Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Noord hollands Dagblad :)

2. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Marije maakt sinds een paar dagen klak geluidjes met haar mondje, doen jullie kindjes dit ook?
    Vind het zo grappig. :)

(ha ha, lijkt wel of ik niets anders doe dan hier op het forum zitten vandaag :) mannetje is thuis dus heb even tijd)

3. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Jodi: Heel herkenbaar die klakgeluidjes. Luuk doet dat ook al een tijdje, heel trots dat hij dan is als het hem weer lukt om te klakken! En hij neemt ons tegenwoordig ook in de maling! Als wij serieus moeten hoesten gaat hij eventjes daarna heel overdreven zitten kuchen. Wat een donderstraal he? Leuke foto van jullie verhaal zeg! Het blijft een bijzondere gebeurtenis!

@Pendrag: Fijn dat je deze keer minder last hebt van je zwangerschap. Ik denk dat het een jongetje is;)!

@Daphne: Ik ben op dinsdag en donderdag thuis...Had het ook gehoord van het cwz! Hoef er gelukkig pas over 1 maand te zijn!

@Runner: Lekker dat het beter gaat! Nu hopen dat hij er geen last meer van krijgt!

Hier verder een vrolijk, niet-ziek mannetje! Oh wat wordt hij toch ondeugend. Ondanks dat hij niet kruipt of staat komt hij toch op de plekken waar hij wezen wil. Hij rolt/draait zich er naar toe. Toen straks was hij heel ondeugend naar de salontafel gegaan en was met de onderzetters aan het spelen. Toen wij kwamen kijken begon hij heel hard te schaterlachen.
    Vandaag bij Ikea, Makro, Praxis en Karwei geweest en Luuk heeft zich voorbeeldig gedragen. Lekker geslapen in de wagen en vrolijk in de karretjes gezeten. Dat vind hij echt fantastisch!

Wanneer staat ook alweer de lunch gepland? De 19e toch? Wie komen er allemaal? Denk dat het ons deze keer gaat lukken om te komen. Lijkt me wel heel erg leuk! Ga mijn best doen.

4. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Runner, hoorde idd dat onze kaartjes bij sommige nogal vertraging hebben gehad :(
    De meeste hebben em de 24e gehad, maar m'n vriendinnetje kreeg em pas gisteren. Heeft de kaart er maar 2 weken over gedaan. Valt mee toch! ;)

enne ff over de oliebollen... ik weet zeker dat we in Egmond de lekkerste oliebollen bakken!
    We kunnen wel een weddenschap aangaan...
    Laten we onze forumvriendinnetjes de bollen testen, we sturen ze gewoon op.
    En als de post er maar 2 weken over doet weten we zeker dat ze in uitstekende staat bij iedereen terecht komen. hihi
    Maar als jullie in de buurt zijn, mogen jullie ook een bolletje komen halen hoor :)

Vandaag toch weer wat stoms, was net tegen m'n vriendinnetje aan het vertellen dat Ted nog steeds 2 tandjes heeft. Kijkt zij eens even goed en wat blijkt... nummer 3 was er ook al een tijdje :oops:

Kadootje voor schoonmoeder is gelukt, we hebben een nieuwe huistelefoon gegeven, ze was er erg blij mee.

Ik stop ermee voor vvond, ga lekker bankhangen en dan lekker slapen.
    Morgen weer een drukke oliebolbakdag.

5. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Marjanne, das goed, ik ram ze wel even plat en prak ze in een envelopje.
    Moet goed komen. :)

Jodi, Ruben maakt dat geluid ook regelmatig.
    Vaak hangt daarbij ook zijn tong uit z'n mond. :)

Bab, lunch is idd de 19e.
    Pendrag, Daphne, en ik sowieso.
    Annelies ws ook. (Die heeft het verder bedacht. ;) )
    Cellie moest nog kijken en Maisy dacht er geloof ik ook nog over na.
    En van onze 2 zusjes weet ik het eigenlijk niet.

Ruben kan ook al zo lekker donderjagen.
    Kruipt ie naar de cdtjes, kijkt ie je vragend aan, dan word er al 'nee Ruben' tegen hem gezegt.
    Schud ie driftig nee, wacht net zolang tot we niet meer kijken en zit ie er alsnog aan. :)

Meneer ligt nu gelukkig alweer te pitten.
    Ik ga zo even koffie/thee zetten en een film in het apparaat gooien.
    Morgen lekker een dagje shoppen.
    Ons kerstenvelopje opmaken. ;)

6. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Leuke dag voor de boeg Runner! Heb je al een leuke bestemming gevonden? Wij gaan morgen alvast het oude jaar uitwijden met vrienden (zijn maandagavond bij andere vrienden uitgenodigd). Dus morgen al lekker aan de oliebollen en lekker avondje catannen (even onderbroken door boer-zoekt-vrouw!).

Grappig he dat ondeugend zijn? Luuk is ook al enorm duidelijk in zijn nee! Enne sinds een week kan hij gelukkig ook ja knikken! Pfff, dacht dat hij dat nooit ging doen! En je kunt goed merken dat de hiep-hiep-hoera veel geoefend is want hij zit te pas en te onpas met zijn armpjes in de lucht te wapperen! Echt heel schattig!

Leuk hoor, hopen dat er nog meer komen met de lunch. Lijkt me gezellig om elkaar eens "live" te zien!
    Filmpje-kijk-ze alvast!

7. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    volgens mij kan ik de 19e, nog even checken met mijn man. maar lijkt me wel weer leuk.
    Weer in zeist?

8. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Het is voor mij moeilijk om nu al te kunnen zeggen of wij de 19e kunnen...
    Neem het natuurlijk wel mee met de planning. ;)
    Jullie horen het nog!

9. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Ik ben er wel hoor op de 19e :D
    En het is nu toch in Utrecht in Kidzcity? (Overdekte speeltuin)
    Zou wel leuk zijn als we met meer dames zijn dit keer. Maisy twijfelt erg of ze mee gaat, ik doe nog wel zooo mijn best :D

10. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Dit keer idd in kidz city,
    hoeven de kleintjes niet stil te blijven zitten. ;)
    Zou wel gezellig zijn als je er weer bij bent Jodi,
    neem je je man dit keer weer mee=
    Was zó gezellig de vorige keer, whahhahaha! (grappie)

Net in noordwijk wezen shoppen saampies.
    Ruben afgegooit bij m'n schoonouders.
    Heb 3 nieuwe truien, was wel nodig.
    Roon heeft een nieuwe broek en ook een trui kunnen scoren,
    wij weer helemaal blij. :)

11. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    meiden. alles goed met jullie?
    Zo te lezen hebben jullie erg gezellige dagen gehad allemaal. Wij ook! Kleintje weer vreselijk verwend en dat zo vlak voor de verjaardag. Ze komen er aan he (goed Sam is ons voorgegaan!). Zijn jullie ook zo trots?

Hier ook een kleine dondersteen, ze begrijpt het heel goed wat nee betekent en kan dan aardig boos worden. Het is een ondernemertje ook, kan niet stilzitten. Vind het dan ook niet leuk meer om te gaan wandelen of winkelen (tenzij ze in het karretje mag). Dat is ze snel zat dat stilzitten. Gaat thuis ook overal naar toe.
    En ze gaat steeds vaker los staan, ook uit zichzelf. Zo knap. Stappen aan de hand gaat ook steeds beter, we gaan nu echt richting lopen.

Wij zijn net ook wezen winkelen, nieuwe spijkerbroek gekocht. Was ik ook wel weer aan toe. Heb me er maar bij neergelegd dat ik mijn oude nooit meer aankan :( Ach, goede reden voor een nieuwe spijkerbroek ;)

19e gaan we proberen, moet er even goed over nadenken aangezien ze stilzitten dus echt NIETS vind, dus ook niet 45 minuten in het autostoeltje. En dat is dan best lang met een mopperend/huilend kind. Wil wel, maar denk er nog even over na hoe ik het kan aanpakken.

Alvast een fijne jaarwisseling allemaal!

12. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    hoi hoi
    Hier alles okido, zo te lezen, de eerste verjaardag is weer voorbij. Wat schattig, die van Rik komt in zicht, 27-1 heb er nu al zin in. We hebben s'middags dan een kraamborrel, op zich wel jammer maar ja.

Verder hier, ontzettend druk gehad, moest ook mega veel werken, maar nu zit ik te genieten hoe ons menneke over de vloer naar snoeren opzoek is . Geweldig. we hebben een leuke kerst gehad en nu op naar het nieuwe jaar.

Alvast voor iedereen GELUKKIG EN GEZOND en misschien ook VRUCHTBAAR 2008!
    dikke kus van linnie

13. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Hier nog steeds ziekte. Ik ben zelf erg beroerd. Zo gammel als wat, duizelig, beetje misselijk en vooral enorm hoesten. Jarissa hoest ook nog maar is al wel enorm opgeknapt. Ron is nu ook snotterig. Jarissa heeft haar ritme nog niet gevonden. Vannacht van 2 tot 5 heeft mevrouw gegeten en gespeeld. Tja, leuk is anders! Maar vandaag ging het alweer wat beter. Morgen een uurtje werken en dan naar de gyn. voor een echo. Ben erg benieuwd!

14. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    succes vandaag Pendrag, spannend!

15. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Heel spannend Pendrag, maar ook veel plezier!

16. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Pendrag, ben benieuwd hoe het is gegaan vandaag!

17. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Oei spannend pendrag!
    Succes en laat ons snel wat horen! :)

18. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    wow Pendrag,
    Ik had het mooie nieuws nog niet gehoord.
    Spannend!
    succes
    x linnie

19. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    ik wil iedereen alvast van hier uit een goed uiteinde wensen en veel geluk en liefde toewensen in 2008

GELUKKIG NIEUWJAAR!

LIEFS RIANNE EN MAUREEN

20. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    he meiden,

hier iedereen weer opgeknapt! Sofie heeft wel haar eigen willetje ontdekt maar is nog steeds een lief, rustig kindje. Ligt nu lekker haar boek te "lezen" in de box. vanavond lekker knallen (heb voor 40 euro vuurwerk, weegt echt kilo's !).

Ik kom ook de 19e hoor!

FIJNE JAARWISSELING!
    Dikke zoenen Lisette

Deel Deze Pagina