Het is Jente met een 'j' haha Maar ook namens mij allemaal Hartelijk GEfeliciteerd met de geboorte van jullie kleintjes! Gaat hard zo he 3 op 1 dag ..
Wauwww Judith, wat lijkt die kleine man op jou zeg! Super! Hoe gaat het met de bv bij jou? Ik heb nu behoorlijke stuwing maar verder gaat t goed!
Ja alsof ie nooit anders heeft gedaan dan op de foto gaan he @Maisy: Leuk als iemand zegt dat ie op mij lijkt Ik heb minder last van stuwing dan jij. Ik heb toch besloten fles te geven ipv borstvoeding..vandaar.. Hoe gaat het met jouw knul?
O ja, ik vind ook dat ik hier hoor hahahahaa. Omdat we dalijk met gecorigeerde leeftijd gaan werken, is ons meisje van 25 februari. @Maisy, heb jij bij je princesjes ook borstvoeding gegeven? Ik merk dat ik nu nog steeds soort van stuwing gevoel krijgt bij het kolven en bij het voeden (jaja ik heb nu voedingen gegeven!), is dat normaal?
Hier gaat het goed! Er was even paniek omdat hij niet binnen 24 uur poepte maarre gister heeft ie dus gewoon 8 luiers achter elkaar volgebout haha Jammer joh van de bv maar je moet zekers doen waar je je het fijnst bij voelt, ik had ook eeeeventjes met die naweeeen zoiet svan sjezus trek ik dit wel, maar goed die naweeen zijn weer voorbij gelukkig en de borstvoeding loopt super, hij heeft zich vannacht alleen elk uur gemeld , maar we zijn druk bezig met een ritme. Ik word alleen helemaal lijp van die kraamzorg hoor, ze is heel lief, echt waar maar ik heb 60 uur toegewezen gekregen, mijn GOD want mijn familie is er ook veel en vriendinnen ook, ik ben er eigenlijk onrustiger van ondanks dat ze heel veel helpt in huis, qua slapen enzo doe ik echt niks nu, maarja voor mijn eigen gevoel is ghet volgende week als iedereen weer opgezout is weer rustig en dan heeft zij wel alles mooi aan kant gemaakt natuurlijk.
@daphne, bedoel je niet dat toeschietreflex? Beetje vervelende prikkels in je borsten als je begint met voeden?
Hoi meiden, helaas gaat het niet goed met Benthe. Voor meer informatie kunnen jullie even lezen bij juli-mama's. Liefs en iedereen nog van harte gefeliciteerd!
Wat naar voor Annemarie en Jason Wens ze maar heel heel veel sterkte! Gemakshalve hierbij de link naar het bericht van mvjanelle: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... ht=#717479 Groetjes, Wendy
@maisy, 8 luiers vol.. zou die je vorige berichtje hebben gelezen? @daphne, hey je geeft nu dus live BV? @mvjanelle, Heel veel sterkte met de kleine Benthe.. wat fijn dat je door ronald mc donald nu toch dicht bij kunt zijn! Hoe is het met de andere mama's
Ik kreeg net deze mail van Annemarie: Heej Linda, Met Benthe gaat het heel slecht! Het gesprek met de artsen was heel zwaar, ze gaan het 10 dagen aan kijken is er geen verbetering moeten ze de behandling stoppen en zal Benthe het niet overleven! Hij is zelfs bang dat het eerder mis kan gaan en we moeten ons nu dus voorbereiden! Benthe had net wat minder koorts dat was dan wel een heel goed teken en betekende dat ze dus nog wel aan het vechten is en er wel kanssen zijn dat het goed komt! Ik ben echt helemaal kapot alsof alle energie uit mij is gezogen en je staat er naast en kunt gewoon helemaal NIETS doen! Zon klein mensje zien lijden en dan nog je eigen kind! Zou jij aan de meiden op zw.pagina willen zeggen dat ik het fijn vindt dat ze met ons meeleven ,, Ik probeer jou op de hoogte te houden zodat jij de meiden daar ook op de hoogte kunt houden. Liefs Annemarie
@annemarie, bedankt dat je ons op de hoogte houdt! Maar wat vreselijk zeg.. wens ze maar heel veel sterkte! hier wordt heel hard geduimd!