Ook wij zijn slachtoffers van de BMR... Tedje was gisteren erg huilerig, niks was goed... Als hij zich stootte of als er iets viel moest hij huilen, nou en dat gebeurt nogal wat keren op een dan Na een extra slaapje ging het wel beter. Maar 's middags toch getempt en hij had iets verhoging. Gelukkig kon hij toch ook nog lekker lachen. Vanochtend was hij om 7:30 uur wakker, en ik heb hem nu om 8:00 uur weer op bed gelegd. Het gaat nog steeds niet zoals hij wilt... Straks zal het wel weer beter gaan. (hoop ik)
@Bab: zijn echt hele fijne schoentjes. Super flexibel en dus heel geschikt voor baby's die nog niet zelf lopen. Maat is even zoeken. Jarissa heeft nu maat 20. We hebben eerst de zool tegen de onderkant van haar voet gehouden. Toen leek 20 wat aan de grote kant. Aan de ene voet maat 19, aan de andere maat 20. En dan even aan de hand lopen en dan voelen. Maat 19 zat als gegoten, maat 20 wat ruim. Vanwege het groeien hebben we nu voor maat 20 gekozen. Hoe gaat het nu met Luuk? @Marjanne: arme Ted. Hopelijk heeft hij vandaag minder last. Wel rotprikjes hoor, die BMR.
Hier weer thuis na 2 nachtjes ziekenhuis. Mijn bloeddruk was van de week erg hoog en ze vonden het nodig om me daar te houden. Maar gelukkig is het weer stabiel en mocht ik vandaag naar huis. Dus weer terug naar "normaal". Sam komt vandaag ook weer thuis slapen, ik heb er beetje moeite mee als ze te lang niet thuis slaapt. Met de beeb gaat alles goed. Groetjes Daphne
Daphne. ik dacht ff kijken hoe het met haar is, gelukkig is alles weer goed, nog ff afwachten dan. jeetje...... dit is wat anders dan bij Sam he! Bab hoe is het nu met luuk, jeetje zo'n hoge koorts, hopelijk heeft hij vanacht goed geslapen en gaat het nu beter. Hier alles rustig, inmiddesl 13 weken zwanger en de vermoeidheid begint GODZIJDANK minder te worden, verder eigenlijk nergens last van, wat een verschil met Rik! Fijn zonnig weekend allemaal
@Daphne: Wat spannend allemaal zeg! En wat is nu het vooruitzicht? Wanneer moet je weer terug komen en wat gaan ze dan doen? Veel sterkte alvast en fijn dat Sam weer bij je is. Lijkt me ook echt helemaal niets om zonder Luuk te moeten zijn! @Fredje: Fijn om te lezen dat het zo goed met je gaat! Wordt het dan misschien een meisje? @Marjanne: Arme Ted, hopelijk is hij er snel van verlost. Hier gaat het slecht...Luuk is sloom, plast weinig, spuugt wat hij binnen krijgt uit en heeft enorme diaree. Koorts blijft bijna 40 ondanks de paracetamol. Hij oogt ook echt heel ziek, kan gelukkig nog wel lachen. Heb net de HA-post gebeld en die vinden het te lang duren voor de BMR uitwerking dus we mogen straks even langs komen. Wordt er zo moedeloos van...Arm mannetje, hij kan niet eens genieten van het peuter-zijn. Heb hem toen straks lekker in de tuin op een kleed gezet en een half uur later zat hij nog precies hetzelfde...Kon gelukkig wel nog Auto en brrrrrrrrrr zeggen...
ik maak het weer spannender, lig weer in het ziekenhuis. Vliezen zijn vannacht gebroken, nu dus afwachten. Xxx
Wat spannend Daph We wachten met je mee. Veel succes vandaag. Hopelijk beval je vandaag. Liefs van ons
Oei spannend Daphne....Hoe gaat het nu met je? Heel veel succes alvast! We zijn ontzettend benieuwd naar jullie nieuwe wondertje! Zet m op!
@Daphne: zet hem op meid! Hopelijk horen we snel goed nieuws! @Bab: hoe was het bij de HAP? En hoe is het nu met Luuk? Jarissa heeft ook koorts. Was de hele dag wat hangerig en ik vond haar hoofd erg gloeien. Rest van haar lijf was wel koel. Bleek ze 39,5 te hebben. Heb haar een paracetamol gegeven en lekker bij me op bed genomen. Na een tijdje op haar eigen bed gelegd. En ja hoor, toen werd mevrouw wakker. En omdat het pilletje zn werk goed doet, was ze ook heerlijk actief. Heb haar nu net opnieuw op bed gelegd. Hopelijk slaapt ze vannacht goed.
@Pendrag: Vervelend dat Jarissa ook zo`n koorts heeft! Enig idee wat het kan zijn? Tja, de HAP...wat zal ik ervan zeggen. Had een of andere zwevende HA die weinig contact maakt met zijn patienten. Luuk was enorm bang (is hij inmiddels wel geworden na al die prikken en operatie!) en krijste alles bij elkaar. Zijn longetjes en oortjes zijn schoon. Het kan dus een nasleep zijn van de BMR in combi met virus. Hij vond dat hij te ziek was voor alleen BMR...Vanmorgen had ik goede hoop want zijn temp was laag (37,3) maar helaas was dat om 12 uur alweer 38,5! Luuk is ook niet echt zichzelf...Morgen even aankijken en anders maar eigen HA of KA bellen. Wachten tot donderdag duurt me eigenlijk een beetje te lang!
SMS van Daphne: om 00.07 bevallen van dochter FAY! 2600 gram. Dahpne, Mark en Sam van harte gefeliciteerd! Fay: welkom.
Daph: SPANNEND! Zet 'm op als je nog moet bevallen! *hug* Bab: voor jou ook spannende dag zie ik aan je banner Tjee arme Luuk, wat een narigheid. Ik zou zelf ook bang zijn voor doktoren en alles wat maar lijkt op een ziekenhuis. Geef hem maar een dikke pakkerd van ons. En Jarissa ook al ziekies geweest. Hoe gaat het nu? Zijn je harde/pijnlijke buiken weer over? Rustig aan doen he!
@Bab: vreemd hoor, arme Luuk zo ziek. Dikke knuffel voor jullie allebei. @Lente: Jarissa heeft nog wel koorts (heb nog niet gemeten vanochtend) en is wat hangerig. Maar niet echt ziek. Ik heb nog steeds last van zere en harde buiken. Blijf vandaag dus thuis. Balen maar het is niet anders. Gelukkig een vrij lege agenda vandaag op mn werk.
DAPHNE: gefeliciteerd! Leuke naam. Geniet er lekker van, hopelijk mogen jullie snel naar huis! X Pendrag: lekker samen thuis op de bank hangen dan vandaag, of nou ja, lekker buiten met dit weer. rustig aan he.