Februari 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door IkenKleine, 7 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    voor foto's zie mijn hyves: fioontjuh82 ;)

2. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Lisette: heerlijk, een goede vakantie achter de rug. Zielig voor Sofie, al die muggenbulten. Heeft ze geen last van de jeuk? Fijn dat ze op je werk ook positief reageerden.

@Marjanne: leuke foto's.

@Bab: wat heerlijk dat Luuks oortjes nu niet meer ontstoken zijn. Hopelijk gaat de last van zn kiesjes ook snel over. Jammer van je kittens.

Ik ben gisteravond weer thuisgekomen na een weekendje weg van mn werk. Was erg geslaagd. Heerlijk gegeten en gefeest vrijdagavond. Zaterdag vanalles gedaan mbt teambuilding. Het fanatieke gedeelte heb ik overgeslagen. Ik zag mezelf niet direct volleyballen of zitvoetballen. Was wel blij dat ik 's avonds thuis was! Ron is vanmiddag ook thuisgekomen. Die heeft de toerversie van de Amstel Gold Race gefietst.

3. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Pendrag, die Ron van jou zit ook vaak met z'n gat op een zadel! :)
    Hoe lang gaat het duren voordat jullie klaar zijn in en om jullie huis?

Marjanne, grappige foto's van je mannetje. :)

Bab, ach wat zielig....
    Heb jij foto's van de katjes?
    Wel beter zeg dat de oorontsteking nu weg is!

Lisette, mooi weer gehad? Bruin geworden?
    En nee, nog steeds geen nieuwe pc en deze is ook nog niet gemaakt. :(
    Gaat nog steeds op ouwe wijven snelheid....

Lente, handjes op haar rug binden. ;) Blijft haar staartje wel mooi zitten. hahahaha.

Ruben mag vanmiddag weer naar het CB.
    Arm kereltje.
    Ik geloof dat deze prikken in hun armpjes gaan ipv de beentjes?

Ronald is druk bezig met solliciteren.
    Had woensdag een advertentie gezien. vrijdag middag gebeld en meteen s middags kon ie langs komen.
    Deze week met de opperbaas een gesprek en dan word ie hopelijk aan genomen.
    Eindelijk de bloemen uit en schiphol in. ;)

4. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    @ Runner, spannend hoor een nieuwe baan voor je mannetje!

@ Lisette, zielig muggebeetjes :(

Gister had Ted een blêh-dagje er was niet zovel goed... :( maar gelukkig heeft een nachtje goed slapen hem goed gedaan.
    We zijn vanochtend lekker wezen zwemmen, hij is zelfs door de hoepel heen gegaan. hihi
    Nu ligt de kleine man lekker te slapen, voor mama weer een mooie kans om een boek te pakken. Tot later :D

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Runner, de komende prikjes voor Ruben gaan idd in de armpjes.
    Dit schijnt minder vervelend te zijn. En eerder kon dat niet omdat er toen te weinig spiermassa in de armpjes zat.
    Sam was met een lange vinger trouwens erg snel de pijn vergeten :D (en ze is niet ziek geworden!)

6. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    CB gaat vandaag niet door.
    Vanmiddag haalde ik een gloeiend hete mannetje uit bed vandaan: 38.4.
    CB maar afgebeld. Heb nu een afspraak voor volgende week maandag gemaakt.
    Maar daph, bedankt voor de tip ;) volgende keer zitten er koekjes in m'n tas. Hahaha.

7. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Wij moeten donderdag voor de prikjes :(
    Marije had em vandaag, en zij had 1 prik in de been en 1 prik in de arm. Ben benieuwd waar ze Tedje gaan prikken...

8. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Runner: ja, en dan had ie ook nog bedacht dat ie rond mn bevallingsdatum de 24-uurs race van Assen ging rijden. Helemaal teleurgesteld dat ik dat niet goed vond! De verbouwing van het dak is eind juni klaar als alles volgens plan verloopt. Als ik mn zin krijg (maar dat is dus nog niet zeker) is binnen de boel 1e week van mei klaar. En de schuur en bestrating pas in september/oktober.
    Hoe is het nu met Ruben. Veel succes voor Ronald!

@Marjanne: lekker gelezen? Zodra de verkoudheid van Jarissa over is, ga ik ook eens met haar zwemmen. Ben benieuwd hoe ze het vindt. Succes donderdag met de prikjes. Jarissa krijgt ze ook a.s. donderdag.

@Daphne: heerlijk dat Sam geen last heeft gehad.

Afgelopen nacht heeft Jarissa flink laten merken dat ze ons gemist heeft. Ze is wakker geweest van 1 tot half 5. Ik was net een beetje bijgeslapen maar ben nu weer helemaal verrot. Ron is nu aan het uitfietsen. Zodra hij terug is, ga ik lekker op bed. Tenzij Jarissa al eerder gaat slapen natuurlijk. Ze was het weekend weer flink verkouden maar dat lijkt nu al weer beter.
    Ze is ook gek op muziek. Gaat meteen dansen. Heel leuk!

@Rianne: kom je binnenkort met een voorstel voor een meeting?

9. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Ja gezellig, laat die meeting maar weer komen. :)

Ruben is nog steeds heel erg zielig.
    Heeft de hele dag alleen maar gehuild, geknuffeld en gehangen.
    Ligt nu net weer op bed.
    Hoop dat ie weer een keertje door gaat slapen want hij is alweer ruim een week s nachts aan het spoken.
    Denk dat ie last heeft van zijn kiesje...

Dus jullie zijn voorlopig nog wel even bezig Pendrag?!

10. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Runner, altijd vervelend als ze een periode niet meer willen slapen. Ben blij dat Sam nu al een tijdje alleen maar goede tijden heeft :D

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    Nou idd, ben ondertussen gebroken!
    We brengen hem as zaterdag naar mijn ouders.
    Gaan we een avondje bowlen met vrienden en zondag heerlijk lang uitslapen! Hihihi.

12. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Goed plan runner. Ik was net bijgeslapen tot Jarissa afgelopen nacht weer ging spoken. En reserve heb ik op het moment niet. Ga me nu dus klaar maken voor bed. Hihi, met de kippen op stok!

@Daphne: fijn dat het met Sam goed gaat! Hoe is het met jou?

13. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Pendrag: Wat vervelend dat Jarissa niet kon/wilde slapen. Enige remedie is idd met de kippen op stok gaan. Nou slaap lekker voor straks. En maar hopen dat de verse zonnestralen de kleintjes wat weerbaarder maken voor die stomme baccillen!

@Daphne: Je gaat hard! Nog een paar weken en het is al 15 mei! Hoe is het met je? Fijn dat Sam zo lekker gaat!

@Runner: Arme Ruben! Hij heeft ook wel een beetje pech de laatste weken! Hier ook flinke verhoging en een kies (of meerdere?) die doorkomen.

Luuk mag ook donderdag naar het cb. Heb zelf nu alweer pijn in mijn buik als ik denk aan die stomme prikken. Ben wel benieuwd hoe groot hij nu is en wat hij weegt. Hij heeft wel een enorme eigen IK ontwikkeld en als wij hem zijn zin niet geven gaat hij gewoon keihard gillen! Haha wat een eigenwijze. Ik negeer het maar en doe maar net of ik het niet hoor. Best moeilijk kan opvoeden zijn....

Ben vandaag bij HA geweest ivm buikpijn na het paardrijden....Had/heb enorm last van het litteken. Kreeg meteen uitstrijkje (wordt volgende maand 30...) en chlamydiatest (vraag me af waarom...). Verder een geweldig inwendig onderzoek...Pff vroeg ze me ook nog heel nuchter of ik mijn "man" nooit heb horen klagen over mijn zeer strakke bekkenbodem haha! Zo`n vraag verwacht je toch niet. Nou ja, wachten de uitslag maar even af! Rest is normaal volgens haar dus ben benieuwd wat het kan zijn!

14. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Vanmorgen de prikjes gehad hier....tot vanmorgen toe getwijfeld, maar het zit erin.

Een in het been en de ander in de arm.

Verder ben ik alleen geweest voor de prikjes, dus gewicht enzo weet ik niet.

Ons mannetje wil ook wel is komen s'nachts, maar als ik dan geweest ben en er echt niks is of kan zijn, laat ik hem echt huilen hoor, dat is dan maar heel even, als je blijft gaan zit je iedere nacht met die ellende, urenlang! Dat houdt echt geen mens vol :)

15. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @cellie: Heb je hem bewust niet gewogen?

16. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Marije dus gister der prikjes.
    1 in beentje en de andere in arm.
    Eventjes dikke tranen. Maar ging snel weer goed.
    Thuis lekker geslapen van 11.00-13.00, helaas daarna niet meer. Wel erg lief was ze hoor.
    Maar toen ik der in bed legde om 18.00 (mooie tijd toch als ze vanaf 13.00 al op is) maar dus nog 2 uur lang lopen spoken. Staan in der bedje. Muziek maken met der spijlen en trommelen op het bed eind. Goed laten weten dat der speen weer ws gevallen. En dan aanwijzen waar ie lag....
    Boefje, maar wel een schatje.
    Nu hopen dat ze geen last krijgt van der BMR prik.

En update:
    11660 gr
    79 cm

Morgen en overmorgen naar cursus in Zandvoort.
    Hopelijk een beetje te doen.

Sleutel krijgen we waarschijnlijk 17 juni.
    Dus waarschijnlijk een mooie dag in juli/augustus zijn jullie welkom.

17. Lente

Lente Bekend lid

12 jun 2007
    615
    0
    0
    wat apart dat sommige kindjes in beide armpjes krijgen en anderen in arm/been. Bij ons in beide armen. Tot vandaag nog nergens last van gehad gelukkig.

runner: Arme Ruben, beterschap voor hem
    en misschien dat ik d'r handjes inderdaad maar vastbind, ze staat toch al vaak met haar handjes op d'r rug ;) (klein schaatstertje) haha

bab: wanneer heeft Luuk weer controle (bij KA) of is hij helemaal ontslagen nu?
    Succes met wachten op de uitslag van je onderzoeken, klinken niet lekker.

En hier ook een klein danseres, de DVD met clips van Studio100 is nu ook favoriet. Ze kwam er vanmorgen al gelijk weer mee aanzetten, haha.
    Lekker samen dansen en meezingen (mama dan). Super gezellig. Heb nu alleen wel al de hele dag die liedjes in m'n hoofd ;)

18. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0

Nou ik heb niet zo'n behoefte aan het CB verder (het zijn echt een stelletje mutsen van heb ik jou daar....).

En met bijna 5 kids geloof ik het onderhand wel, dat wachten daar, aan en weer uitkleden etc etc.

Dus hoppa prikjes en wegwezen weer ;)

19. Bab28

Bab28 Fanatiek lid

5 sep 2006
    1.120
    0
    36
    Secretaresse
    Maas en Waal
    @Lente: Idd wel spannend die onderzoeken, ben ook wel benieuwd wat het kan zijn. Hoop niet dat ik verhoogd risico op bmhkanker hebt. Maar goed, over 2 a 3 weken krijg ik de uitslag. Wat een wijsneus die kleine meid van jou! Geweldig dat ze al echt weten wat ze zelf willen he?
    Luuk blijft nog wel bij KA (in ieder geval tot hij kan lopen..) en bij de KNO-arts moeten we over 6 maanden terug komen. Dan bepalen ze of hij nieuwe buisjes krijgt of dat we gaan kijken wat zijn lijfje doet!

@Jodi: Mooie update! Zielig hoor die prikjes! Ben benieuwd waar Luuk ze krijgt as donderdag...

Hier een mega-jammerdag! Pfff, niets is goed...alleen maar krijsen en jammeren. Ligt nu alweer ruim uur te slapen! Vanavond maar weer even op de fiets, dat is echt favoriet bij hem!

20. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    Succes voor alle dreumessen met prikjes. Niets aan. Wij mogen overmorgen.

@Cellie: als er niets aan de hand is, gaat het hier 's nachts ook zo. Hooguit even speen geven + aai over de bol en dan weer lekker allebei in eigen bedje zelf slapen. En dat gaat ook heel erg goed. Alleen als Jarissa erg verkouden is, wil dat veel minder. Ze wordt dan wakker van benauwdheid. En dan hebben we soms een gebroken nacht. Dan laat ik haar ook echt niet liggen hoor. Van huilen wordt ze alleen maar benauwder.

Verder reageer ik later weer meiden. Zo eerst eten.

Deel Deze Pagina