Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Lisette: leuk dat je ook komt! De harde kern is er weer, haha. Hier ook een duidelijk eigen wil, jeetje. Maar leuk om te zien en mee te maken.

Echo was vandaag goed! Vruchtje zit in mn baarmoeder, hartje klopt en grootte klopt met de zwangerschapsduur. Vooraf voelde het heel goed maar vanochtend was ik me toch een partij zenuwachtig! Was van ellende al om 8 uur op kantoor. Tot half 10 gewerkt en toen naar het ziekenhuis. Gelukkig met een prima uitslag. Vanwege mn bloeddrukmedicijnen wil de gyn. dat ik vanaf week 20 regelmatig bij de gyn. kom voor groeiecho's. Tot die tijd kan ik naar de vk. En ik moet ook in het ziekenhuis bevallen. Maar dat wil ik toch al. Moet alleen nog uitzoeken in welk ziekenhuis ik dan onder controle wil komen te staan. Ben nu in Heerenveen geweest (daar kwam ik ook toen het zwanger worden niet wilde lukken). Maar de vk hier werkt samen met Drachten en Assen. Assen is de vorige keer erg goed bevallen maar is steeds zo'n eind rijden. Nou ja, nog tijd om over na te denken. 30 januari krijg ik mn termijnecho. Jippie!

Meiden, voor jullie, de beebs en mannen allemaal een heel goed uiteinde en een fantastisch 2008! Geniet van elkaar.

Ron was vanochtend zo blij dat ie vuurwerk heeft gekocht om te vieren dat we weer zwanger zijn. Net alvast 1 pijl afgestoken. Volgens mij gewoon om een reden te hebben om zo'n vieze stinksigaar te roken.

2. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Gefeliciteerd Pendrag! Genieten!

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Pendrag, gefeliciteerd met jullie fantastische echo!

Ook namens ons.
    Een Happy New Year!!!!
    En pas op voor julie vingertjes. ;)

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Pendrag gefeliciteerd met jullie mooie echo! En veel plezier met het nieuws rondbazuinen :D

En aan de rest van jullie allemaal, knal je vingers er niet af! En een heel gelukkig en gezond 2008

5. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    GELUKKIG 2008 ALLEMAAL

6. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    Pendrag: fijn te lezen dat je echo goed was! Geniet ervan en gelijk heeft ie dat ie een vuurpijl afschiet op het goede nieuws :D

7. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Das fijn Pendrag :) zo'n mooi echo. Echt wel wat vuurwerk waard :)

Gelukkig Nieuwjaar Allemaal :)

8. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    gelukkig nieuwjaar!

liefs rianne

9. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!

Vandaag mn schoonouders vertelt. Volgens mij waren ze blij.

10. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Gelukkig nieuwjaar allemaal! Dit gaat vast weer een heel mooi jaar worden voor ons allemaal (en al helemaal voor alle zwangere mama`s!).

@Pendrag: Wat een goed nieuws dat de echo er goed uitzag! Ik vind het een geweldige reden om een vuurpijl voor af te steken!

Wij hebben gisteren o&n helaas thuis moeten vieren. Luuk tobde alweer een paar dagen met koorts, jammeren, krijsen en verdrietig zijn. Hij zat weer veel aan zijn oortjes en wil niets eten/drinken en heeft diarree. Gistermiddag toch maar even naar de HA geweest en die heeft zijn oortjes en keel nagekeken. Hij hikt nu tegen een oor- en keelontsteking aan. Arm ventje, hopelijk begint 2008 wat beter voor hem!

Ik kan helaas de 19e niet mee. Had die datum al vastgezet in mijn agenda...Kregen we gisteren een uitnodiging van een feest van vrienden. We kunnen het niet maken om niet te komen. Oh, ik baal zo. Zou jullie graag eens in het echt willen ontmoeten!

Ga nu lekker vroeg naar bed, morgen mijn eerste werkdag van 2008!

11. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar!

Dat komt een beetje twijfelachtig over? ;)

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Cellie: nee, dat is het niet hoor. Ze zijn gewoon niet zo uitbundig. Dus op het nieuws reageren ze dan met: gefeliciteerd, hartstikke mooi. En dat is het dan. Maakt het wat lastig inschatten. Ze vragen verder nl. niets. Maar heb mn vriend nog even gevraagd, die kent ze tenslotte veel beter. Volgens hem waren ze echt blij, haha. Morgen mijn ouders vertellen. Leuk!
    Hoe is het met jouw zwangerschap?

13. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Hoera, Marjanne 28 jaar

Gefeliciteerd zusje :)

14. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Marjanne, gefeliciterd met je verjaardag!

Pendrag, hoeveelst kleinkindje word dit van jou ouders?
    Klinkt idd niet erg uitbundig die schoonouders van jou. :)

Bab, beterschap maar weer met Luuk.
    Hoop dat 2008 wat rustiger verloopt voor jullie.
    Jammer dat je niet mee kan de 18e.

O&N vond Ruben niet leuk!
    Waren bij vrienden geweest maar met de eerste knal om 00.00 schoot ie wakker en vertikte het om in een vreemd bed en omgeving verder te slapen.
    Uur later toch eindelijk gelukt en kon ik weer mee feest vieren. ;)
    Vervolgens werd ie om 02.15 weer wakker van de herrie dus hebben wij ons boeltje bijeen geraapt en zijn we maar naar huis gegaan.
    Verder wel een onwijs geslaagde avond, erg gezellig.
    Volgend jaar zijn er 7 beebs die mee mogen vieren. :)
    Grappig, wij waren de eerste maar het schiet goed op zo. ;)

15. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Marjanne: van harte gefeliciteerd!

@runner: voor mijn ouders hun 3e kleinkind. En zij gaan zeker uitbundig reageren!
    Arme Ruben. Hij mag volgend jaar wel hier logeren. Wij wonen zo achteraf dat ie echt niet wakker wordt. Jarissa heeft ook heerlijk doorgeslapen.

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Groot nieuws: Jarissa heeft een kies!

En het begint hier te sneeuwen. Niet leuk want ik rij vanavond met Jarissa naar mn moeder. Morgen om half 6 staan we dan op Schiphol om mn vader op te halen. Die heeft een maand in Tanzania gezeten. Nu weggaan is ook geen optie. Ik heb spullen in de wasmachine zitten die meemoeten. En ik moet nog pakken. Maar belangrijkste is dat ik de dieren nog moet voeren en laten plassen voor ik ga. En als ik dat nu al doe is het wel heel erg lang tot 10 uur morgenochtend (dan komen mn schoonouders).

17. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @Marjanne, gefeliciteerd met je verjaardag!

@Pendrag, hoe heb je dat gemerkt dat ze een kies kreeg? Sam laat mijn vingers vaak niet toe in haar mond (dan bijt ze dus gewoon)

18. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Met je vinger aan de zijkant in haar mond. Inderdaad niet bij haar tanden, dat doet erg zeer! Het is de eerste kies. Ze heeft nu dus onder 4 tanden, dan ruimte voor haar hoektand (die nog niet door is) en daarachter haar allereerste kies!

Jarissa ligt nu nog lekker te slapen. Als ze wakker wordt, krijgt ze haar laatste fles en dan rij ik naar mn moeder. Pfff, ben er nu al moe van, haha.

19. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    Hoi hoi,

Allemaal een gelukkig, gezond en (evt vruchtbaar) 2008!
    Meiden allemaal heeeeeeeeeeeeel veel geluk met alles!

dikke kus van Linnie en een hele natte van RIK

20. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Pendrag, je raadt het nooit hihhiihi, hier dus ook de eerste kies :D
    Ging net op mondcontrole, en bij haar boven, ook nog ruimte voor de hoektand en dan de kies.

Ze was vanacht aan het donderen bij mijn schoonmoeder (die wilde heel graag dat Sam kwam logeren, maar daar had ze al snel spijt van hihihihi), en nu is ze ook flink aan het huilen. Ze is wel erg moe want is constant in d'r oogjes aan het vrijven, maar zooooo hard huilen. Zo zielig.
    Maar nu snap ik wel hoe het komt. Ze is dus op bed met paracetamol, neusspray voor d'r verstopte neusje, en dan dentionox op d'r kaakje gesmeerd zojuist. Hopen dat ze zich in slaap huilt, anders wordt het een heeeeele zware nacht voor mij. En ben al zo lekker fit (NOT)

Deel Deze Pagina