook wel wakker worden gemaakt. :D
    Wij moeten het nu nog doen met dada = papa en hada = mama, ach het is in iedergval duidelijk hihi

7. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Hallo allemaal,
    Erg druk hier o.a. met zoeken naar nieuwe baan (bah, stress). Vorig weekend naar hamburg, Sofie vond het NIET leuk, zo lang in de auto. We hebben maandag maar snel een nieuwe stoel gekocht, ga hem vrijdag testen. Hamburg was verder wel erg leuk.

Heeee Pedrag, gefeliciteerd! Wat supercool, wij willen inmiddels ook al een paar maanden weer, en nu mag ik weer 6 weken niet klussen. Ik gun het jou natuurlijk van harte maar voel wel een inimini steekje van jalouzie, getzie .

Oh Daphne, wat een K*tzooi zeg, 2008 moet wel jou jaar worden!

Andere meiden ook een dikke knuffel van Lisette
    Groetjes

En Wendy, leuk dat je er weer bent!

Even een stomme vraag maar wat is Keppe?

8. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland

heey pendrag

ik moet zeggen dat het me enorm helpt! voel me alweer een stuk beter en ga ook weer op therapeutische basis aan het werk. het is nog niet over hoor ik merk dat ik af en toe nog een dag heb dat het minder gaat,

ik heb me nu ook voor genomen dat ik maar 1 ding per dag doe. s'morgens lekker rustig aan en dan s'middags na maureen haar slaapje iets doen. dat werkt voor beide partijen het beste.

thanks dat je aan me dacht.

hoe staat het met je en je zwangerschap. ben je ook misselijk?

voor de rest van de dames sorry reageer op jullie als ik wat meer tijd heb ok?

liefs rianne

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Gelukkig Rianne. Fijn dat je wat opknapt. Hier nog nauwelijks klachten. Voel dat mn baarmoeder aan het groeien is (verbeeld me zelfs dat ik hem al kan voelen) en minder eetlust. Maar verder nog geen klachten. Begonnen de vorige keer in week 6. Spannend dus.

@Lisette: kan me je gevoelens goed voorstellen. Had ik ook wel wat met Cellie en Daphne. Jouw tijd komt straks ook! Krijg je nog uitslag o.i.d. van wat weg is geschraapt? Of moet je over een poosje weer een uitstrijkje laten maken? Succes met je speurtocht naar een nieuwe baan.

10. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    @lisette, Keppe is fotografe Karin van de Wiel. Daar hebben wij afgelopen zondag de mooiste foto's ooit laten maken :) Tedje en Marije samen als engeltje.
    6 weekjes niet klussen... wat een feest word dat na 6 weken :)
    En een beetje jalouzie is helemaal niet erg, is menselijk...

@ Pendrag, hopelijk krijg je het niet zo erg, misselijkheid etc. (weet dat bij mij het met Marije ook met wk6 begon...) duim voor je :)

Wat keuk dat jullie kindjes al echt mama. papa kunnen zeggen.
    Zo lief :)
    Marije zei gister heel gericht papa (papa trots natuurlijk, hihi.) en later iets wat om mama moest lijken, leek een combi van mama en wawa, ha ha

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ik ben totaal niet misselijk geweest tijdens mijn zwangerschap, gelukkig. ;)
    Echt iets voor dochters om dat hun moeder aan te doen. :)

Lisette, de ingreep verder wel mee gevallen?
    Nu geen last meer van?

Rianne, doe het idd maar lekker rustig aan hoor!

Onze kerstkaarten zijn net de deur uit. :)
    Lijkt wel of het er elk jaar meer worden... Hihi

12. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    @ jodi

mooie foto!

13. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    rianne: goed dat je rust helpt en dat je het zo goed aanpakt.

Daphne: shitzooi zeg. Op naar 2008 zullen we maar zeggen. Maar eerst nog Sam haar 1e verjaardag. Heel bijzonder!

Lisette: logisch hoor dat je wat jaloers bent! Veel plezier voor straks ;)

Runner: leuk wakker worden hoor :D

14. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hier even een berichtje van een zwaar ontaarde moeder! Vandaag training van mn werk gehad. De telefoon van mn werk ligt nog in mijn auto en ik was met Rons auto. Mn eigen foon wel bij me. Om 3 uur nog gekeken. Geen berichten, geen gemiste oproepen. Vanwege de training stond mn foon op zacht. Had niet meer gehoeven want we waren al klaar toen. Rons dochter opgehaald, relaxt boodschappen gedaan, cadeautje voor Ron gehaald (was gisteren jarig), info gekregen over mamafietsen, nog even langs op kantoor en toen eindelijk naar het KDV. Bleek Jarissa ziek! Koorts en 2 ontstoken ogen. Hadden om half 4 gebeld. Eerst naar mij, toen Ron. Ron heeft mij vervolgens 9 keer op mn eigen foon geprobeerd en minstens even vaak op mn foon van de zaak. Tja, typisch geval van jammer. Arm kind!

15. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Pendrag: Arme Jarissa. Zoiets gaat je wel aan je moederhart! Gelukkig hebben jullie lekker weekend samen en is ze hopelijk weer snel beter! Weet niet of het helpt maar afgekoelde, gekookte (sterke) kamillethee wil nog wel eens helpen bij ontstoken oogjes. Blijf je trouwens jouw nieuwe merrie wel rijden? Of is ze dragend? Ik moest helaas met 11 weken zw.schap al stoppen. Mijn buikspieren vonden het paardrijden niet zo leuk!

@Jodi/Marjanne: Wat een leuke foto zeg! Echt een leuk idee die vleugeltjes.

@Lente: Hoe gaat het met Luuk`s vriendinnetje? Al helemaal into de kerstsfeer? Laat ze de boom wel staan?

Luuk zit super in zijn vel. Eindelijk, gelukkig! Durf het niet te hard te zeggen maar momenteel gaat alles goed hopen dat het zo blijft. Hij is vrolijk, ondeugend en ondernemend. Gisteren was hij op zijn buik van het kleed afgeschoven en naar de boekenkast (ok, zijn wel ZIJN boeken) gegaan en was het boek van Dikkie Dik aan het lezen. Toen ik hem vroeg wat hij aan het doen was kreeg ik een hele ondeugende glimlach. Op het kdv hadden ze ook een superleuke dag met hem gehad. Toen ik hem kwam halen vroeg ik aan een van de leidsters of hij nog "meegezongen" had met een liedje maar helaas niet, zei ze. Dus ik vroeg: "Luukje laat eens horen hoe mooi jij kan zingen......" En ja hoor, daar kwam het "liedje"....Echt geweldig. De leidster was helemaal ontdaan!
    Gelukkig is het lekker weekend en kan ik veel bij hem zijn. Morgen laatste kerstinkopen doen, zondag kerstdiner (incl 16! kinderen) van mijn nieuwe werkgever. Krijgen trouwens een geweldig kerstpakket! Mogen voor een flink bedrag italiaanse producten uitkiezen bij een traitteur die zondag een proeverij komt geven. Vind het een erg leuk idee!

16. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Hi Bab, wat fijn dat Luukje zich zo goed voelt, jij dus ook! Leuk kerstpakket.

Ik was vanmiddag heel zielig, al mijn collega's kregen een grote kerstdoos en ik niets omdat ik via het uitzendbureau daar werk, best een beetje lullig want ik zit er al een half jaar en ik had wel de mail gehad om het pakket op te halen, tja...

Net bar gestaan, was leuk!
    Groetjes Lisette

17. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Lisette: Jee, wat oneerlijk zeg! Jij hebt toch ook recht op zo`n pakket. Echt heel flauw! Ik voel me idd ook prima!

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Lisette, leuk he werken voor een uitzendbureau...
    Toen ik nog bij Lantech werkte werden we allemaal (ik dus ook) uitgenodigd voor een kerstdiner.. moesten alleen op een lijst aangeven of we gingen. Ik stond dus niet op die lijst. En ze hadden de kerstpaketten besteld en kreeg ook het gevoel dat ik die ook niet zou krijgen.
    Maar daar is het bedrijf ook niet toe verplicht, helaas. Je zit nou eenmaal in een andere positie. En vind het jammer dat veel bedrijven echt hun best doen om je dat zo goed te laten voelen. Daarom is een half jaar contract al zoveel beter dan een uitzendcontract.

Heb gisteren via marktplaats een Vtech babywalker voor 20 euro gekocht, ziet er nog als nieuw uit (is ook volgens mij echt nog nooit gebruikt).

Nu wil ik nog een fietsstoeltje.. maar waar moet ik dan rekening mee houden? Wat komt er nog bij? Welk merk (kom overal bobike tegen)? Dus hebben jullie ervaring? Ik wil het weten :D

19. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ach ik vergeet te melden dat Sam een kattenbrokje heeft geproeft. Ze zat op een plekje (waar het voer niet meer staat inmiddels, want ze kruipt er elke keer naar toe), en daar lag kennelijk nog iets... dus later komt ze hier kauwend voorbij... dat is niet goed dacht ik al. En dus ging ik in haar mondje vissen, had ze zitten genieten van een kattenbrokje.. jakkes!

20. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Gadver! Whahaha.
    Trok Sam er geen gekke bekken bij? Hihi.
    Ik heb ook een bobike stoeltje. Ben er helemaal blij mee!
    Mijn vader had een GMG gekocht maar die bleek niet op zijn fiets te passen, nu heeft hij ook een bobike. :)
    Het ligt er verder aan wat jij zelf wilt.
    Wil je een windscherm en slaaprol bij?
    Dat heb je van elk merk.

Lisette, das ook lullig zeg!
    Die van het uitzendnureau zijn meestal een stuk minder leuk. :(

Bab, fijn dat het weer wat beter gaat met Luuk!

Pendrag, oei das ook lullig...
    Ron kon Jarissa ook niet ophalen dan?

Deel Deze Pagina