Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    ach, aichaatje, dat moet je ook nooit doen he!
    die kleine uit haar schoonheidsslaapje halen.
    ik zou ook boos worden, hihi.
    ruben kan dan ook zo driftig worden als ik 'm in z'n slaap stoor,
    maar daar trekken we ons lekker niks van aan, haha!

vandaag heeft ie een dagje dat ie niet wilt slapen,
    van 13.00 tot 14.00 geslapen en sinds 14.30 ligt ie er toch weer in...
    loopt af en toe nog te pruttelen maar idd als ik ga kijken zijn z'n oogjes toch dicht.
    straks als ie echt niet stil te krijgen is maar weer lekker ff wandelen.

heb eindelijk 2 foto's van gup kunnen scoren,
    dus chickies, check mijn album!
    (valt er eigenlijk nog ergens te koppelen?)

2. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    @ Fredje ..Fleur huilt ook wel eens in haar slaap ..ik denk dat ze krampjes heeft ofzo dan want ze laat dan kort daarop ook een harde scheet :confused: :oops:

ik geloof (weet even niet meer wie het vroeg sorry ) dat een baby de eerste periode 8 uur zonder voeding mag dit ivm suiker spiegel die dan teveel daalt

3. liefje

liefje Actief lid

12 okt 2005
    404
    0
    0
    verpleegkundige
    willebroek
    Wat doen jullie als jullie kleintjes huilen van de krampjes ?

4. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Even een vraagje voor degene met een beebiesite.....

weten jullie hoe je in je homepage je letters met kleur kan maken?

Ik heb het aardig door, maar die homepage maken vind ik nog lastig.

Ik heb trouwens een abonnee die ik niet ken....komt die misschien hiervandaan? Wendy Weerden?

Ik zal de link weer is in me onderschrift plaatsen voor degene met interesse, daar is onze lieverd te bewonderen, heb net weer waanzinnge foto's geplaats!

Gr. Cellie.

5. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    @Aichaatje: de druppeltjes die we hier geven zijn:
    - vitamine K voor een goed verloop van de bloedstolling
    - vitamine D voor sterke botten en tanden

Het schijnt dat deze vitamines niet voldoende aanwezig zijn in de borstvoeding, daarom moeten ze worden aangevuld. Daan vindt het maar niets als ik 's morgens zijn mondje openhoud en met het druppelaartje de druppels erin laat vallen, hij jammert dan als een klein speenvarkentje. Is papa ook gelijk wakker :)
    Vitamine D doe ik als laatste, die smaken best lekker (beetje anijsachtig) dus daarna houdt hij direct op met jammeren.

Jammer dat Yara te zeer verstoord was van het wakker maken om van het badje te genieten.
    Als ik Daan wakker maak, hangt zijn reactie helemaal af van of hij honger heeft of niet. Als hij honger heeft en ik leg hem niet snel genoeg aan de borst, kan hij echt driftig worden. Als hij geen of weinig honger heeft duurt het meestal even voordat hij echt goed wakker is, en ligt hij me meestal gewoon rustig aan te kijken.

@fredje8: Zomaar even jengelen tussen de voedingen door doet Daan ook wel eens, inderdaad maar heel eventjes om daarna weer verder te slapen. Volgens mij is hij dan niet echt wakker maar half aan het dromen. Ook slaakt Daan af en toe in zijn slaap een ijselijke gil, ik schrik me soms echt een hoedje. Meestal kijkt hij in zijn slaap gelukkig erg tevreden. Ik vraag me af waarover die kleintjes zoal dromen.

@runner: Wat een schatje is Ruben! Leuke foto's!
    Meisjes zat geboren in februari - de verhouding jongens-meisjes was geloof ik 50%-50% - dus keuze zat om Ruben te koppelen ;)

@asjuh: Het consultatiebureau gaf aan dat er 's nachts maximaal 6 uur mag zitten tussen twee voedingen, inderdaad vanwege de bloedsuikerspiegel.

@liefje: Je kunt niet veel doen als je kindje last heeft van krampjes, dat schijnt erbij te horen omdat de ingewanden van je kindje moeten wennen aan voeding. Het enige dat je kunt doen is je kindje bij je houden, troosten en knuffelen. Zijn buikje masseren wil ook nog wel eens helpen, Daan vindt het heerlijk als ik met mijn vlakke hand cirkels maak over zijn buikje.

@Cellie: Er zijn diverse Wendy's op het forum. Wendy Weerden ken ik niet, misschien is dat AmyLee?
    Wat een leuke foto's heb je op de site gezet! Prachtig mannetje hoor, jullie Mick!

Groetjes, Wendy

6. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Marije heeft ook veel last van krampjes.
    Heb ergens gelezen dat het helpt fiest bewegingen te maken, dus dat doe ik.
    En ook lekkeren knuffelen, warm tegen me aan liggen en over der buikje wrijven.

En Asjuh, dat was ik, over die voeding. Dus niet meer dan 8 uur. Was vanacht een beetje paniekerig omdat ik dacht dat ze anders te lang door zou slapen en ik het niet door zou hebben.
    Kan ik nu in ieder geval een wekker zetten met de max tijd.

7. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Wat doen jullie als je kleine meer wilt eten dat hij/zij krijgt?

Marije hoort ongeveer tussen de 75-90 te krijgen maar eet nu bijna altijd 100, en heeft soms nog steeds honger.
    Wat doen jullie dan, meer water aan de fles toevoegen zodat het langer duurt.?
    Meer voeding geven....(bijv 120?) ?

8. Marsupilami

Marsupilami Fanatiek lid

12 dec 2006
    2.072
    309
    83
    verpleegkundige
    hallo allemaal,
    hier ben ik ook weer eens, heb wel meegelezen maar weinig kunnen posten.

Lara heeft een koemelkallergie. Eerst dacht men aan gewoon baby acne, maar ze was zo ontevreden en de uitslag verspreide zich steeds verder.
    Nu zijn we over op de pepti, en als het dan niet betert gaan we helemaal door naar de sojamelk.

Maar nu met de pepti is ze al een stuk tevredener, maar wat heeft ze gehuild de afgelopen tijd. En dan flinke darmklachten....pffff arme meid.

@Cellie; <basefont color="vul hier de kleur in"> en dan kun je hier http://www.colorschemer.com/online.html de kleur kiezen die je wilt.
    heb er ook lang naar gezocht :)

9. AmyLee

AmyLee Actief lid

3 jul 2006
    120
    0
    0
    Limburg
    Nee, dit ben ik niet.
    Met Milan gaat het gelukkig weer een stuk beter. Hij is goed opgeknapt van de spuitjes, heeft alleen in 1 been een hele grote blauwe plek.
    Is er hier trouwens iemand die ervaring heeft met heupdysplasie? Ik ben nu wat informatie aan het verzamelen zodat ik volgende week weet wat me te wachten kan staan. Ik vind het maar allemaal eng hoor.

10. AmyLee

AmyLee Actief lid

3 jul 2006
    120
    0
    0
    Limburg
    @Jodi, wat meer water zou ik niet toevoegen dan klopt de verhouding niet meer. Ik zou gewoon iets meer aanbieden. B.v. idd 120. Wij zitten nu al op de 200cc forte. Nu is Milan tevreden, maar wilde met de omneo ook meer terwijl we toen ook al op de 200 zaten. Vanaf dat we forte aanbieden gaat het prima en is hij heel tevreden.
    Hij groeid goed, bij de geboorte was hij 2800 gram en 48 cm en nu is hij 4380 en 54 cm.

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    @liefje, ik hoop dat Harco zich wat sneller aanpast dan dat Sam doet. Sam krijgt tussen 23 uur en 23.30 haar laatste voeding en wil dan niet in haar eigen bedje slapen. Alleen maar tegen ons aan wil ze slapen. Zo rond 2 uur krijg ik haar eindelijk aan het slapen in haar eigen bedje. En rond 6 uur komt ze voor de voeding (vandaag was het half 6). Na deze voeding slaapt ze gewoon tot 10 uur door.
    Maar tot rust komen zit er hier nog niet in!

12. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Nou hier ook weer is een berichtje van mij, met een slapend meisje op mijn arm dus echt makkelijk gaat het typen niet.

Heb ook al een tijdje niet gereageerd, geen tijd of zin gehad sorry...

Hier gaat alles oké, laatste keer CB was perfect madam was binnen een week 3,5 ons aangekomen en 57 cm

Ze lust nu ook eindelijk 2 borsten dus het groeien gaat stukken beter,
    Ze heeft een goed nachtritme, tussen 21:00-22:00 gaat ze in het wiegje en slaapt dan zonder mopperen binnen 5 min.dan word ze tussen 2:00-3:00 weer wakker voor een voeding.
    Dan kan ik haar daarna zo weer terug leggen en ook dan slaapt ze zonder mopperen binnen 5 min.weer tot 6:00-7:00 voeding en dan weer hetzelfde tot 9:30-10:30.
    Dan gaan we eruit maak ik een ontbijtje en koffie voor mezelf wat ik dan kan opeten onder het voeden, dan saampjes knuffelen en een beetje tv kijken tot 11:30 dan gaat ze lekker in bad. Na het badderen krijgt ze weer een voeding en dan gaat ze een tukkie doen in het ledikantje tot 15:00 ondertussen kan ik dan wat huishouden doen.Af en toe hoor je is een heeel zielig kort huiltje dan is ze dus aan het dromen.
    Tussen 15:00 en 21:00 doet ze af en toe nog een hazeslaapje.
    11 april krijgt Madelief haar eerste prikjes.
    Zat hier trouwens na 2 weken op maatje 2 van de luiers!

Af en toe bespeur ik wel een lachje maar is meer nog een reflex vermoed ik..
    Ik geniet juist super van de babytijd ze groeien ook zo snel voor je het weet zit je alweer in een volgende fase (ben wel erg nieuwsgierig naar al die fases)
    Hechtingen zijn goed genezen (al had ik wel 1 hechting die wijkte) alles ziet er weer normaal uit helaas is het vloeien nog niet helemaal over dus nog geen sex ..
    Zit te denken om over te gaan op de Mirena spiraal ipv de pil heeft iemand daar ervaringen mee?

Zal nu weer ff op jullie reageren..

@ Daphne: Denk inderdaad dat alle vermoeidheid van afgelopen weken er nu uitkomt..
    Hopelijk heb je gauw een ritme en kom je dan iets meer aan je rust toe.
    Sterkte!

@ Fredje: Tjonge lekkere blonde actie van die magnetron sterilisator...
    Wel een leuk excuus om dan naar Prenatal te kunnen.
    Ben je al kleren wezen kopen ?
    Fijn dat je nu dichter bij huis kan werken

@ Mirella: Ik zat s’nacht ook altijd te knikkebollen dus nu gaan we er maar uit en kijk ik ondertussen tv.

@ Bab: 8 poepluiers WAUW das best veel..
    Is het nog gelukt met die fysiotherapeut ?
    Ik zie er ook erg tegenop om weer te gaan werken omdat ik Madelief
    dan 3 dagen naar het kdv moet brengen Bah!

@ Judith: Ben je al bij de huisarts geweest? Hopelijk kan hij iets voor je betekenen.
    Gaaf die foto van Kian in de tummy!

@ Amylee: Hé wat vervelend zeg die heupdysplasie, hopelijk valt het mee. In iedergeval veel succes volgende week met de echo.Kan me voorstelen dat er dan iets in jezelf knapt en je zo machteloos voelt .

@ Achiaa: Heey welkom back,
    Zo te horen ben je echt goed ziek geweest ben je nu weer helemaal beter?
    Leuk die foto’s vooral met die Lodger.
    Huidplooitjes doe ik gewoon droog maken met de hydrofiele luiers, geen problemen mee..
    Vloeien kan tot 6 weken geloof ik...
    Geloof dat er nog hoop is hoor al dacht ik daar 3 weken geleden wel anders over maar nu voelt alles weer als van ouds.

@ Lisette: Sterkte meid, hopelijk ben je gauw weer de oude. Pas goed op jezelf hoor!
    Hier geen weegschaal thuis maar cb heeft hier 3 dagen p.w inloopspreekuur..
    Heb je nu definitief besloten om ander werk te zoeken?
    Succes met je ambitieuze plannen..
    Is alles goed gegaan met de eerste (poeder) flesvoeding

@ Wenniepenny: Madelief heeft ook een beetje last van pukkeltjes maar ik smeer er niets op en na een paar dagen verdwijnen ze weer om ergens anders weer terug te komen...
    Nog gefeliciteerd met je schoonvader, was het etentje leuk en lekker?

@ Jodi:Leuke foto’s op je site hoor!
    En wat een lief jurkje heeft ze aan.

@ Asjuh:Zo schrikken zeg met die koortlip, hopelijk krijgt Fleur er geen last van .

@ Liefje: Geweldig dat Harco nu bij jullie thuis is hopelijk krijgen jullie snel een ritme.
    Leuke foto’s trouwens, is echt goed gegroeit

@ Viefje: Welkom bij de feb mama’s

@ Pendrag: Balen dat je nog steeds zo aan het sukkelen bent met je gezondheid, hoop dat het gauw beter gaat!
    Alles gelukt bij het kdv?

@ Dagdag: Zozo al tijgerende bewegingen, goed hoor!
    Leuke foto’s in je album!

@ Cellie: Fijn toch dat alles zo relax gaat bij jou, wij nemen Madelief ook overal mee naar toe.

@ Runner: Lief dat je oma zo glunderde met je zoon op schoot, heb je toch wel een foto van gemaakt hé? Gefeliciteerd met je achternichtje Jalou aparte maar mooie naam hoor!
    Die knul van jouw groeit echt als kool zeg wauw!
    Leuke foto’s en mooi ventje maar ze zijn zeker van net na de geboorte?

13. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @Brenda SUPERRRR eindelijk gelukt....nou ik kon het écht nergens vinden, had er al een hele tijd naar gezocht.
    Maar volgens mij is dit ook niet te vinden op de site zelf....

In ieder geval....ik ben blij :D

14. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Ja sofie slaapt vaak ook van 11 tot half 5, heerlijk! Ik vind 5 flessen ook al weinig, ik blijf gewoon een voeding vervangen (die van 11 uur) en dan vraag ik het volgende week bij het CB.

mijn borsten vinden het niet zo leuk. Sofie was juist gisteren begonnen weer meer te drinken dus heb nu stuwing (beetje) heb ook een rood plekje. is heel vervelend want zit op een bobbel die ik al een keer heb laten nakijken of het geen borstkanker was, daar kan ik dus ook niet goed masseren. Als dat niet snel over gaat ga ik deze week nog naar mijn huisarts.

Bedankt voor je advies!
    groetjes Lisette

15. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Lisette: Jarissa heeft zeker al een week maatje 2 luiers. De newborn zaten veel te strak rond haar spekdijen.

@Wenniepenny: bevalt het jullie ook goed om Daan in z'n ledikant te hebben? Ik vind het nog steeds zo gezellig om Jarissa naast me te hebben. Ron wordt het wel een beetje zat. Zeker als hij vroege dienst heeft. Nog maar even kijken, kan maar zo zijn dat Jarissa volgende week ook verhuisd.
    Heb je de babygym al geprobeerd?

@Aichaatje: hier ook hydrofiel luiers om Jarissa af te drogen. Dat gaat prima, ook de plooien. Gewoon niet te voorzichtig met je kind zijn en het velletje goed strak trekken. Kraamhulp heeft me wel geleerd om b.v. als je de oksel droog wilt maken, het bovenarmpje te pakken en omhoog te doen. Dus niet bij de onderarm of hand. Omdat je dan meerdere gewrichten gaat bewegen, dat kan slecht zijn. Zo lukt het hier prima om alle plooien goed droog te maken.

@fredje: leuk die babymassage, ik ga hier ook op zoek. Het huilen in de slaap doet Jarissa ook. Zal wel aan het dromen zijn en alle indrukken verwerken. In het begin had ik het gevoel dat ik haar meteen moest troosten. Met als gevolg dat ze steeds onrustiger werd. Gewoon lekker laten liggen werkt het allerbeste bij Jarissa. Als er echt wat is, zet het huilen wel door met aangepast volume!

@runner: leuke foto's hoor!

@asjuh: hier ook grote boeren en scheten. Ik zeg dan altijd maar dat Jarissa sprekend haar vader is :)

@liefje: Jarissa heeft behoorlijk last gehad. Wij hebben een aantal dingen gedaan:
    Jarissa onderste boven op je onderarm, je hand ondersteund het hoofdje, je onderarm het lijfje. Dan heen en weer wiegen en evt. met je andere hand op je pink laten sabbelen
    Buikje met de klok mee zachtjes masseren
    Op je pink laten sabbelen, zo zuigt ze zich door sommige krampjes heen
    Fles klaarmaken met spa/bar le duc ipv kraanwater
    Cinababy, zijn homeopatische druppels van VSM, hielpen vaak heel erg goed.
    Verder zo min mogelijk wisselen met soort eten. Dus lekker BV en 1 soort FV en daar niet in veranderen.
    Succes ermee, het is zo akelig als die kleintjes zo'n pijn hebben.

@Jodi: Jarissa heeft lang niet genoeg aan het advies van de FV. Ze zou volgens de verpakking op 5 voedingen moeten zitten, ze zit op 7. Ik heb al snel gewoon gegeven waar ze om vraagt. Dus als Jarissa 120 wilde, kreeg ze dat ook maar dan ook gewoon met 4 schepjes. Vanochtend met het CB overlegd en die waren het hier helemaal mee eens. Hou de verhoudingen gewoon zoals aangegeven en geef je kind waar het om vraagt. Dat zou ik ieder geval mijn advies zijn. Jarissa is er veel rustiger van geworden en slaapt nu ook langer door. Toen ze te weinig kreeg, werd ze steeds heel snel wakker van de honger maar zo kwam ze ook niet aan haar slaap toe. Succes!

@Brenda: vervelend zeg dat Lara een allergie heeft. Fijn dat je het nu weet, kan ze lekker opknappen.

@Amylee: geen ervaring bij kinderen, alleen bij honden maar om baby's nu met honden te vergelijken gaat mij wat te ver. Enige waar je misschien wat aan hebt, is dat een hond, hoe erg de heupdysplasie ook is, met de juiste bespiering helemaal geen last hoeft te hebben.

@Daphne: jammer dat Sam nog niet zo lekker wil slapen. Jarissa heeft dat ook wat, vooral 's avonds laat. Het gaat wel steeds beter maar ik moet echt de tijd nemen om haar op bed te leggen 's avonds. Eerst lekker bij mama kroelen. Wat ik nog wel steeds doe is 's ochtends of 's middags een dutje met haar mee doen. Zo blijf ik zelf een stuk fitter. Heb jij daar ook de kans voor?

@Missymona: fijn dat alles zo goed gaat! Ik heb geen ervaring met Mirena-spiraal. Wel met koperhoudend spiraal. Is mij zeer goed bevallen. Plaatsen was super pijnlijk maar ja, ik was nog nooit bevallen toen dus dat zal nu veel gemakkelijker gaan. Wel laten plaatsen door een gyn hoor. Bij mij heeft de ha het eerst 2 keer gedaan. Twee keer fout. Tweede keer zelfs een gat in mn baarmoedermond gemaakt! De gyn plaatste in 1 keer goed.
    Bij KDV was alles dik in orde. Uren die wij willen kunnen. Had er opnieuw een goed gevoel bij. Kleinschalig, rustig en meer dan voldoende begeleidsters.

@Lisette: sterkte met je borsten.

16. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Zo, nu nog even een update van het CB.

Jarissa is in een maand tijd precies een kilo gegroeid! Bovengemiddeld maar dik in orde. Haar schedel is maar liefst 4,5 cm groter in omvang. Blij dat dat bij de geboorte nog niet zo was!
    Arts was erg over haar te spreken. Mooi huidje, rustig kind dat heel goed reageert. Ze loopt erg voor met haar handjes volgens de arts. Doet dingen die ze pas met 12 weken zou moeten kunnen. Ik hecht eigenlijk erg weinig waarde aan dat soort dingen maar voelde me toch wel belachelijk trots! Haha, mens zit raar in elkaar. Volgens arts gaat ze ook al snel lachen. Idee heb ik ook. Ze heeft al iets van een glimlach.
    Qua voeding gaat het prima zo. Ze krijgt wel teveel maar ik kan gerust op 7 voedingen blijven zitten. Mocht ik dat willen dan kan ik overgaan op voeding voor hongerige baby's maar elke verandering kan weer krampjes geven. We blijven dus lekker zo doorgaan want Jarissa doet het prima! Leuk bezoekje dus.

17. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Iemand ervaring met een handige draagdoek? Ik heb nu een tricotti. Kommaligging vind ik niks, zit ze net zo opgefrommeld als in het autostoeltje.

(ben geloof ik pagina 30 een beetje een Pendrag pagina aan het maken)

18. Aichaatje

Aichaatje Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.797
    0
    0
    Egypte
    @runner, yes 8) leuke foto's hoor!

@liefje, als yara huilt van de krampjes dan leg ik haar op haar buik op mijn buik (dit vind ze zowiezo lekker) dan wordt ze meestal wel rustig!

@wendy, de druppeltjes die ik bedoelde waren op het bureau (kliniek) waar ze tegelijk haar prikje kreeg! De kinderarts heeft mij verder geen aanbeveling voor vitamines gedaan?

@brenda, wat fijn dat jullie nu in iedergeval de oorzaak weten! Is het lastig een vervanger te vinden?

@missymona, ja ik ben weer beter hoor! al is mn energie echt beneden peil! maar dat zal hoop ik wel weer langzaam aan terug komen!
    Leuk zijn ze he die lachjes.. ook al zijn het misschien reflexjes.. dat mag de pret niet drukken toch!

@pendrag, fijne tip over de okseltjes THANKS! ik las ook ergens als je het hoofdje een ander kant op draait dan het armpje het ook makkelijker gaat! Tja en misschien ben ik inderdaad wat voorzichtig met mn prinsesje :oops: Fijn dat alles goed was op het CB

Yara zit gezellig in het hoekje van de bank met haar speentje mee te forummen! :)

19. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Aichaatje: ik ben ook al snel te voorzichtig. Maar als ik dan mn vriend bezig zie, denk ik: kan best iets minder. Je gaat natuurlijk niet ruig aan zo'n armpje trekken maar ja, ze zal toch overal lekker droog moeten.

20. missymona

missymona Bekend lid

25 aug 2006
    910
    0
    0
    Dordrecht
    Pendrag:Hmmmm misschien maar gelijk vragen aan de gyneacoloog als ik mijn nacontrole heb. Kan hij eerst mijn vragen beantwoorden en als ik dan besluit die Mirena spiraal te nemen kan die het misschien gelijk plaatsen..
    Toch wel fijn dat ik dan niet meer elke dag aan die pil hoef te denken..
    Zo jij mag zeker trots op Jarissa zijn is toch fantastisch dat de arts zo tevreden is ...
    't is het bewijs dat jij het hartstikke goed doet !
    Geen ervaringen met draagdoeken wil wel een buikdrager aanschaffen waar je het kind 2 kanten op kunt dragen ..

@ Achiaatje: Oho zit je je dochter nu al forum verslaafd te maken schandalig hihihi...
    Misschien extra vitamines nemen of Floridax als ze dat daar verkopen, volgens Maisy werkte dat super goed om je energie weer op peil te brengen en anders veel vitamientjes eten.

Phoe de beebs met flesvoedingen groeien echt hard, of zijn er ook bv beebs die zo hard groeien...
    Madelief is nu na 4 weken nog geen hele kilo aangekomen maarja er staat in het groeiboekje ook dat je het niet met andere beebs moet vergelijken, onbewust doe ik het dus toch :rolleyes:

Mis Maisy echt wel !

@ Judith: Als je haar weer via msn spreekt wil je haar dan de groetjes doen en vragen hoe het met haar,
    de prinsessen en der prinsje gaat. Ben erg benieuwd.

Deel Deze Pagina