o ja.. http://www.telegraaf.nl/binnenland/2794 ... tml?p=10,1 Mark was een van de auto's die hun nog wel kon ontwijken...
@Daphne: Dat is toevallig! Een van die meisjes is een zusje van een goede vriendin. Wat een bizar verhaal he? Ze hebben echt enorm geluk gehad maar dat er een blunder gemaakt is, is wel duidelijk! Gatsie, een kattenbrokje! Haha je moet alles geprobeerd hebben in het leven toch? En daar moet je al vroeg mee beginnen! Luuk is gelukkig nog niet aan het kruipen en staan ze hier in de garage die aan het huis zit, dus als het zover is gaat die deur mooi dicht! Hoe is het eigenlijk nu met je? Ben je nu nog aan het werk of ben je thuis? Hier blijft het lekker gaan, ben zo blij! Luuk kan sinds kort "neuzen" en dat vindt hij helemaal geweldig. Echt schattig. Ben ook al hiep hiep hoera aan het oefenen maar dat wil nog niet zo vlotten. Iemand tips? Straks kerstdiner, hoop dat Luuk een goede bui heeft maar dat zal wel want hij is eigenlijk altijd vrolijk!
@Bab, ik zit thuis, heb geen werk meer en zit fulltime in de ziektewet wegens zwangerschap/bevalling En het hiep hiep hoera wil ook nog niet zo lukken hier, en we hebben nog maar heel eventjes (2 dagen hihihi)
Dat wordt hard oefenen Daphne. Nou soms snapt hij het hier wel hoor....maar dat is met vlagen en niet op het juiste moment haha! Balen dat je geen werk meer hebt maar geniet maar lekker van je zwangerschap en de rust die je nu hebt! Is erg belangrijk en die 9 maanden zijn zo weer voorbij.
Ja zit al weer bijna op de helft joh... As vrijdag de 20 weken echo (en dan die woensdag daarop, of te wel over 1,5 week ben ik op de helft).. oke de helft, als ik gewoon een normale zwangerschap ga meemaken, want denk dat ik er al over ben
@Daphne: rare voorkeuren heeft Sam hoor, met haar kattebrokje. @runner: Ron kon Jarissa lastig ophalen. Is voor hem zeker een uur rijden. En hij dacht dat ie in die tijd mij wel zou bereiken. @Bab: fijn dat het goed gaat met Luuk. Mn merrie rij ik nog niet. Werk aan de hand met haar. Alhoewel dat nu ook weer tegenvalt. Alles was vandaag bevroren. Ik ben klaar met mn knip en plak werk van onze bevallingslijst. Heb al mijn eigen highlights uit dat topic in de tekstverwerker geplakt. Nu heb ik mn eigen zwangerschapsdagboek. Vandaag was mn moeder er. Moeilijk hoor, om niets te zeggen. Maar ik vertel het liever als mn vader er ook bij is.
pff, vanacht een zware nacht gehad. We zaten gezellig te kletsen (ja dat gebeurd hier ook nog echt wel, gelukkig) en uiteindelijk lagen we rond half 2 op bed. Dus ogen dicht en pitten maar. En om half 3 werd Sam wakker, dus ik ook. Speen in d'r mond, muziekje aan, en slapen! Om 10 voor 3 was het alweer huilen, en dat ging dus zo tot 6 uur! door. We (ja Mark werd ook wakker, toen ik er niet meer tegen kon en beetje kwaad werd ) zaten rond half 6 met z'n 3en beneden. Sam heeft nog een hele fles op. Heb haar luier verschoond, heb dentinox gedaan en uiteindelijk ook nog een paracetamol gegeven, ik had er echt genoeg van. En om half 10 vanochtend was ze weer wakker. En nu ben ik echt gebroken (mark ook). Bah bah! Heb nu een kopje thee en denk dat ik daarna eventjes mijn bed in duik. Mark zei al, als ze vannacht weer zo loopt te etteren (het is namelijk ook echt aandacht vragen, en niet alleen dat er iets is, ze gooit de speen op de grond, dan wacht ze eventjes op reactie, als die er niet komt gaat ze roepen, duurt dat te lang dan gaat ze huilen tot je op haar kamer komt en dan gaat ze lachen , en negeren heeft geen zin nu)
@ Daphne, tjee slopend zo'n nacht... Ted heeft ook al de kattenbrokjes geproefd. Vond dat ie daarna ook een beetje als een katje rook/ruilte Hoop maar dat jullie vvond een betere nacht hebben. @ Pendrag, daar was ik ook mee bezig. Helaas is onze computer toen gecrashd... zucht... moet er eigenlijk nog een keertje aan... De hiep hiep hoera hebben we al teveel geoefend... Nu doet ie het niet meer... denk dat ie stuk is... @ runner leuke kaart! wat een schatje! De onze komt eraan!
vandaag naar de gyneacoloog geweest, ben nu 30 weken zwanger, ons mannetje word geschat op 1438gram gewicht nu, doe er nog een halve kilo bij en je hebt het geboortegewicht van Harco, de dokter zegt dat ze zeker is dat ons tweede zoontje zeker en vast groter gaat zijn dan Harco, maar ik blijf toch wel wat bang afwachten, nu ja zolang hij maar gezond is als onze Harco ben ik al heel blij. Het gaat vlug hoor, vorig jaar kon het niet vlug genoeg gaan en nu vliegt de tijd voorbij, maar ja je hebt geen tijd om erbij stil te staan he, die kleine mannekes die houden ons goed bezig he. Ik wens iedereen hier al een zalig kerst en een gelukkig nieuwjaar.
@Pendrag: aan de hand werken is ook leuk toch? Balen van de bodem als het zo koud is he? Mijn vriendin ging zondagmorgen met een van haar paarden een buitenrit maken maar bij het eerste heuveltje bedacht meneer al dat het wel eens tijd was voor een flinke bok. Ze was er niet op bedacht en vloog er keihard af, ligt nu in het zh met een gebroken rug.....Echt heel zielig. Ga vanavond even bij haar kijken. @Daphne, jee al bijna op de helft! Dat gaat snel zeg! Voel je je wel goed? Hoevaak moet je op controle? Gaat dit een gewone bevalling worden of weer een ksnee of is daar nog niet over gesproken? Bij ons zal een volgende keer zeker weten een ksnee worden dus vandaar dat we ons verlangen nog even uitgesteld hebben. Mijn gyn. heeft me op het hart gedrukt om echt een jaar te wachten dus dat doen we trouw... @Liefje: Fijn dat hij zo goed groeit! Heb je alles al op orde vwb kinderkamer? Je hebt nu alles dubbel nodig? Heb je een tweelingwagen? Hoe oud is Harco als zijn broertje komt? Voor jou ook de beste wensen! Hier gaat het nog steeds lekker. Alhoewel Luuk vanmorgen jammerig was. Denk dat hij van slag was want hij was pas om 7 uur wakker (ipv 5 uur hihihihi). Ligt nu alweer sinds 9.45 uur in bed en slaapt meestal tot over 12. Ben benieuwd. Straks nog even fysio en daarna lekker naar buiten. Het is koud maar wel lekker weer!
Marjanne, wat vond je van de tekst op de envelope? Hihi. Ik wist jullie naam niet meer. Liefje, gaat idd snel zeg! De hoeveelste was jij ook al weer uitgerekend? Jullie ook fijne feestdagen! Daphne, oei, klinkt niet fijn! Vannacht beter geslapen? Pendrag, hoeveel bladzijdes zijn het geworden? Bab, hoe was het kerstdiner? Lekker gegeten? Ik heb ook eindelijk wat bij kleertjes.com besteld. Hopelijk komt het vandaag binnen. Was wezen winkelen hier maar ik kon nergens een leuk kerstoutfit vinden onder de 50,-. Nu dus een zwart broekje + blouse van pointer besteld. Nu maar afwachten of het ook net zo leuk is in het echt.
@Runner: Kerstdiner was heerlijk. Heb leuke dingen voor in mijn kerstpakket uitgezocht..oude balsamico`s, olijfolie, 3 glazen potten op elkaar met azijn erin, kookboeken...echt heel leuk. Ik vind de kleertjes van kleertjes.com altijd erg mooi, vallen niet vaak tegen. Ben benieuwd. Welke maat draagt Ruben nu?
@Lente, dank je wel! @Bab, de gyn wil eigenlijk gewoon gaan voor een natuurlijke bevalling. Moet eerlijk bekennen of ik het daar mee eens ben (ben echt zo bang voor natuurlijke bevalling, en daarom wilde ik vroeger serieus geen kinderen) Ik moet nu elke 3 weken, en dan vanaf maandag om de week, en dan over paar weken elke week. Dus wel veel vaker controles. @Runner, ze heeft ietsie beter geslapen. Werd nu om 4 uur wakker, en heb al snel een fles gegeven (helemaal op) en daarna in bed gelegd, heeft ze nog een uur zitten kletsen, en spelen denk ik. Toen begon een buurmeisje van een paar deuren verder te huilen, en die laten ze dus gewoon een half uur huilen. Vond ik niet prettig. En dan nu de boel opruimen, hebben flink wat taart in huis. En vanaf 16 uur krijgen we visite. Sam heeft vandaag haar nieuwe LIEF! outfit aan, echt helemaal geweldig . Of ze het door heeft dat ze jarig is? Denk het niet, maar ja... het huis is wel versierd. Maar 1 jaar alweer geleden zeg, pfffffffff (oke, precies 1 jaar geleden had ik nog geen flauw idee dat ze geboren zou worden hoor) Tot later xxxxx
Oh Daphne....*schaam*schaam*schaam*....Was vergeten dat het alweer de 18e is vandaag! Bij deze alsnog gefeliciteerd! Wat gaat de tijd snel voorbij he? Alweer 1! Ik wens jullie een hele fijne dag vandaag!
@ daphne GEFELICITEERD met sam! alweer 1 grote meid. een hele fijne dag toegewenst van ons liefs rianne
Helemaal vergeten vanmorgen. Daphne, gefeliciteerd met Sam haar 1e verjaardag! Wel een foto laten zien hoor in Sam d'r nieuwe outfit! Hieper de piep... Hoera! Bab, vanmorgen heb ik Ruben z'n lades weer helemaal uit gezocht. Maat 74 eruit en maat 80 erin, hihi. Heb nog steeds de kleertjes niet binnen.... Balen...
Kleine Sam, gefeliciteerd! Hier minder nieuws; Gyn belde dat de operatie niet geslaagd is. In lab bleek dat de cellen erg onrustig zijn en dat de snijrand niet schoon is. Dus ik moet binnenkort weer en misschien een zwaardere operatie. Het goede (?) nieuws was dat het nog geen kanker is en dat ze niet meteen mijn baarmoeder eruit halen. Ik moet 4 jan. op gesprek in het ziekenhuis, bah bah bah. Groetjes Lisette
Oei Lisette, dat klinkt niet lekker...! Das toch idd wel goed nieuws dat het iig géén kanker is? Heel veel sterkte en een knuffel vanaf deze kant! X
@Daphne: van harte gefeliciteerd met SAM. Jeetje, die kanjer is gewoon jarig vandaag! Heel veel plezier en showen he, die foto's in haar Lief! outfit. @Bab: ja, niets aan die bevroren bodem. Verder bevalt werk aan de hand in deze fase van haar africhting erg goed. Wat een ellende zeg van je vriendin. Die is lelijk gevallen. @runner: ik geloof tegen de 100 bladzijdes, hihi. Bestelling van kleertjes.com bevallen mij ook altijd goed. Snelle levering, ziet er altijd keurig uit. @liefje: gaat ook al weer hard bij jou. Jullie ook fijne dagen. @Lisette: getsie meid. Dat is geen leuk nieuws. Bah, je had vast erg gehoopt dat je nu klaar zou zijn. Nu toch weer onzekerheid. Heel vervelend. Veel sterkte meid! Het klinkt gelukkig wel zo dat je er op tijd bij bent. Misschien een schrale troost maar o zo belangrijk. Hier is de vermoeidheid in alle hevigheid toegeslagen. Pff, kan echt etmalen achter elkaar slapen voor mn gevoel. Straks (weer) vroeg op bed. Morgen vrij zonder verdere afspraken dus lekker uitslapen en rustig tutten en frutten.