Liefje, misschien is nr 2 er inmiddels al.... Jodi, ik ga je hopelijk over een paar maanden achterna om onder de 80 te komen... nu ga ik eerder over de 90 komen (aangezien ik nu echt aan het groeien ben) Bab, het gaat op zich best goed. Maar was aan het teruglezen van de zwangerschap van Sam en ik ging pas bij 28 weken vocht vasthouden en dat is nog een paar weekjes weg. Maar ja, slecht voel ik me zeker niet hoor!
@Rianne: 13e heb ik al helemaal vol staan. 's Ochtends gebak eten met mn allereerste baas. 's Middags naar het ziekenhuis. Mn moeder krijgt maandag een nieuwe heup! Verder even geen puf om te reageren meiden. Het is hier koud! Ben met de belastingaangifte bezig geweest. Kan alleen de WOZ-waarde van ons huis nergens vinden. En kom ook niet uit met de kinderopvangtoeslag. Heb een jaaropgave maar kan die gegevens niet kwijt in de aanvraag. Moet daar uren per maand en uurprijs aangeven. En die uren per maand varieren enorm en de uurprijs is ook niet gelijk. Handig dus. Wel goed nieuws: alles bij elkaar krijgen we ruim 5,5/m terug. En de offertes voor ons nieuwe dak komen nu ook snel. Met een beetje mazzel komt er en een nieuw dak en een nieuwe stal. Ik ben heel hard aan het duimen!
Pendrag, ik ken het probleem van de WOZ beschikking hihihi. Ik weet het ook niet meer... En die tegenvaller van het UWV zorgt ervoor dat ik wel veel terugkrijg van de belasting dit jaar, raar maar waar
Maandag maar met de gemeente bellen. Ik kan echt niets vinden. Eerste offerte is binnen. Bedrag past ons heel goed maar er moet net even wat meer gebeuren voor dat geld. Stal is nog steeds binnen handbereik!
@ pendrag ok dan spreken we een andere keer af. moet ik ff kijken wanneer ik weer op een woensdag kan maar dan laat ik het je weten ga nu weer ff idols kijken liefs
@Rianne: ik hoor wel van je! @De rest: waar kopen jullie leuke kleding voor je beeb? Ik kan momenteel niet echt meer ergens slagen. En wil wat leuks voor haar verjaardag!
Vandaag vieren we Marije der verjaardag ( ze is dinsdag jarig net als Tedje) Hebben mooie slingers opgehangen en balonnen. Ze heeft van ons een mooi speelding gehad voor in de auto, soort van dienblad met speeltjes. En, O o o , wat was het inpakpapiert mooi, ha ha. We vieren het vanmiddag van 15.00 - 18.00, ben benieuwd hoe het word, wie der nu allemaal komen etc. Zal veel foto's maken, kan ik ze jullie showen Mooie kleren krijgt ze pas vanmiddag aan anders is alles al helemaal vies en onder gekwijlt en gesnottert (loopt zo uit der neusje, zielig) Maar heb er zin in. Veel vlaai gehaald dus vanmiddag lekker smullen"
@Jodi: veel plezier vandaag! Jarissa viert haar verjaardag op zondag 24 februari bij mijn ouders (mn moeder krijgt morgen een nieuwe heup en kan dan nog niet zo ver reizen). Mijn ouders wonen vlakbij Amersfoort. Jullie zijn van harte uitgenodigd om 's middags langs te komen!
@Pendrag, bij de kinderopvangtoeslag willen ze de (gemiddelde) uurprijs weten en de gemiddelde aantal uren dat ze is geweest in 2007. Dus alle uren van dat jaar optellen en delen door het aantal maanden dat ze werkelijk is geweest (in 2007 nog geen 12 tenslotte ) Wat ik wel vreemd vind is dat dat niet op de jaaropgave staat die je van de kinderopvang hebt gekregen, de uurprijs en jou maandnorm zeg maar...bij mij wel. Kinderopvangtoeslag hoef je toch helemaal niet in te vullen bij je aanslag 2007? Dat was daarvoor altijd apart namelijk? (IK heb er nu nog niet naar gekeken...) Goed dat je het zegt van de WOZ.....zal ik ook moeten zoeken......pffffff
@tosca, veel plezier vanmiddag! @Pendrag, de 24e gaat mij niet lukken, dan ben ik zelf jarig hihihihi. Ik heb van de week een paar dingetjes bij de Zeeman gekocht, maar dat is ook maar af en toe dat ze daar echt leuke dingen hebben. Ik vind LIEF helemaal geweldig, leuke kleurtjes Villa Hap is ook niet altijd even leuk, Mexx ook geweldig hihihi. Kleertjes.com ook niet altijd. Het is vaak wel zoeken. Mijn schoonmoeder haalt vaak bij de C&A kleertjes. Ligt er ook grotendeels aan wat je wilt uitgeven waar je kunt neuzen toch?
Hey meisjes! Ben nu bij zus en nichtje en o o wat is ze verwend. Probeer mijn kleine man is slaap te krijgen, hij is bekaf, maar wilt niet slapen. We zijn vanmiddag lekker in het duin wezen wandelen, het is echt heerlijk weer. Hij heeft flink gelopen op het gras en vond het heerlijk. Hij heeft nu ookal van die vieze knietjes op z'n broek. Tis echt een jongetje. Je zou denken dat Tedje daar ook een beetje moe van zou worden, maar hij wilt er niet aan toegeven. Blijf nog maar even boven en stiekem op internet (weet mijn zussie niet hihi ) Ik heb bij Zeeman een heel leuk shirtje voor Ted zijn verjaardag gekocht en een leuk broekje bij de Makro (70% korting ) Maar voor jongetjes vind ik de duurdere merken ook niet zo heel bijzonder. @ Liefje, ook een knuf van mij. @ Pendrag, wij laten de belastingdingen over aan de boekhouder. Dat is dan wel weer gemakkelijk met een eigen zaak. En anders doet mijn man het, ik ben daar niet zo goed in @ Daphne, op hoeveel weken zit je nu? en wanneer is de 30 wekengrens? Kan ik voor je mee duimen. Ondertussen slaapt Tedje nog steeds niet, ga maar weer eens kijken! Tot later! Knuf
o hebben ze de kleertjes weer in de uitverkoop bij de Makro? (Pendrag, daar hebben ze Dirkje, en die hebben ook leuke spulletjes).. De 30 weken grens ligt op 5 maart. OOooo nog 2 weken en dan ben ik 30... wat oud!
@Cellie: klopt, is inderdaad apart. Ik heb het gisteren ook zo uitgerekend als jij zegt. Maar ik vind het toch raar dat je schattingen moet doen. Uurprijs varieert dus misschien dat KDV daarom die niet op jaaropgave zet. Wel x uur tegen a prijs en y uur tegen b prijs trouwens. @Daphne: Makro heb ik geen pasje van en is hiervandaag ook nogal een eind. Blijf nog maar even zoeken. @Marjanne: klinkt als een uitstekende dag. Wij zijn vandaag naar de dierentuin geweest. Jongste zoon van Ron was ook mee. Is voor het eerst in 2 jaar! Het was opzich reuze geslaagd. Ik ben zelf alleen hondsberoerd. Last van mn buik, hoog en laag en net zo beroerd als tijdens de zwangerschap van Jarissa. Op de terugweg besloot Jarissa eens flink over te geven. Anderhalve kilometer van huis. ALLES zat er onder. Arm kind. Thuis haar meteen in bad gedaan. En daar liet ze een enorme dot gas lopen in haar badje. Toen kon ze daar dus ook uit. Al het badwater onder de poep. Ik zit nu met smart te wachten tot Ron weer thuis is. Kan ik op bed. Jarissa is heerlijk aan het kruipen en vermaakt zich uitstekend.
@Pendrag....kom je wel uit met dat gemiddelde met wat je aan toeslag hebt ontvangen? Als jet namelijk goed hebt aangevraagd en hebt afgenomen volgens afspraak zou je op 0 moeten uitkomen en dat is bij mij de afgelopen jaren altijd zo geweest. Ik begrijp dat jij een kdv hebt met ruime openingstijden en dus ook een wisselende uurprijs? Op zich zou het niet uitmaken, de belastingdienst vergoed toch tot een maximaal uurtarief en daar zal je toch wel bovenuit komen naar ik begrijp? Kleertjes, ik vind van alles leuk....voor de kleintjes vind ik het wel leuker....zeker voor jongens als ze wat groter worden vind ik het minder leuk....kapotte knietjes en vinden het zelf ook niet belangrijk. Tja een meisje is wel leuk....maar niet als je meisje een eigen HELE ANDERE smaak krijgt...hahaha De meid heeft hier zeker weten de meeste kleding, maar waardeert het ook het meest
Nou Marije was gister vreselijk verwend hoor. Natuurlijk daarna niet willen slapen... zucht en vanavond ook al niet. Hier der taartje was een1persoons vlaai van de Hema. slagroom en kaarsje erop voila. Ze vond het heerlijk, en keek de heletijd, zo die is echt van mij, leuk dat ze dat vond.
Tosca, jullie zijn druk bezig geweest met knutselen voor de traktatisch, wel erg leuk hoor! Nog een nachtje slapen en dan alweer 1 jaar...
O Tossie, die foto op het karretje is leuk! die wil ik ook! Kan ik aan iedereen trots mijn nichtje laten zien. Wat is ze toch alweer een grote meid als je haar daar zo ziet. Daphne, spannend 5 maart zal het onthouden! Tjee Pendrag dat viel ook niet mee. Gaat het nu alweer iets beter met Jarissa? Morgen zijn onze kindjes jarig! Wij vieren het ook morgenmiddag van 16:00 uur tot 19:00 uur. Iedereen mag blijven eten. Merkte zondag bij Marije al dat 3 uur lang genoeg is. Heb er zo'n zin in! heb ook al helemaal een slinger van vilt gemaakt, hij is zo leuk geworden Wel een raar idee dat ik vorig jaar deze hele dag weeën had. Mag hopen dat het bij een volgende iets minder lang duurt Heb ook alweer de aantekeningen van de vk en kv gelezen, niet voor te stellen dat het maar/al een jaar terug is. Nog een nachtje slapen en om 08:09 uur is het zover! HIEPERDEPIEP HOERA