Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Lisette, fijn hoor het kloppende hartje! En bijna 10 weken alweer, gaat snel! Hebben dalijk elke maand een bevalling van de feb mama's :D

Bab, foto in mijn album. En over de naam zijn we het helemaal eens.. heb de letters van pandora al besteld (scheelde me 24 euro per letter als ik het voor 1 maart bestelde, gelukkig is er een letter niet op voorraad, dus ik kan ook nog niets verraden :D)
    Ik hoop ook voor jullie dat de ingreep helpt en dat Luuk een beetje van zijn oortjes mag genieten, en er niet alleen maar ellende van hebben.

Sam heeft trouwens haar 4e kiesje ook al door. Nu dus nog 4 kiesjes en 4 snijtandjes, en we zijn even door deze ellende heen. Maar met controle wordt het wel steeds pijnlijker want ze bijt steeds harder en fanatieker hihihi.
    Maandag weer naar de gyn, ben benieuwd. (Begin nu beetje vreemde dingen te krijgen, die ik beetje eng vind, maar voel me voor de rest wel een stuk beter dan bij Sam hoor, maar heb af en toe last van pijn rond om mijn lever, en dat wil ik natuurlijk niet)

2. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    hey hey
    heb ik toch wel gemist hoor het klessebess hier.

Ja, ik ga mee naar de meeting, maar wanneer wordt hij gepland, want ons weekend rooster ligt al vast.

@pendrag fijn dat ze al wat minder hoest,

@daphne, Rik heeft ook bijna zijn volledig gebit, volgens mij is alles nu door, alleen de onderste snijtanden daar zien we alleen nog maar het witte puntje van

@Bab jeetje wat een verhaal weer, en nu hopen dat ze zsm de oproep doen, zodat het zo snel mogelijk weer achter de rug is.

@lisette, jij bent nu aan het genieten van een weekendje, lekker hoor. En wat fijn dat het met de beeb helemaal top is al bijna 10 weken, voor je het weet is zij/hij er al.

Hier verder alles rustig, dadelijk gaan we uit eten. Momenteel is rik weer eens bezig met het schoenenrek leeg te ruimen, ach je kan maar ergens mee bezig zijn.

Wat ik me afvroeg, hoeveel slapen jullie kindjes op een dag?

Allen fijn weekend
    x fredje

3. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Daphne: Mooie buik zeg! Die is hard gegroeid. Alleen die "enge" dingen zijn iets minder, hopelijk heeft het niets te betekenen.

@Fredje: Gezellig dat je meekletst, het is hier echt enorm stil. Waar is iedereen?
    Luuk slaapt van 10-12 en van 14-16 meestal. Dan gaat hij om 18.30/18.45 uur weer naar bed. Het is een echte slaapkop.

Hier nog helemaal niets aan kiezen, rond welke leeftijd komen die door? Luuk heeft nu 4 tandjes boven en 4 tandjes onder. Wel heeft hij soms hele gloeiende wangetjes, kan dat er mee te maken hebben? Heb nl absoluut niet het idee dat hij pijn in zijn mondje heeft. Wel wil meneer tegenwoordig geen "geprakt" eten meer maar wil hebben wat wij op ons bord hebben liggen. Gelukkig is hij enorm vrolijk momenteel, zit echt super in zijn velletje (muv oren...).

Ga Uri Geller maar weer eens kijken, geloof er weinig van maar er is verder niet veel op tv!

4. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Bab, hier kwamen de kiezen vanaf december, en dat mag ik wel corrigeren, dus bij zo'n 9,5mnd. En ik vind/vond het echt een ramp. Wat een pijn heeft ze er aan gehad, was/is echt zielig!

Fredje, Pendrag zou binnenkort met een datum komen. Maar geloof dat die datum niet al te ver weg gaat liggen (anders kan ik niet meer mee, en ik MOET mee hihihihihi)

Sam haar slaapritme op dit moment, ze wordt rond 8 uur wakker, dan gaat ze om 13 uur naar bed tot 4 uur (soms wat eerder, soms zelfs tot 5 uur), en dan gaat ze om 7 uur weer naar bed.

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Daphne: niet gaan spoken meid, zoals ik je al heel vroeg zei: je gaat nu zwaar over tijd lopen en bij 41 + 5 bevallen!

@fredje: gezellig dat je er weer bent. Lekker gegeten gisteren?
    Jarissa slaapt op een normale dag (als ze 's nachts niet teveel wakker is geweest door het hoesten) hooguit een uur. Een heel verschil met de slaapkoppen hier!

@Bab: ik weet niet meer wanneer Jarissa haar kiezen kreeg. Staat mij bij rond kerst. Ze heeft er flink last van gehad. Veel meer dan van haar tanden.

Jarissa kan inmiddels zelf van zit naar sta toe aan de tafelrand, in bed of in de box. Ze is dan apetrots op zichzelf. Ik zou met haar naar Appelscha vandaag. Ron is daar aan het mountainbiken en wij zouden gaan kijken. Maar nu begint het te regenen. Lijkt me voor Jarissa niet echt fijn. Wel jammer.

6. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Is de zaterdag van paasweekend misschien een idee om te daten?

Ik zou dan wel kunnen........ECHT ;)

Hier nog geen kiezen te zien.

7. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ik kan ook wel op zaterdag voor pase

8. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Oh jammer...dan kan ik niet. Heb bijeenkomst van de oude zwangerschapsgym....Had graag een keertje meegegaan, misschien de volgende keer?

Hier heeft het verkoudheidsvirus toegeslagen....Hij zit vol met snottebellen en moet erg hoesten. Kijkt witjes en is hangerig! Laat voor ons de zomer maar komen!

9. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Het was maar een impuslief voorstel van mijn kant hoor.....ik heb helemaal geen 'recht' ;) van spreken....iemand anders zou een datum noemen en weet even niet meer wie....maar in ieder geval ruim voor Daphne's do date. ;)

Vanmorgen bij de VK geweest, alles prima! :D

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hihihi, ik vind het zooo grappig. Ik weet nog goed dat jij net zwanger was, en dan nu alweer 26 weken. En ik alweer bijna 31! weken :D

O ja, Pendrag, gisteren nog eventjes met gyn besproken, in week 38 is zijn spreekuur vol en kon ik dus niet ingepland worden. Vroeg of ik dan naar een vervanger moest, hij had zoiets van "dat zien we dan wel, als we dat al gaan halen" .....

11. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    Spannend Daphne en Cellie! Jee, wat gaat jullie zwangerschap alweer snel...Idd, het lijkt nog maar kort geleden toen je jullie vertelden dat je zwanger was!

12. Lisette28

Lisette28 Fanatiek lid

21 feb 2006
    1.439
    1
    0
    Delft
    Hallo dames,

Gister eerste dag op nieuwe werk (management assistent bij Gemeente Delft), was gezellig. Ik ga pas over een maand ofzo vertellen dat ik zwanger ben.
    Eerst nog even laatste week bij oude werk afmaken.

Eerste 2 weken van april lekker naar Lanzarot!Dan echt lekker uitrusten want zo moe als ik was na dit weekend is niet leuk (waren dan ook 9 kids mee)

Wat een tanden hebben jullie kids, Sofie heeft er pas 3 hihihi.

Groetjes, tot snel?
    Lisette

13. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Lisette, 3 tanden is wel beter voor je vingers, ik hoef mijn vingers niet meer bij Sam in d'r mond te doen voor controle, dat doet echt PIJN!

14. kristel

kristel Niet meer actief

Nou, hier ook nog niet veel tanden hoor, 6 in totaal. Maar ze kan wel goed eten. Silke wil niet meer gevoerd worden en wil alles met haar handjes eten. Je begrijpt wel dat ik na elke maaltijd de vloer schoon kan maken (en vooral vandaag met spinazie).

Vandaag haalde ik Silke van de creche, loopt ze spontaan een meter of 10 los. Echt goed! En een lol dat ze er bij had. En steeds maar in haar handjes klappen omdat wij dat ook deden. Binnenkort dus dan maar toch haar eerste schoentjes kopen. Het zal wel lastig zijn, want ze heeft volgens mij erg kleine voetjes (ze draagt nu leren slofjes maat S).

@Lisette: Spannend zo'n nieuwe job. Denk je dat ze wel positief reageren op je zwangerschap?

@Daphne: Het gaat echt erg hard bij jou. Nog even volhouden. Misschien haal je wel de 42 weken (ik hoop het niet voor je ;) ).

@fredje: Silke slaapt 2 keer per dag (ongeveer anderhalf uur per keer).

15. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Vanochtend weer bij de VK geweest. Had me grandioos verslapen. Kon ik in ieder geval meteen doorlopen, haha.

Controle was prima. Bloeddruk goed, een enorme baarmoeder, hartslagen mooi. Over 2 weken naar de gyn. Ga er een beetje vanuit dat we dan ook een echo krijgen. Spannend of het weer een meisje wordt of toch een jongetje.

16. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Pendrag, je 20 weken echo komt er ook al aan he :D

17. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Yep, de 31ste. Eerst 27e naar de gyn. Verwacht daar ook een echo. En dan maandagavond de screening.

18. rianne23

rianne23 Actief lid

1 feb 2007
    401
    0
    0
    ergens in friesland
    heey hier ook weer een berichtje van mij,

hier gaat alles goed. maureen krijgt momenteel 4 kiezen! :confused: dan heeft ze 8 tanden en 4 kiezen.

ze begint steeds meer los te lopen, wel kleine stukjes gelukkig want dan ben ik erbij als ze valt ( ja dat doet ze regelmatig)zo zielig dan!

ben van de week naar ballorig geweest in assen ( is het zelfde bijna als kidzcity) was zo geslaagd!

@ daphne gaat de goede kant op met je zwangerschap!

@ pendrag ik heb mijn rooster tot juni zullen we kijken welke datum we weer een meeting kunnen doen met zijn allen?

@ lisette scheelt idd een hoop wat daphne zegt met de tandjes haha dat doet zeer

@ kristel wat goed van silke zeg!

nou ik en pendrag komen snel met een datum ok?

liefs rianne

19. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Rianne en Pendrag, houden jullie svp rekening met mij? We willen graag een datum niet zo ver weg van nu.....

20. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Cellie, Dag voor pasen gaat ons ook niet lukken.
    Maar wel leuk dat er weer een datum word geprikt!

Pendrag, jij schiet ook al op zeg met je zwngerschap!
    Tijd aan deze kant gaat snel, bij jou ook?

Voor de rest van de zwangeren onder ons:
    Klopt het dat je met een volgende zwangerschap minder bezig bent met de hele zwangerschap op zivh?

Lisette, hoe was je 1e werk week bij je nieuwe baas?

Daphne, mooi buikje heb je al zeg!

Wij zaten bij Ruben de hele tijd te kijken naar het kiesje links onder...
    Blijkt ie links boven en rechts boven al kiesjes te hebben, hahaha!

Hier loopt alles op rolletjes.
    Meneer begint al steeds meer dingen te snappen.
    En zo ondeugend dat ie is, overal moet ie alles aanraken. :)
    Laatste paar dagen word ie 's nachts weer wakker. Hopelijk is dat ook weer snel afgelopen!

Fijne dag nog allemaal!
    En een dikke zoen vanuit Katwijk. ;)

Deel Deze Pagina