IK word niet goed! Onze comp is defenitief overleden.... Verklaard ook weer een beetje dat ik niet zo veel meer plaats hierzo. Ik hoop dat ik snel weer even bij kan komen lezen en weer wat zinnigs/leuks kan plaatsen. Toedeledoki maar weer.
Arme runner. Wanneer is de begrafenis? Of ga je het kreng ritueel verbranden? Hopelijk zien we je snel weer vaker. @Jodi: klinkt best herkenbaar, zulke nachten. Hier is het meestal goed op te lossen door Jarissa bij ons te nemen of door haar even in de box te laten spelen. Eergisteren gedate met Rianne en Maureen. Was erg gezellig! Maureen kan dingen die Jarissa nog niet doet en andersom. Leuk om te zien. Jarissa heeft een paar hele leuke rompertjes gekregen. Maureen een mooie roze pyjama (nou ja, ik vond hem mooi om te geven, haha).
Liefje: Gefeliciteerd met Harco. Hij is tegelijk met Silke jarig. Wij vieren het morgen, maar ze is gisteren ook al een beetje verwend.
Rianne, het is hier zo rustig dat ik hier niet eens meer elke dag kijk... Maar alsnog van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van Maureen!
@liefje: Nog van harte gefeliciteerd met de geboorte van Maiko! Fijne verjaardag van Harco morgen, en sterkte bij de kindercardioloog! Daphne, Jarissa, Ruben, Maureen, Sofie, Silke, Cellie's mannetje - weet even de naam niet meer - nog van harte gefeliciteerd met alle verjaardagen! Weer te laat ... schaam schaam schaam... Ons dagje sauna was geweldig! En Daan heeft het ontzettend naar zijn zin gehad bij opa en oma. Dus we kunnen er alledrie weer tegenaan. Dacht ik bij mezelf laatst nog: waarom is ons jochie zo laat met bepaalde dingen? Ontwikkelt hij zichzelf deze week ineens hard zeg. Heeft hij ineens ontdekt hoe hij vanuit buikligging moet gaan zitten en terug, trekt hij zichzelf in de box op zijn knietjes. En hij is druk met het in en uit elkaar stapelen van stapelbekers, en met dingen ergens in doen en uit halen, doorheen halen, of op, achter of onder leggen. Alles wat open kan in huis - laatjes, kastdeuren, klepjes - gaat open en dicht. Wij zijn elke dag weer verbaasd over wat hij nu weer heeft ontdekt. Wel een vermoeiend sprongetje, want hij wil overdag bijna niet slapen, 's nachts wel gelukkig (even afkloppen ). En meneer ontwikkelt een heel eigen willetje en begint hard te brullen als hij zijn zin niet krijgt of als er dingen niet lukken. Klein nijdasje is het soms, wat een temperament ! @asjuh: Wat een verhaal over Fleur's ziekzijn... je hebt gelijk: je moederinstinct is de beste raadgever, wat anderen ook zeggen. Hoe is het nu met Fleur en met jullie? @Pendrag: Leuk dat je je kindje nu ook kan voelen! Spannend hoor! @daphne78: Kan me voorstellen dat het overlijden van dat met 28 weken geboren kindje veel emoties en herinneringen bij je losmaakte, en dat het voor hele dubbele gevoelens zorgt omdat je nu zelf weer zwanger bent. @Jodi: sterkte met al het gezeur op je werkplekken! Hoe is het nu met Marije, zijn haar kiezen al door? Sterkte met het sprongetje, en alvast een fijne vakantie gewenst! @Lisette28: Gefeliciteerd met je nieuwe baan en met het kruipen van Sofie! @runner: Hopelijk ben je snel weer online. Groetjes, Wendy
@Wenniepenny: leuk dat Daan zoveel aan het ontdekken is. Heel herkenbaar, dat overdag nauwelijks slapen. Ik heb gisteren Jarissa voor het eerst laten huilen. Om half 10 wilde ze nog niet slapen. Uiteindelijk heeft ze 2 x 10 minuten gehuild en is daarna heerlijk in slaap gevallen. Ik vond het niet leuk maar het heeft wel gewerkt. Iedere nacht bij ons slapen kan natuurlijk ook niet. Wel moeilijk vind ik, deze fase. Jarissa is duidelijk haar eigen wil aan het ontdekken. Meestal gewoon grappig om te zien en mee te maken maar met slapen vind ik het wel lastig.
Vandaag Sofies verjaardag gevierd, supergezellig en superdruk, pppfffffff. zeker omdat (bijna) niemand weet dat ik zwanger ben. Sofie heeft echt ZOOOOOO veel cadeautjes gekregen, niet normaal, daar kan ze zich wel een jaar mee vermaken hoor. Helaas was het geregen loopfietsje meteen stuk dus die gaat nog even terug (echt cute en loop-bakfietsje). Volgende week naar VK, spannend! Groetjes Lisette
Hoi, We zijn er weer! Hebben genoten van een heerlijke week Zwitserland. We hebben prachtig weer gehad en Luuk heeft zich voorbeeldig gedragen! Op de heenreis hebben we snachts gereden en vanmorgen zijn we om 7 uur weggereden, we waren om 18.30 uur thuis. Hij heeft 1,5 uur geslapen en de rest alleen maar de clown uitgehangen, gelachen, gespeeld en boekjes gelezen. Onvoorstelbaar hoe lief hij is geweest, we hebben 1 stop gemaakt en de rest heeft hij in de autostoel gezeten. Ben zo blij dat hij het niet vervelend vond om zo lang stil te zitten. Hij is de afgelopen week weer een stuk wijzer geworden. Reageert op alles en iedereen, maakt sjans met oudere dames, klapt in zijn handjes en gaat erbij "zingen", gaat met zijn hoofd op zijn handjes liggen als hij zijn zin niet krijgt. Pfff, ik kan het niet meer bijhouden maar geniet er wel enorm van. Zodra ik de foto`s digitaal heb verwerkt zet ik ze wel even op mijn hyves. Enige nadeel is dat ik me sinds een dag of 3 niet lekker voel. Het begon woensdag toen ik Luuk uit zijn (camping)bedje wilde halen en het gevoel had alsof mijn benen heel licht werden. Dit herhaalde ze zich donderdag en vrijdag steeds vaker en sinds vandaag heb ik constant het gevoel elk moment flauw te kunnen vallen. Denk dat ik morgen maar even langs de huisartsenpost ga want dit voelt echt niet goed... @Daphne: Volhouden hoor! Wat goed dat je alweer zo ver zwanger bent! @Wendy: Leuk om te lezen dat Daan ook zo boos kan zijn. Volgens mij zijn Luuk en hij van een gelijk kaliber! @Pendrag: Hoe is het met je? En met jouw zwangerschap? @Cellie: Hoe gaat het met het kleine mannetje in jouw buik? @Runner: Wat een pech met jouw pc, hopelijk ben je snel weer meer online! @Kristel: Goh, wat vervelend nieuws zeg! Sneu he dat bloedprikken? Luuk moet binnenkort ook weer om te kijken hoe het met zijn antistoffen is... Heb er nu al pijn in mijn buik van. Wanneer moet je weer terug naar de KA? @Liefje: Wat fijn dat het zo goed met jouw 2 zoontjes gaat. Echt genieten als ik het zo lees! Oh ja.....nog meer leuk nieuws! Onze poes is echt zwanger! Rond 12 april worden er prachtige chocolatepoint babies verwacht!
Hey ladies Het gaat met de meeste allemaal goed zo te lezen, mooi zo. Ja, ben er ff tussenuit geweest, echt zo onwijs mega druk op het werk met Rik en natuurlijk ook hier op het bedrijf, maar WE ZIJN ER WEER! Zo te lezen hebben inmiddels al de meeste de eerste verjaardag gevierd, speciaal he! Ik vond van wel, en al die kado's niet normaal meer, heel het huis staat vol. Hahahaha... en Rik vindt nog steeds het leukste om de keukenkast van mama leeg te ruimen. Er zijn er inmiddels al een paar weer zwanger onder ons, GEFELICITEERD, leuk hoor. En ja Daphne jij bent al bijna weer bevallen. Wat gaat het snel. Tot snel weer dikke kus Linnie
Hey meisjes Ook weer ff bericht van deze kant. We hebben weer last van de snottebellenkakkie... Inclusief m'n lief en ik Het is erg vermoeiend zo... maar het zal wel weer een keer over gaan. Merk idd dat iedereen het een beetje druk heeft, er wordt maar weinig geschreven, is wel makkelijk bijlezen. Het is wel een beet prutweer vandaag. We gaan lekker een filmpje huren en met dekentje op de bank kijken. Ga zo nog ff eerst douchen, heb zo'n spierpijn. Is denk ik ook van de pip... Volgende keer ga ik lekker reageren op iedereen, voor vvond wens ik iedereen een lekkere avond toe! Knuf
Het is inderdaad erg rustig hier. We geven gewoon runner de schuld! Zij is hier veel te weinig. Jarissa is weer aan het hoesten. Drama nachten dus. We puffen weer regelmatig maar het wordt niet echt beter. Morgen een drukke dag. Eerst komt mn allereerste baas langs. Met gebak, haha. Genieten dus. Daarna stallen uitmesten en dan met Jarissa naar mn ouders. Denk dat ik daar nog ff lekker ongestoord ga slapen. Ga in ieder geval heerlijk in bad! 's Avonds laat weer naar huis. Haal ik meteen Ron uit z'n werk. Hopelijk hoeft ie niet over te werken! Vandaag wel. Dan is ie pas om 12 uur klaar met werken en tegen 1 uur thuis. Hopelijk zijn ze morgen bij!
Arme Runner, die kan zich nu niet verdedigen! Marjanne, hoop dat jullie je snel weer beter voelen! Pendrag, waar blijft die foto? (of staat ie er nu al in? Zo maar ff checken dus) Fredje, leuk om weer iets van je te lezen. En als het goed is duurt het nog wel eventjes voor ik ga bevallen. Maar overmorgen zou het de dag zijn waarop Sam geboren zou worden. (dus hier een klein feestje hihihi) Runner, hoop dat je snel weer wat actiever kunt zijn hier En we moeten een datum gaan prikken!
Datum volgt wat mij betreft snel. Als jullie nog heel even geduld hebben, komen Rianne en ik op korte termijn met een voorstel, ok? Foto staat er nog steeds niet in. Maar ik ga nu eerst mn woonkamer opruimen en stofzuigen. Krijg zo bezoek (met gebak!) dus mag er hier wel wat toonbaarder uitzien!
Zo is het daphne, daarom nog ff hopen dat de kleine blijft zitten. Ja, het is hier een jaar na dato een stuk rustiger geworden, maar zeker niet minder gezellie. Komt er weer een meeting aan lees ik het goed, ik wil meeeeeeeeee! x linnie
JA HOOR! Krijg ik weer de schuld... Tsssssss. Pendrag, bewaar je een stukje voor mij? Had je iets te vieren ofzo? Veel badder plezier! Daphne, hoe is het bij jullie? Loopt ales weer lekker? Raar idee dat je rond deze ijd je kleintje al bijna 'vast' had. Laat deze gup maar nog efies lekekr zitten hoor. Marjanne, snottebellenkakkie leuke benaming, hihi. Was het een leuke film? Fredje, hoi hoi, gezellig dat je er weer bent. Bab, welkom thuis! Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad. Ben je nog bij de HA geweest? Liefje, volgens mij had ik je nog niet gefeliciteerd. Gefeliciteerd met jullie pracht zoon! Wendy, klinkt als een heerlijk ondernemend mannetje die Daan van jullie. Je rust is nu ook zeker verdwenen? Hahaha! Rianne, Nog gefeliciteerd met Maureens 1e verjaardag! Is ze erg verwend? Lisette, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Wanneer ga je daar beginnen? Weten ze al dat je zwanger bent? Binnen 1 week zijn er 2 vriendinnen van mij bevallen. Allebei een zoontje (Julian en Noah) 1tje ingeleid na 2 weken over tijd en de ander met 38 weken. Wat een kutje is die laatste zeg! Wij waren daar zondagmiddag op visite en toen vertelde ze dat ze de beeb al een paar dagen niet had gevoeld. Ik reageerde daar best heftig op dat dat niet normaal is maar zei wist dat allemaal goed te praten en ik mocht haar van Roon niet ongerust maken.... Werd ik maandag ochtend gebeld dat de beeb geboren was. Ze had gelukkig nog een andere vriendin gebeld na het eten (die zelf op de verloskamers werkt) en die heeft gedreigd dat zij de vk zou bellen als de ander het niet zou doen. Toch maar even naar het ziekenhuis gestuurd. Hartje ging niet zoals het hoorde. Vliezen gebroken en toen bleek dat de beeb in het vruchtwater had gepoept, meteen maar een keizersnede uitgevoerd... Ik zit nog steeds met een schuldgevoel hier... Waarom heb IK dat niet gezegt dat ze naar de vk moest bellen? Stel je voor dat ze langer had gewacht... Gelukkig is nu wel alles goed met moeder en zoon. Maar het blijft knagen hier...
ja, Runner ik las het dat je de schuld kreeg, ach iemand moet het krijgen he hahahaha... En wat een toestand met de nieuwe kleine, Kan me voorstellen dat het aan je knaagt, maar gelukkig is het een gezonde zoon geworden. Geniet van de kleine spruit! x linnie
Hoi, Het is inderdaad een stukje rustiger hier maar zeker niet minder gezellig! Fijn om te lezen dat je er ook weer bent Runner. Kan me voorstellen dat jij je een beetje schuldig voelde maar dat hoeft niet hoor! @Pendrag: Wat vervelend dat Jarissa weer zo hoest. Mmmm lekker gebak, heb je nog een stukje over? We zijn erg benieuwd naar jouw buikfoto! @Daphne: Heb jij een recente buikfoto? Ben ook erg benieuwd hoor! En ben je al uit de naam? @Marjanne: Beterschap! Hopelijk zijn jullie snel weer beter! @Fredje: Fijn om te lezen dat het zo goed gaat met Rik! Heb de foto`s op jouw hyves gezien, echt schattig! We zijn vanmiddag naar de KNO-arts geweest......Die zag idd wat wij al wisten...een erg rood onrustig oortje met veel vocht achter de trommelvliezen. Luuk moest meteen een hoortest laten doen en volgens diegene die deze af nam was hij er nog erg klein voor. Haha de wijsneus wist precies wat er van hem verwacht werd...Helaas was de uitslag wat minder: Luuk hoort momenteel niet al te best (hadden wij zelf niets van gemerkt eigenlijk). Nou ja, de conclusie is: BUISJES! De Kno-arts zei wel dat het zeldzaam is dat ze deze bij zulke jonge kinderen plaatsen maar dat het vaak wel verlichting biedt, dus daar vertrouwen we dan maar op. Toen moesten we naar de anesthesist en toen hij hoorde dat Luukje reflux heeft ging hij meteen een ander behandelplan in. We gaan dus niet voor de snelle sessie buisjes prikken (binnen uur weer naar huis) maar hij wordt opgenomen op de kinderafdeling en krijgt een "rustige" narcose. Ze zijn anders bang dat de voeding/maagzuur in zijn longetjes terecht komt. Ook moet hij dan weer voor een week maagzuurremmers hebben. Nu is het dus wachten op een oproep. Ik hoop snel want hij zit weer tegen een ontsteking aan te hikken en dat scheelt dan toch 1 keer antibiotica. Zo een heel verhaal....Pffff baal wel een beetje van alles maar hopelijk is dit een stap op de goede weg!
Hallo vrouwen, Hier net een echo gehad, mooi kloppend hartje en het kindje bewoog al, ze schatten me 9wk 4dg! Dit weekend ga ik lekker naar een Roompot huisje, na het weekend ga ik een banner uitzoeken. Dikke zoen Blije Lisette
@fredje: leuk als je meegaat naar de volgende meeting, altijd gezellig! @runner: gebak is helemaal op! Mn oude baas kwam langs. En die heeft altijd gebak mee voor mij. Niet verkeerd toch? Heb je ook kriebels nu je weer van die kleine babietjes in je omgeving hebt? @Bab: helaas, gebak is op! Wat een gedoe met Luuk. Hopelijk krijgt hij snel buisjes en helpt het ook. @Lisette: wauw, wat een heerlijk nieuws. Ben benieuwd naar je banner. Ga je ergens in oktober bevallen? Veel plezier in de roompot. Hier weinig nieuws. Erg druk met werk. Vanavond nog maar wat doen anders krijg ik het niet af. Jariss hoest weer wat minder. Het puffen helpt goed. Ze heeft nu ook al 2 nachten heerlijk doorgeslapen! Wat een verschil zeg. Echt genieten hoor. Was vanochtend zowaar bijna uitgerust, haha.