Hey doet je pc het weer? Ik heb inmiddels ook al plannen die dag, maar het was ook echt een spontane ingeving.... Ik hoor wel wat het gaat worden.......... De zwangerschap gaat hier ranzendsnel! Fijne zondag allemaal.
Wat vinden jullie van de zaterdag na pasen? De 29ste. @runner: tijd gaat hier zeker snel. En deze zwangerschap is zeker anders dan de vorige. Alleen al omdat ik me anders voel. Maar ook omdat het niet meer de allereerste keer is. Het blijft wel volop genieten. Niet lekker, die gebroken nachten. Klinkt heel herkenbaar. Hier gaat het nu juist weer veel beter. @Daphne: de 29ste is voor jou ook nog snel genoeg toch? @Rianne: Maureen gaat ook hard met haar kiezen zeg. Veel last of valt het mee?
Ik ga de 28e naar Anouk! Is kijken hoe ik zit met de kids dat weekend, ik heb zelf niks, maar zou 'maar' 1 kind (de jongste natuurlijk) mee willen nemen dan....dus daar ligt het aan Waar/wat is dan de bedoeling?
Cellie, niet mij jarloers maken met je Anouk Nu het zo lekker gaat baal ik echt dat ik niet ga. Maar ja... Ik kan volgens mij ook wel de 29e. Runner, je 2e zwangerschap gaat wel wat relaxter. Alhoewel hihihi, ik ben constant bezig met mijn bloeddruk. Maar ik geniet toch wel meer van deze zwangerschap.
@Daphne; Ik heb wel bewust gekozen voor tribune kaarten, zou ik normaal gesproken nooit doen....maar ik heb er nu echt verstandig aan gedaan
@Cellie: goed vooruitzicht, Anouk. Wij hebben onverwachte gezinsuitbreiding. De oudste dochter van Ron woont inmiddels hier. Haar moeder heeft hem gebeld of hij haar wilde komen halen. Het ging thuis niet meer. Dus nu opeens een jongedame van 18 in huis. Wel even wat anders. Ron is helemaal blij om haar in huis te hebben. En als ze zich gedraagt zoals afgelopen 2 dagen, dan ben ik ook blij. Gaat gelukkig erg goed.
Pendrag, heftig hoor zo'n gezins uitbereiding! Verder wel een leuke meid? Hebben jullie genoeg kamers over? Cellie, nee pc nog steeds niet gemaakt, loopt ook regelmig vast en de reclame vliegt om m'n oren :x word er niet goed van. Maar was zo lang geleden dat ik bijgelezen had, vond het nu wel weer eens tijd worden. 29ste moet ik even aan de baas beneden vragen. Gaan we dan doen? Weer kidzcity of ergens lekker een happie eten? Daphne, meet jij ook zelf je bloeddruk of word dat goed in de gaten gehouden op het zh? Mijn bad is weer volgelopen. Op tijd er weer uit voor voetbalvrouwen.
@Cellie: dank je! @runner: we hebben boven 2 kamers klaar. 1 ervan is in gebruik voor Rons beide dochters. De jongste slaapt daar ieder weekend al, de oudste voorlopig dus fulltime. Het is gelukkig een kamer van ruim 6 bij ruim 3 meter. Wel met schuin dak maar groot genoeg. En een kamerscherm ertussen. Voor nu gaat het prima zo! En ja, het is een hele leuk meid. Tijdens haar pubertijd wel eens moeilijk maar het is gewoon een schat en ze is nu (zo goed als) klaar met puberen. Dat scheelt enorm. Wat zegt de baas runner? Ik dacht trouwens dat jij dat was? Wat mij betreft ergens waar we lekker kunnen eten en waar de kids wat ruimte hebben. Iemand een idee? Kidzcity is voor de kids leuk maar van lekker lunchen is geen sprake. Vond ik jammer.
Pendrag, hihihihi, lunchen in kidzcity... het was dat de kids het leuk vonden (en dat is ook wel handig hahaha, zeurende dreumesen zijn niet gezellig!) Runner, ik meet idd zelf mijn bloeddruk. Wordt ook in het ziekenhuis gemeten hoor, maar ik wil graag zelf controle houden en weten wat er gebeurd.
Hoi, Eindelijk weer eens tijd om mee te lezen en te schrijven. Fijn om te lezen dat het goed gaat, helaas kan ik de 29e niet...Heb een reunie met meiden van de hotelschool, ook erg leuk! De oproep voor Luuk zijn buisjes is binnen, volgende week dinsdag! Helaas is ons mannetje momenteel doodziek, koorts boven 40 graden en enorme oorpijn. Net terug van huisarts, Luuk heeft zijn 6e oorontsteking. Een trommelvlies staat op knappen. Zo zielig! Ben er zelf ook goed ziek van! Nu zijn we snel met een ab-kuur begonnen in de hoop dat het volgende week beter gaat en hij geholpen kan worden! Sorry dat ik nog niet op iedereen gereageerd heb maar doe dat vanavond even....Ga hem nu snel troosten!
Hey meisjes Tjee Bab, houdt het dan nooit op.. 6e oorontsteking is iets te veel van het goede. Daphne, goed hoor de 31 weken op naar de 32! hihi Pendrag, gôh opeens een fulltime dochter van 18 erbij! phoe gelukkig dat het nu nog goed gaat. Hopelijk blijft dat zo. Runner, hihi jullie keken verkeerd. Is mij ook een keer gebeurt dat mijn vriendin zei dat hij allang een tand erbij had. Kristel, Ted heeft schoentje van Shoesme maat 20. Hij heeft van leren slofjes ook maat S. Cellie, bij jou schiet het ookal aardig op. Alweer 27 weken, gaat alles goed? Op zich denk ik dat we de 29e ook kunnen. Ja ja gaan we dat nog meemaken dat Ted en ik ook een keer bij een meeting kunnen zijn... We zijn vorige week met de hele familie naar een bungalowpark geweest, daar was ook een speelparadijs en Ted heeft het super naar zijn zin gehad. Marije ook natuurlijk! De ballenbak was helemaal favoriet, ook bij papa en mama Qua gebit hebben we nog steeds 6 tandjes, maar nummer 7 is er bijna! Hij begint nu idd al meer te bijten... Hij begint nu steeds meer na te doen, te snappen en te boeven... Zo heeft hij ontdekt dat hij heel goed kan klimmen. En als het niet in 1 keer kan kan je er ook iets voor zetten om er dan alsnog bij te komen *zucht* Het is toch te gek voor woorden! Ben blij dat ik nog steeds de box heb staan, daar kan hij gelukkig nog niet uitklimmen.
@Marjanne: Ben er ook behoorlijk verdrietig onder als ik eerlijk ben. Het doet echt pijn om je kind elke keer zo te zien worstelen als hij weer eens zo ziek is! Bah, hoop zo dat het na volgende week beter gaat! Maar durf eigenlijk al niet meer te hopen...Hij zit zichzelf echt in de weg op het moment, weet niet of wij wil liggen/zitten/eten/drinken/slapen, zo zielig! Wat voor schoentjes heeft Ted van Shoesme? Luuk heeft ook een paar in maat 20, hele schattige Babyproof met klitteband grijs/zwart...Heb nu leuke andere gezien maar daar moet hij wel voor kunnen lopen...Vind het wel een geweldige collectie!
Sterkte bab, Rik heeft donkerblauwe van shoesme met klitteband, alleen Rik heeft de klitteband uitgevonden, dus loopt/kruipt meer zonder schoentjes dan met, is volgens mij niet echt de bedoeling. het is trouwens maat 21
Klopt, ben ik ook, hij alleen over de auto. Maar wij moeten dat ook wel redden denk ik. Ruben loopt! De 1e 10 stappen zijn gezet! Hij begon vorige week heel voorzichtig een paar losse stapjes te zetten. Maar nu lukt het 'm ook om ergens te komen! Yoehoe, hahaha. Bab, succes dinsdag! Marjanne, blijft handig he zo'n box. Hier staat ie ook nog maar alleen als Ruben iets te ondeugend is geweest, hihi. Ruben heeft van die ontzettend leuke Puma's gekregen voor zijn verjaardag. Maat 20, maar zit nu al met z'n teentjes tegen de voorkant. Kan alleen nergens leuke betaal bare zachte zooltjes vinden...
Runner, wat gaaf dat Ruben loopt! bab, ik hoop dat de kuur snel aanslaat. Hij heeft echt pech mijn zijn oortjes he. Bah! Hier in ieder geval een cyber hug van ons. Sam heeft hier 2 paar puma's (zwarte en rode), en een paar roze laarzen (maar daar moet ze idd mee kunnen lopen). En ik heb super leuke schoenen gezien bij de schoenenwinkel voor maar 35 euro (slik!) maar dat is ook pas als ze gaat lopen. Daarvoor koop ik geen schoentjes voor haar.
heey de 29e gaat dus door! nu nog een locatie! iemand ideeen? ben totaal niet bekend in de omgeveing utrecht dus ik kan geen ideeen aandragen @ pendrag ja maureen gaat hard met de kiezen! ja soms heeft ze er wel last van. maar over het algemeen valt het wel mee. ze kauwt overal op ga weer op de bank hangen liefs rianne