Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Daphne, van harte gefeliciteerd met Sam! Alweer 1 jaar... tjee

@ Pendrag, vervelend die vermoeidheid, dat kan ik me nog als te goed herinneren. Kom je een beetje aan je slaap?

@ Lisette, dat klinkt niet zo goed. Hoop maar dat het de volgende keer beter gaat en dat alles schoon is. In ieder geval een dikke knuf! (dacht dat je em wel kon gebruiken)

@ Liefje, het schiet alweer op bij je! Gaat alles goed?

@ Runner, dacht wel meteen dat ie van jou was! hihi

2. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Runner: Hier ook al veel maat 80 in de kast. Neem elke keer met weemoed afscheid van het maatje wat te klein wordt...

@Lisette: Gatsie zeg! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen of schrijven. Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte en beterschap en hoop dat je het snel achter de rug hebt!

@Pendrag: Arme jij! Zo moe, en ook nog een kleine meid van 9 maanden! Hopelijk ben je snel door die eerste moeilijke weken heen!

@Daphne: We zijn enorm benieuwd naar sam in haar Lief-outfit!

Luuk heeft vandaag een kerstontbijt gehad op het kdv. Hij heeft een hele leuk tas mee naar huis gekregen met zelf gemaakte papierenkerstballen. Ook hebben ze zijn vingerafdrukjes op kerstballen gemaakt, echt heel schattig! Hij wordt dan al echt groot hoor. Heeft genoten van zijn krentenbol en chocoladekoekje. De geluksvogel mag vrijdagmorgen nog een keer het ontbijt mee-eten!
    Heb vandaag het kerstpakket gekregen, zaten leuke en lekkere dingen in! Ook een leuk cadeau van het kdv gehad omdat ik in de OR zit!

3. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    Bab28: ik ben deze week pas begonnen om voor ons tweede zoontje alles in orde te brengen, de doopkaartjes zijn besteld, kleding moet ik niet nieuw kopen want hij kan de kleertjes van zijn broer aandoen.

Na nieuwjaar gaan we de doopsuiker halen en de tweelingbuggy kopen, wat betreft zijn kamertje krijgen we het bedje en de commode als cadeau van het ziekenfonds hier.

Als alles normaal gaat zoals het moet zal Harco een aantal dagen jonger dan een jaar zijn als zijn broertje erbij komt.

4. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    @lisette, getsie zeg. En wat verevelend dat niet alles in 1 keer goed is weggehaald en je nog n keer moet. Alvast suces met je gesprek 4 jan. *dikke knuffel*

@Pendrag, hopelijk is de vermoeidheid snel voorbij

@Daphne, had je nog foto's van Sam der verjaardag?

@runner, Ook hier bijna allen 80. Was al een tijdje.... maar dan alleen omdat anders der buikje en billen er niet inpastte :) En nu zit het weer iets ruimer (niet meer zoveel aangekomen omdat ze ziek was geweest) en groeit ze weer in de lengte.

Zo lief trouwens Marije heeft van de week 3 x gezwaaid, zo lief, smelt je echt bij weg.

Ze heeft ook 2 x kesrtlunch gehad op het kdv, ze vond het fantastisch, gezellig met alle kindjes eten.
    Gister had ze ook voor het eerst met ons mee gegeten, aardappels met bietjes, erg goed gegeten voor de eerst keer (zou ongeveer 1/2 potje zijn)
    Vandaag weer mee laten eten.... ( zo trots).... hele bord met andijvie stampot op :) :)

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
  6. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen

En hier een waar je de outfit kunt zien :D

7. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    wat is ze toch een schatje, mooie kleertjes aan :)
    Had ze een stukje taart of cake met slagroom oid?

8. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ach, wat zit ze lekker te peuzelen! :)
    Erg handig dan ook zo'n slab. ;)

Super cute ook haar outfit!
    Is dat nou een jurkje?

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    is idd een jurkje met truitje en broekje eronder, en ze had een stukje van de foto taart.

O ja, vandaag naar consultatiebureau geweest, en ze mag nu over op de halfvolle melk, en ze mag nu alles eten....
    En we zijn gewaarschuwd voor haar pittige karakter, het viel de wijkverpleegkundige meteen op. Die had echt zoiets van je hebt je handen vol aan deze tante, maar ja dat wist ik al hihihihi.

10. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    daphne leuk pakje!

een eigen stukje taart voor haar hihi dat ben ik ook van plan bij maureen als zij een jaar word!

is ze flink verwent op haar verjaardag?

liefs rianne

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Rianne, ze is echt verwend ja. Best wel veel speelgoed gehad. Genoeg voor de komende tijd in ieder geval.

En nu heb ik een zware avond, want mevrouw kan/wil niet slapen. Dus die is al meer dan een uur aan het huilen. Ben al paar keer boven geweest, maar ze wil niet. Het is ook veel te warm op haar kamer...

ff tussendoor krijg ik een hartverzakking.. want een van onze katten ligt lekker op de vensterbank te relaxen en ineens springt ie op (met hoop kabaal) en vliegt naar buiten, zal wel iets hebben gezien. En ik ben geschrokken... grrrrr en wordt al helemaal gek van Sam.

Vandaag de 20 weken echo gehad, en Sam krijgt een zusje. Het wordt waarschijnlijk een klein kindje met lange benen.

12. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Gefeliciteerd!
    Wat leuk, nog een dochter. :)

13. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    He Daphne, wat leuk weer een meisje erbij! Wat een bijzondere gedachte dat (kleine) Sam al grote zus gaat worden! Groeit jullie kleine meisje wel goed of ligt ze iets onder lijn qua groei? Hoe gaat het verder met jou nu?

Het wordt eentonig, sorry.....Luuk is weer! ziek! Hij is enorm verkouden, hoesten en hele rode wangetjes. Heeft ook slecht gegeten (alleen 2 flessen melk en danoontje). Sneu hoor! Hoop dat het met kerstmis weer over is!
    We hebben onze (dek) kater weer terug! Hij is een maand op s*xvakantie geweest bij een knappe poezendame maar helaas is er weinig gebeurd. We vermoeden dat hij homo is, hij is echt een enorme softy en weet totaal niet dat hij mannetje is. Helaas is hij wel vaak onzindelijk momenteel en ik baal er enorm van. Weet niet zo goed wat met hem te doen! Jammer, want hij is prachtig! Maar als hij zo blijft doen dan zal ik hem of castreren of een ander huis zoeken...

14. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    hihihi, bab, een homo kater :D Nee, wij hebben hier wel een angstkater, tenminste, wanneer het hem uitkomt.
    Een luie poes, en dan nog twee avonturiers..

15. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Heb jij er dan 4 rondlopen? Pfff...wij hebben er 3, en dat is al volle bak. Hebben ook nog een hond erbij! Maar hij is echt homo hoor. Althans, elke man weet toch wat hij moet doen als een vrouw hem aantrekkelijk vindt? Nou hij niet, het liefst rent hij heel hard weg! Hij is wel keilief van aard hoor, zou nooit iets stouts doen. Volgens de dierenarts is hij ook klein geschapen! Zou het daar mee te maken hebben?

16. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    @ Daphne, HOERA, Sam krijgt een zusje :)
    @Bab, ha ha, s*xvakantie, en in die hele maand niks gedaan, tje dan echt een homokat, hihi, Hebben wij er ook een van, maar dat komt omdat ie zo van rose houdt.

17. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Daphne: wow een meid erbij. Leuk joh. Fijn dat de echo verder ook goed was.

@Bab: tja, weinig te beginnen met een homokater volgens mij.

Hier verder weinig te beleven. Alles gaat goed. Jarissa zit volgens mij midden in haar sprongetje. De eerste die ik zo duidelijk bij haar merk. Jengelig en voor haar doen huilerig. Veel knuffelen, dan gaat het goed.
    Vandaag hier grote schoonmaak op het programma. Het huis ziet er niet uit en ik moet nog 26 wassen wegvouwen.

18. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Pendrag: Arme jij! Hier is het huis schoon gelukkig! Gaan zo naar Nijmegen, schaatsen met vrienden. Luuk is een inhaalslag aan het doen vwb slapen (slaapt al ruim 2 uur nu!) en gaat gezellig mee als hij wakker is. Daarna pannekoeken eten bij vrienden en spelletje Catan spelen!
    Verder ook weinig te vertellen. Oh ja, onze eigen poes Lou, nu 8 maanden, heeft last van haar kittenkrolsheid....Helaas doet James er weinig mee, hij is echt homo hoor! Jammer want hij zou als dekkater gaan fungeren...We hebben een tijdje goede hoop gehad maar die is echt vervlogen...

19. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    @ daphne wat leuk zeg nog een meisje erbij!

@ bab zoals ik lees is er geen twijfel meer mogelijk en is het tijd dat hij uit de kast komt! hihi

@ pendrag is het nog gelukt met de grote schoonmaak en was vouwen?

wij hebben een nieuwe auto ( alweer )de vorige hebben we nog geen jaar gehad. liep hij al niet meer. dynamo en koppelingsplaten kapot :confused: :evil: dus die maar weer verkocht. nu hebben we een fiat marea! wat een heerlijk ding zeg. groot en rijd enorm lekker. kan alles van maureen er in kwijt!

hier gaat ook alles zijn gangetje. maureen haar 4e tand is er door en 5,6 en 7 komen er nu ook aan. arm ding!

ben weer aan het werk. zou bij een vriendin gaan kramen. die was 15 januari uit gerekend maar hij besloot 16 december te komen! ze heeft een zoon genaamd jairo! hij ligt nu nog in het ziekenhuis maar hopelijk komt hij gauw thuis. het werken gaat goed. kan het wel aan.

nou ik ga weer op de bank hangen. spreek jullie snel

liefs rianne

20. kristel

kristel Niet meer actief

Ik kom weer eens om de hoek kijken. Leuk om weer even te lezen hoe het met jullie gaat. Sommigen zijn lekker aan het zwangeren.

Daphne: Dubbel gefelictiteerd: Met jullie aankomende meid (die hopelijk nog 20 weekjes volhoudt) en met de verjaardag van Sam. Ze had mooie kleertjes aan.

Lisette: Wat een nieuws zeg. Veel sterkte.

Hier gaat alles prima. Silke blijft een fijn poppetje (nu 6500 gram). Ze draagt allerlei maten, maar 68 zit haar nu het best. Ze eet daarentegen alles en goed. Ze begint nu ook veel na te praten (mama, papa, dada, aai ..). Ze blijft erg actief. Ze staat nu soms los, loopt aan 1 hand en als de keukendeur open gaat, zit ze een paar minuten boven. Gelukkig is ze nog niet van de trap gevallen. Verder valt de ondeugendheid erg mee. Ze heeft nog geen kerstbal kapot gemaakt, maar kijkt er regelmatig verwonderd naar. Telkens als ze iets doet en ik haar naam roep, kan ze op 3 manieren reageren: of ze lacht en zwaait naar mij, of ze kijkt me aan en geeft een luchtkusje of ze kijkt me aan en schudt haar hoofd :) . Ze is echt om op te vreten. En als je "klap eens in je handjes" zingt, klapt ze mee, en als je hieperdepiep roept gaan de handjes de lucht in.

Alleen die nachten ... zucht ... ze slaapt nog steeds niet door.... ach, overdag maakt ze het weer goed met haar schattige karakter.

Iedereen hier fijne feestdagen!

Deel Deze Pagina